Stránka 2 z 5

Re: TSW 2

Napsal: sob 22. srp 2020 13:14:43
od 750225lentilka
Hmmm zajímavé :D Jen se zeptám, protože dvojku zatím nemám, ale viděl jsem to prezentační video. Nějaké vlastní "polepy" jako třeba má v editoru Forza Horizon to umí? Že by se tam dalo plácnou i logo ČD? Nebo jen takhle lakovat a zbytek pevně přednastavený?

Re: TSW 2

Napsal: sob 22. srp 2020 16:13:54
od Subterra
750225lentilka píše: sob 22. srp 2020 13:14:43 Hmmm zajímavé :D Jen se zeptám, protože dvojku zatím nemám, ale viděl jsem to prezentační video. Nějaké vlastní "polepy" jako třeba má v editoru Forza Horizon to umí? Že by se tam dalo plácnou i logo ČD? Nebo jen takhle lakovat a zbytek pevně přednastavený?
Nejde tam nic, jsou tam jen přednastavený tvary (odbelník, čtverec...) a písmena + barvičky. Žádný "phototexture like" vychytávky to neumí.

Re: TSW 2

Napsal: sob 22. srp 2020 19:08:48
od Roman
Subterra píše: sob 22. srp 2020 16:13:54
750225lentilka píše: sob 22. srp 2020 13:14:43 Hmmm zajímavé :D Jen se zeptám, protože dvojku zatím nemám, ale viděl jsem to prezentační video. Nějaké vlastní "polepy" jako třeba má v editoru Forza Horizon to umí? Že by se tam dalo plácnou i logo ČD? Nebo jen takhle lakovat a zbytek pevně přednastavený?
Nejde tam nic, jsou tam jen přednastavený tvary (odbelník, čtverec...) a písmena + barvičky. Žádný "phototexture like" vychytávky to neumí.
Samozřejmě že tam nic není a ani nebude (nějaké symboly tam ale jsou). Editor využívá vektorovou grafiku, která je v drtivé většině daleko méně náročná na paměť a výkon procesoru. Při zmenšení zvětšení objektu nedochází ke ztrátě kvality + další výhody. Nevýhodou je, že nelze přidávat obrázky rastrové, tedy fotografie. Kdo pracuje s photoshopem a vrstvami ví, jak náročné rastrové obrázky na paměť a procesor jsou :).

Re: TSW 2

Napsal: ned 23. srp 2020 11:31:38
od Roman
Pro Michala jsem spíchnul i ty Hradčana, což zabralo 60 minut z těch 70, co jsem dělal "skin" :lol: :lol: :lol:

Obrázek
Obrázek

Re: TSW 2

Napsal: ned 23. srp 2020 16:22:54
od Roman
Dost se mluví o tom, co udělalo DTG špatně, ale na to, co bylo podstatou aktualizace na vyšší verzi UE se nějak pozapomnělo...
Osobně jsem z nové fyziky nadšen a musím konstatovat, že v žádném simulátoru železnice (OR nemohu posoudit) jsem neměl tak dobrý pocit z jízdy.
Třeba s Talentem jsem za deště profrčel zastávku o celou délku vlaku a to jsem ze 140 km/h začal brzdit 1100m před zastávkou. Za sucha tam problém nebyl :lol:
Níže video z SPG
https://youtu.be/CUTSpFypiKE

Re: TSW 2

Napsal: pon 24. srp 2020 8:49:16
od Kal000px
Vylepšení té fyziky je určitě chvályhodné, ale takový prokluz a pokus o rozjezd bez téměř jediné změny zvuků kromě zřejmě odfukujících protismyků (a už tohle nesedí) mi přijde jako napůl nedokončená práce... Holt zvuky DTG nezvládalo a stále je nezvládá.

Re: TSW 2

Napsal: pon 24. srp 2020 10:08:12
od Roman
Kal000px píše: pon 24. srp 2020 8:49:16 Vylepšení té fyziky je určitě chválihodné, ale takový prokluz a pokus o rozjezd bez téměř jediné změny zvuků kromě zřejmě odfukujících protismyků (a už tohle nesedí) mi přijde jako napůl nedokončená práce... Holt zvuky DTG nezvládalo a stále je nezvládá.
Protismyky při skluzu? To přeci nejde ;) . To je trochu jiná ochrana. Přeci není důvod, aby protismyk při rozjezdu odfukoval tlak z brzdového válce ;) . Při skluzu dochází k odbuzeni motoru. Většinou se porovnávají otáčky jednotlivých trakčních motorů a regulátor trakce je koriguje...
Edit: jinak jestli myslíš to odfukovani na videu, tak to bude spíš turbokompresor. Odfukuji tak i za stání. Ale to by se muselo dohledat něco o těch lokomotivách...

