Trať Sachsen-Anhalt

Pokud něco nevíte, podívejte se nejdřív zde
Uživatelský avatar
kuboss
Příspěvky: 587
Registrován: čtv 24. led 2013 18:55:08

Re: Trať Sachsen-Anhalt

Příspěvek od kuboss »

To ze nie je ekvivalent nehovori o kvalite toho produktu - to je prva vec. Dalsia vec je, ze vase trate su proti takymto tratiam absolutne miniatury. Sachsen-Anhalt je jednoznacne megalomansky pocin, cize porovnavat sa to podla mna neda. Vdaka slavnemu DTG enginu vsak pada aj IKB trat, ktora ma adresare riesene spravne a co najvhodnejsie pre nacitavanie. Takze to asi predsalen nebude len nejakym naplacanim (aj ked mas pravdu - ak je trat spravena spravne, je to omnoho stabilnejsia, iba vsak po urcitu hranicu) ;) . Ako sam hovoris, kazda PC hra ma svoje medze. Hranice TS sa uz roky smiesne vlecu za hernym standardom simulacii s podobnou hracskou zakladnou.

Nechcem tym povedat nic ine, ako to, ze hra, ktora bezohladu na HW nie je schopna ustat spravne vytvorenu avsak vacsiu mapu, navyse vytvorenu v internom nastroji hry, je zla. A o to viac, ze tento fakt tu uz je 3 - 4 roky.

TS je pre nas vynikajucou hrou, pretoze nema konkurenciu. Ale pre boha ako je mozne, ze si ta hra pri vacsej mape vypyta povedzme 16GB RAM. Pri porovnani s akoukolvek existujucou hrou, je to uplny blabol.

To je moj pohlad na vec. S tym, ze nekritizujem ak neviem ako to funguje. Viem o tom dostatok na to, aby som o tom nieco take mohol povedat. Ale tym na teba Roman nechcem utocit, jednoducho si to myslim. A ospravedlnujem sa za odbocenie, ale snad moj nazor pomoze si urobit obraz aj ostatnym uzivatelom.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Trať Sachsen-Anhalt

Příspěvek od Roman »

kuboss píše:To ze nie je ekvivalent nehovori o kvalite toho produktu - to je prva vec. Dalsia vec je, ze vase trate su proti takymto tratiam absolutne miniatury. Sachsen-Anhalt je jednoznacne megalomansky pocin, cize porovnavat sa to podla mna neda. Vdaka slavnemu DTG enginu vsak pada aj IKB trat, ktora ma adresare riesene spravne a co najvhodnejsie pre nacitavanie. Takze to asi predsalen nebude len nejakym naplacanim (aj ked mas pravdu - ak je trat spravena spravne, je to omnoho stabilnejsia, iba vsak po urcitu hranicu) ;) . Ako sam hovoris, kazda PC hra ma svoje medze. Hranice TS sa uz roky smiesne vlecu za hernym standardom simulacii s podobnou hracskou zakladnou.

Nechcem tym povedat nic ine, ako to, ze hra, ktora bezohladu na HW nie je schopna ustat spravne vytvorenu avsak vacsiu mapu, navyse vytvorenu v internom nastroji hry, je zla. A o to viac, ze tento fakt tu uz je 3 - 4 roky.

TS je pre nas vynikajucou hrou, pretoze nema konkurenciu. Ale pre boha ako je mozne, ze si ta hra pri vacsej mape vypyta povedzme 16GB RAM. Pri porovnani s akoukolvek existujucou hrou, je to uplny blabol.

To je moj pohlad na vec. S tym, ze nekritizujem ak neviem ako to funguje. Viem o tom dostatok na to, aby som o tom nieco take mohol povedat. Ale tym na teba Roman nechcem utocit, jednoducho si to myslim. A ospravedlnujem sa za odbocenie, ale snad moj nazor pomoze si urobit obraz aj ostatnym uzivatelom.
No, já hrál hodně rozličných simulátorů, ale nikde není tak propracovaný okolní svět ( ne všechny :D). A pokud ano, jedná se o stále dokola se opakující objekty. To že ta trať padá, je chyba jednoznačně autora, který nerespektuje zásady pro správný chod hry. Samozřejmě si může naplácat do trati co chce, ale pak se nemůže divit, že to nefunguje jak má. A s tou pamětí? Já se na víc jak 2,5 Gb z osmi nikdy nedostal. Jediné, co mi jede na maximum je GK. Ta je limitující.
Nechci tady obhajovat DTG, sám mám výhrad hodně, ale Ty jsi odsoudil hru kvůli chybám třetí strany (autora trati) . Jednoznačně by mělo být jako limitující faktor bráno to, co dává DTG v základu. Pokud to někdo překročí, nesmí se divit, že se to nechová korektně. A já osobně nevěřím, že pokud do jakéhokoli simulátoru (hry) který to umožňuje přidáš objekt nebo celý addon , který výrazně více zatěžuje HW než to co je v základu, bude to chodit korektně. Nevěřím. Už z toho důvodu, že by pak nebyl jediný důvod k tomu, aby to neučinil rovnou autor hry při vydání defaultu.
Na názor máš právo, ale je špatný a zaujatý, to mi věř. A psaný bez jakékoliv znalosti problematiky. Je taky potřeba uvést konkrétní chybu hry. Napiš ji a já uznám, že máš pravdu.
Vlastik

