V editoru jsem dnes zjistil, že mé objekty exportované do hry mají mapované obě strany objektu, přesněji řečeno obě strany polygonu. Koukal jsem na nastavení materialu a políčko "2 side" nemám zaškrtnuté.
V tuto chvíli mě nenapadá vysvětlení, kde se ještě určuje, zda se bude mapovat pouze vnější (viditelná) strana objektu a nikoliv obě ?
Mapování
Re: Mapování
Polygon nema dve strany, iba keby sa skopiroval a prevratil zrkadlovo moze to tak vyzerat.
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapování
Takže když dám kameru v editoru do objektu a vidím vnitřní strany s texturou, tak to nejsou poly navíc ? začínám se v tom ...
EDIT : Takže jak jsem zjistil, je to otázka shaderu. Používám ten základní texdif a ten se takto zobrazuje.
EDIT : Takže jak jsem zjistil, je to otázka shaderu. Používám ten základní texdif a ten se takto zobrazuje.
Re: Mapování
Existuje aj obojstranný polygon.juros píše:Polygon nema dve strany, iba keby sa skopiroval a prevratil zrkadlovo moze to tak vyzerat.
Re: Mapování
Nepoznam, ked som sa davnejsie pytal ze ci sa da taky vytvorit bolo mi povedane ze nie, iba ak hore popisanym sposobom.AirVolk píše:Existuje aj obojstranný polygon.juros píše:Polygon nema dve strany, iba keby sa skopiroval a prevratil zrkadlovo moze to tak vyzerat.
Re: Mapování
No co vím za x.let praxe tak oboustranný polygon neexistuje,může se zdát při zapnuté průhlednosti že to vytvoří a vypadá to jako oboustraně mapované,takováto namapovaný polygon by musel být zrcadlový což není.Jediné jak je toho možné dosáhnout kopírováním (clonováním objektu s použitím funkce Flip).Existuje aj obojstranný polygon.
Pokud ovšem ho někdo má,at to doloží ale myslím si že to bude tak jak je tu už psáno.
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapování
Pakliže vytvoříte objekt, třeba dům, s použitím shaderu "texdif", tak budete mít texturu namapovanou z obou stran polygonu. To mi i na svých stránkách potvrdil DerekS, který je autorem většiny deflautních objektů. Tento shader je totiž oboustranný.
Pakliže ale použijete shader "TrainLightMapWithDiffuse", bude textura namapována jenom z jedné strany.
Toto platí, když v menu materiálu nezaškrtnete políčko "2 side".
Pakliže ale použijete shader "TrainLightMapWithDiffuse", bude textura namapována jenom z jedné strany.
Toto platí, když v menu materiálu nezaškrtnete políčko "2 side".
Re: Mapování
To ano,nebot to dělá shader,myslel jsem že je řeč o normální mapování a editoru materiálů ,nebot né každý používá shadery co jsou určené pro RW,pokud je to tak tak ano,bez shaderů ale nikoliv.akliže vytvoříte objekt, třeba dům, s použitím shaderu "texdif", tak budete mít texturu namapovanou z obou stran polygonu.