Stránka 12 z 24
Re: Train Sim World
Napsal: sob 27. říj 2018 14:53:01
od kiski
No neviem, prečítal som si ten článok, a nič extra som sa tam nedozvedel. Akurát že zatiaľ nepôjdu editovať už vydané trate. Možno práve to bol zmysel
Re: Train Sim World
Napsal: sob 27. říj 2018 16:27:31
od HawkCZ
Je to logický a jednoznačně dobrý krok. Pokud vzniknout České tratě, tak zdrojáky budou k dispozici. "Publish" verze bude potom mnohem menší a rychlejší "ke čtení". Je to podobné jak minimalizované jQuery nebo jakákoliv jiná "jednosměrná" komprimace.
Předpokládám, že Dovetail Games povede stejnou taktiku, jako s RW/TS, takže si TSW zakoupím a fandím mu do budoucna
Re: Train Sim World
Napsal: pát 14. pro 2018 15:56:26
od Michal
Tady se objevilo video s chystaným editorem:
https://youtu.be/NNWAV9II2sc
Re: Train Sim World
Napsal: pát 14. pro 2018 16:43:16
od KaMat
No, musím říct, že nastavení ohledně kolejí je tam požehnaně. Až narazím na zmínku, že půjdou naklápět i obloukové výhybky, budu mít radost
Re: Train Sim World
Napsal: pát 14. pro 2018 16:57:33
od Roman
Oni v RW nejdou? Já žiju v domnění, že ano.
Ale musíš potom stavět jako v reále, tedy vnější kolej (ne kolejnice) musí být výše než vnitřní . A převýšení také není takové, jako na širé trati. Proto třeba naklápěcí jednotky mají na obloukovém zhlaví rychlost povolenu pouze o 10 km/h vyšší, než klasika. Doporučuji zajet do Českého Brodu (vím, že to máš malinko z ruky
) .Tam je to zhlaví ukázkové. Výškový rozdíl mezi první a druhou kolejí na tříkolejné trati je tam snad metr...
Re: Train Sim World
Napsal: pát 14. pro 2018 17:06:46
od KaMat
V RW to nejde
Re: Train Sim World
Napsal: pát 14. pro 2018 20:55:32
od Roman
Máš pravdu, nejde to. I když výhybku udělám z kolejí s přechodnicí, tak po označení se srovná... Abych pravdu řekl, nikdy jsem to neřešil. Já na tu reálnost moc nejsem. Raději fantazie
Re: Train Sim World
Napsal: pát 14. pro 2018 21:23:02
od Michal
Tak jsem to video dokoukal a ty možnosti se zdají být opravdu obrovské. Skoro bych si tipnul, že tady to ty klopené výhybky umět bude. A snad poprvé vidím, že nepojížděné části výhybek jsou konečně orezlé.
Re: Train Sim World
Napsal: sob 15. pro 2018 9:24:16
od KaMat
Hlavně už ty výhybky vypadají celé reálněji a začínají hned u přestavníků, což mě v RW strašně sere, že je mezi nimi velká mezera.
Re: Train Sim World
Napsal: sob 15. pro 2018 10:55:41
od Oskar
Michal píše: ↑pát 14. pro 2018 21:23:02
... A snad poprvé vidím, že nepojížděné části výhybek jsou konečně orezlé.
Jenže, tak nějak polovičatě (srdcovka).
Sice je to jen kosmetický detail, ale když už se ta grafická stránka hry posunula zase o krok dopředu, uvítal bych, kdyby se povedlo i tuto záležitost dotáhnout do reálně vypadajícího stavu. Zvláště, když třeba v Trainz, pokud se dobře pamatuji, toto mají vyřešeno již před deseti a více lety. Líbila by se mi i možnost, nastavit třeba orezlé kolejnice ve výhybce v nepojížděném odbočném (či přímém) směru.
Re: Train Sim World
Napsal: sob 15. pro 2018 11:04:48
od Oskar
KaMat píše: ↑sob 15. pro 2018 9:24:16
Hlavně už ty výhybky vypadají celé reálněji a začínají hned u přestavníků, což mě v RW strašně sere, že je mezi nimi velká mezera.
Otázkou je, jestli přestavníky nemají taky ručně popřesouvané do správné polohy. Je to sice pracnější ale i RW se dají přestavníky posunout k začátkům jazyků výměny.
Nevím jak vypadají výměnové části výhybek mimo ČR, ale u nás (na regionálních tratích) je cca dvojnásobná mezera mezi kolejnicí a odlehlým jazykem a ke konci jazyku se mezera ještě zvětšuje. Z větší dálky se tak dá spolehlivěji zjistit, zda je správně postavená jízdní cesta, než jak je to v RW či TSW.