Re: Trať Sachsen-Anhalt

Příspěvek od Vlastik »

Roman píše:
kuboss píše:To ze nie je ekvivalent nehovori o kvalite toho produktu - to je prva vec. Dalsia vec je, ze vase trate su proti takymto tratiam absolutne miniatury. Sachsen-Anhalt je jednoznacne megalomansky pocin, cize porovnavat sa to podla mna neda. Vdaka slavnemu DTG enginu vsak pada aj IKB trat, ktora ma adresare riesene spravne a co najvhodnejsie pre nacitavanie. Takze to asi predsalen nebude len nejakym naplacanim (aj ked mas pravdu - ak je trat spravena spravne, je to omnoho stabilnejsia, iba vsak po urcitu hranicu) ;) . Ako sam hovoris, kazda PC hra ma svoje medze. Hranice TS sa uz roky smiesne vlecu za hernym standardom simulacii s podobnou hracskou zakladnou.

Nechcem tym povedat nic ine, ako to, ze hra, ktora bezohladu na HW nie je schopna ustat spravne vytvorenu avsak vacsiu mapu, navyse vytvorenu v internom nastroji hry, je zla. A o to viac, ze tento fakt tu uz je 3 - 4 roky.

TS je pre nas vynikajucou hrou, pretoze nema konkurenciu. Ale pre boha ako je mozne, ze si ta hra pri vacsej mape vypyta povedzme 16GB RAM. Pri porovnani s akoukolvek existujucou hrou, je to uplny blabol.

To je moj pohlad na vec. S tym, ze nekritizujem ak neviem ako to funguje. Viem o tom dostatok na to, aby som o tom nieco take mohol povedat. Ale tym na teba Roman nechcem utocit, jednoducho si to myslim. A ospravedlnujem sa za odbocenie, ale snad moj nazor pomoze si urobit obraz aj ostatnym uzivatelom.
No, já hrál hodně rozličných simulátorů, ale nikde není tak propracovaný okolní svět ( ne všechny :D). A pokud ano, jedná se o stále dokola se opakující objekty. To že ta trať padá, je chyba jednoznačně autora, který nerespektuje zásady pro správný chod hry. Samozřejmě si může naplácat do trati co chce, ale pak se nemůže divit, že to nefunguje jak má. A s tou pamětí? Já se na víc jak 2,5 Gb z osmi nikdy nedostal. Jediné, co mi jede na maximum je GK. Ta je limitující.
Nechci tady obhajovat DTG, sám mám výhrad hodně, ale Ty jsi odsoudil hru kvůli chybám třetí strany (autora trati) . Jednoznačně by mělo být jako limitující faktor bráno to, co dává DTG v základu. Pokud to někdo překročí, nesmí se divit, že se to nechová korektně. A já osobně nevěřím, že pokud do jakéhokoli simulátoru (hry) který to umožňuje přidáš objekt nebo celý addon , který výrazně více zatěžuje HW než to co je v základu, bude to chodit korektně. Nevěřím. Už z toho důvodu, že by pak nebyl jediný důvod k tomu, aby to neučinil rovnou autor hry při vydání defaultu.
Na názor máš právo, ale je špatný a zaujatý, to mi věř. A psaný bez jakékoliv znalosti problematiky. Je taky potřeba uvést konkrétní chybu hry. Napiš ji a já uznám, že máš pravdu.
Nebudu se tady zastávat toho či onoho,jenom k tomu jedno,v zásadě si možná všichni vzpomínáme na megalománský projekt "Northern europe" kde je přes 1200 km železničních tratí a v zásadě ten kdo měl win 32 prostě tuto trat nebyl schopen jenom načíst psal se rok 2012 ,ten kdo měl win x64 tu trat načetl ale načítání trvalo řádově i několik 10 minut,ale při 8Gb RAM se to dalo rozjet.Na toto se snesla už tehdy velká kritika a útočilo se na RSC ,proto i oni prostě museli změnit engine hry ,ale co je to za simulátor pokud jsem omezený kolejově ? Tady vidím spíš problém že simulátor by měl být omezený spíše výkonu pc ,chápu že v základu bylo dáno že TS je schopné cca 700 km kolejí,ale nemůžeme přeci jezdit po 100 km úsecích ,to není žádná zábava projet trat za 30 minut,další je to velké množství objektů na čtverec ,pokud chci aby trat dobře vypadala tak si sní trochu pohraji ,to že autor použije několik addonů navíc by nemělo být limitující pro trat a ani to není v zásadě je to limitováno engine jádra co že je určitě špatně .Komerční addony mají jednu struktůru a to je znát a jsou zapakovány extra,zjistil jsem že addon zapakovaný v .ap se načítá daleko rychleji řádově pár vteřin ,než ten samý addon rozbalený tam už je to na minuty ,takže další je to že poslední dobou se upustilo v komerčních addonech od lodu u nízkých poly a podobně ,takže celý problém bych řekl je spíše na straně engie hry jak autora ,neměl bych být omezen v tomto směru ,tedy můj osobní názor.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Trať Sachsen-Anhalt