Re: TSW 2

Napsal: úte 25. srp 2020 22:10:10
od Kal000px
Měl jsem na mysli to odfukování - je mi jasné, že při skluzu nebudou odfukovat protismyky, proto mi to přišlo divné. ;)

Re: TSW 2

Napsal: pon 31. srp 2020 15:22:21
od Michal
Roman píše: ned 23. srp 2020 11:31:38 Pro Michala jsem spíchnul i ty Hradčana, což zabralo 60 minut z těch 70, co jsem dělal "skin" :lol: :lol: :lol:
Romane, máš malé bezvýznamné plus za snahu. :mrgreen: Ale ta silueta vypadá dost věrohodně, to se musí nechat. ;)

Re: TSW 2

Napsal: pon 31. srp 2020 15:32:10
od Michal
Roman píše: ned 23. srp 2020 16:22:54 Třeba s Talentem jsem za deště profrčel zastávku o celou délku vlaku a to jsem ze 140 km/h začal brzdit 1100m před zastávkou. Za sucha tam problém nebyl :lol:
Jo, tak tohle není nic neobvyklého ani s jednotkami domácí provenience. :lol: Ta vylepšená fyzika mě docela láká, ale asi si budu muset na TSW2 pořídit nový sčot. :lol:

Re: TSW 2

Napsal: úte 01. zář 2020 19:14:52
od Roman
Michal píše: pon 31. srp 2020 15:32:10 ale asi si budu muset na TSW2 pořídit nový sčot. :lol:
No, pokud jsi na Ameriky, tak si užiješ :). Včera večer jsem projel skoro celou trasu a musím říct, že tři AC4400 měli s 6000 tunami docela dost práce ve stoupání 15 promil :). A Dynamika taky dostávala záhul. Tady na té trati to sakra markantní rozdíl oproti původní verzi. Dokonce mě to i bavilo, což se o původní CSX říci nedá.
Akorát jsem nemohl hodně dlouho přijít na to, jak přinutit k práci postrk. Pak jsem si vzpoměl na MSB a kouzelné tlačítko na vysílačce to vyřešilo :lol: .
A co se týká celkového vzhledu tratě, je to vlastně úplně jiná trať s těmi hustými (sice 2D) lesy. Ale to platí i o německé trati TSW2. Kéž by tak upgradovali MSB. Ale to se nestane....

Re: TSW 2

Napsal: stř 02. zář 2020 9:50:10
od Michal
Ameriky mám docela rád. Je to úplně něco jiného, než známe tady z Evropy. Jak řekl Sam v jednom streamu z londýnské podzemky, když si někdo stěžoval na "nesvítící" vlak a srovnával to s Amerikou, Amerika má všechno větší, svítivější a tlustší. :lol: Na původní CSX ale souprava reagovala moc ochotně a nebyla cítit ta hmota, kterou měl člověk zapřaženou. Původně jsem to dával za vinu mému PC a i podpora DTG to na to svalila, ale postupem času, jak jsem viděl víc a víc videí, jsem zjistil, že se jim to chová v podstatě stejně. :mrgreen: To tvoje video za deště je už o něčem jiném. :) Když jsi zmínil dynamiku, pořád je plynule nastavitelná nebo fungují jednotlivé pevné notche?

Ano, přímo spojené lokomotivy komunikovaly přes kabel, ty vzdálenější přes rádio.

Re: TSW 2

Napsal: stř 02. zář 2020 18:30:33
od Roman
Michal píše: stř 02. zář 2020 9:50:10 Když jsi zmínil dynamiku, pořád je plynule nastavitelná nebo fungují jednotlivé pevné notche?
Plynule...

Re: TSW 2

Napsal: sob 12. zář 2020 9:43:46
od KaMat
Mají už klopené oblouky na výhybkách?

Re: TSW 2

Napsal: sob 12. zář 2020 17:19:35
od Roman
KaMat píše: sob 12. zář 2020 9:43:46 Mají už klopené oblouky na výhybkách?
Ne

Re: TSW 2

Napsal: pát 09. říj 2020 15:21:21
od Roman

Re: TSW 2

Napsal: sob 31. říj 2020 15:12:09
od Roman
Nějaké novinky:
Produkt třetí strany, tentokrát o Maika Goltze, dříve člena Virtual Railroad.
TSW2_TSG.png
Jedna lahůdka od DTG
Obrázek
Obrázek


Dále jsou v přípravě další addony třetích stran:
Loco Add-On DB BR 187 (vyvinutý společností Skyhook Games)
Route Add-On - Cane Creek. S UP AC4400CW a SD40-2. (Vyvinuto Skyhook Games)
Route Add-On - Arosa Line. S RhB Ge 4/4 II (vyvinutý společností Rivet Games)

Re: TSW 2

Napsal: ned 27. pro 2020 16:07:48
od anry
Zdravím, prominte můj dotaz. Koupil jsem si TSW2, sice jsem si myslel že to bude jiný po grafické stránce než jednička, ale nic moc. Nejvíce, co mě štvalo na jedničce je i tady. Rozmazávání pražců už 20m před loko. Nevíte někdo co s tím? Je to pěkně hnusný. U jedničky se to řešilo přepisem nějakých hodnot v editaci nějakého souboru. Nevíte jak je to ted? Díky

Re: TSW 2

Napsal: pon 28. pro 2020 14:05:32
od Roman
Normálně se to vypíná v nastavení, nebo přímo ve hře ctrl+2

Re: TSW 2

Napsal: pon 28. pro 2020 15:37:34
od anry
Roman píše: pon 28. pro 2020 14:05:32 Normálně se to vypíná v nastavení, nebo přímo ve hře ctrl+2
Zdravím, to jako myslíte vyhlazování hran? Nebo to rozmazávání okolí? Tak to jsem zkoušel. A ctrl+2 se mě přepíná jakýsi ukazatel. Myslíme tu stejnou hru? TSW2