Re: Train Sim World
Napsal: sob 15. pro 2018 15:48:10
od KaMat
Já samozřejmě každý přestavník ručně posouvám až k jazyku, ale ta mezera mezi jazyky je pak obří. Na jejich videu je vidět, že už to mají OK.
Re: Train Sim World
Napsal: sob 15. pro 2018 17:59:56
od Oskar
Jo, už asi rozumím co máš na mysli - když položíš za sebou dvě výhybky jazyky k sobě, že je v TSW menší mezera mezi konci jazyků obou výhybek než v RW. Je to tak? Taky se mi nedařilo v RW položit třícestnou výhybku a v ve videu jsem ji viděl.
Re: Train Sim World
Napsal: sob 15. pro 2018 18:56:06
od kiski
Pre mňa bude podstatný editor pre samotné HDV
Nech sa do toho môžem ponoriť...
Re: Train Sim World
Napsal: sob 15. pro 2018 19:50:24
od Michal
Oskar píše: ↑sob 15. pro 2018 17:59:56
Taky se mi nedařilo v RW položit třícestnou výhybku a v ve videu jsem ji viděl.
Třícestná výhybka byla v RW od začátku. Určitě jsem ji viděl v default tratích.
Re: Train Sim World
Napsal: sob 15. pro 2018 22:26:38
od Roman
Asi nejde o třícestnou výhybku... Ta je opravdu v defaultu od prvopočátku RS. KaMat asi myslí, to, že když neposune přestavník, je daleko od počátku jazyku. Klasické třícestné výhybky snad u nás ani snad nejsou. Já narazil na jediné při pokusu o stavbu trati Čáslav - Třemošnice, ale ty opravdu v RW postavit nešly. Tak jsem to odpískal
https://www.vlaky.net/upload/galeria/006729/274217.jpg
Re: Train Sim World
Napsal: sob 15. pro 2018 23:08:02
od KaMat
Trefil se jak Oskar, tak Roman. Ta výhybka jde podle mě postavit jen jedním způsobem. Všechny 3 cesty začínají v jednom bodě. Zkoušet to nebudu, ale řekl bych, že to tak bude
Re: Train Sim World
Napsal: ned 16. pro 2018 14:09:04
od Oskar
Já zkoušel sestavit výhybku typu co je na obrázku od Romana. Do jara byla například i ve strojovce ve Staré Pace.
Typ co popisuje Kamat, jsem sestavovat nezkoušel ale věřím Michalovi, že tento typ sestavit v RW jde.
Pokud by někdo stavěl dráhu z první poloviny minulého století, tak do té doby se třícestné výhybky hojně ve stanicích využívaly ke zkrácení zhlaví stanic a tím i prodloužení staničních kolejí. U nás se však, jestli jsem dobře informován, mnohem častěji používal typ z obrázku, oproti typu, kde oba odbočné směry začínají v jednom bodu.
Re: Train Sim World
Napsal: ned 16. pro 2018 21:00:49
od Roman
Tak jsem video taky shlédl celé a editor se jeví dost komplexní. Těch informací tam je mraky. Líbí se mi, že po najetí myši na kolej se zobrazí kompletní informace včetně nějakého ID. To by ve spojení s vyhledávačem mohlo pomoci při opravách chyb, jako jsou ty ribony v RW
A možnosti tvorby scénáře se zdají také obrovské. Snad tam konečně půjde u AI zadat pevný jízdní řád bez toho stupidního přepočítávání hrou.
Jestli jsem to dobře pochopil, budou ihned k dispozici veškeré dostupné funkce. I kompletně nový návěstní systém bude možno vytvořit... Ne tak, jak nám do dávkovali v TS...
A RAM mu to žere pěkně. Přes 13 GB hravě
, Doporučená RAM pro editor 32 GB
Ale raději tlumím nadšení abych pak nebyl zase zklamán.
Re: Train Sim World
Napsal: ned 16. pro 2018 22:34:50
od Michal
Romane, já tvé nadšení zchladím hned u té návěstní soustavy.
Pokud jsem Mattovi rozuměl dobře, tak říkal, že nefunguje úplně správně. Asi to souvisí s tím, jak ten jejich dispečer zachází s obsazenými bloky. To ani pro naši návěstní soustavu není dobré, protože ti povolí další "kolizní" cestu hned, jakmile uvolníš rozhodující výhybku.