Příspěvek od Roman »

Vlastik píše: Nebudu se tady zastávat toho či onoho,jenom k tomu jedno,v zásadě si možná všichni vzpomínáme na megalománský projekt "Northern europe" kde je přes 1200 km železničních tratí a v zásadě ten kdo měl win 32 prostě tuto trat nebyl schopen jenom načíst psal se rok 2012 ,ten kdo měl win x64 tu trat načetl ale načítání trvalo řádově i několik 10 minut,ale při 8Gb RAM se to dalo rozjet.Na toto se snesla už tehdy velká kritika a útočilo se na RSC ,proto i oni prostě museli změnit engine hry ,ale co je to za simulátor pokud jsem omezený kolejově ? Tady vidím spíš problém že simulátor by měl být omezený spíše výkonu pc ,chápu že v základu bylo dáno že TS je schopné cca 700 km kolejí,ale nemůžeme přeci jezdit po 100 km úsecích ,to není žádná zábava projet trat za 30 minut,další je to velké množství objektů na čtverec ,pokud chci aby trat dobře vypadala tak si sní trochu pohraji ,to že autor použije několik addonů navíc by nemělo být limitující pro trat a ani to není v zásadě je to limitováno engine jádra co že je určitě špatně .Komerční addony mají jednu struktůru a to je znát a jsou zapakovány extra,zjistil jsem že addon zapakovaný v .ap se načítá daleko rychleji řádově pár vteřin ,než ten samý addon rozbalený tam už je to na minuty ,takže další je to že poslední dobou se upustilo v komerčních addonech od lodu u nízkých poly a podobně ,takže celý problém bych řekl je spíše na straně engie hry jak autora ,neměl bych být omezen v tomto směru ,tedy můj osobní názor.
To pak ale budeme zpět u msts kde se Šemorova trať načítá na slabším pc (proč kupapovat na msts kvůli načítání drahé pc, když jinak HW nevyužije) klidně deset minut aby pak záhy padla :D . Ono Vám nic jiného nakonec než návrat k msts nezbude :D . Ukažte jednu jedinou hrou, kde by se načetl celý svět komplet. Třeba dnes populární World of tanks vypadá úžasně, ale co se načte? Pár čtverečních kilometrů. Střílečky nehraju, ale fantasy RPG ano, i ty špičkové s velmi rozsáhlým světem. Kdykoli vezmu "za kliku" načítá se scéna. To by se vám líbilo, když by každých 5 km pár vteřin běželo načítání světa? Asi ne. Nehájím DTG, ale princip. Myslím, že dnes, aby hra nebyla určena jen pro pár stovek lidí s nadupanými počítač z NASA, není možné reálně napsat engine dle toho jak si Vy dva představujete.
A na druhou stranu. Většinu lidí, co znám, jízda "z Prahy do Košic" nebere. Raději kousek, pokochat se modely vozidel a objektů. Na mě je i těch 70-100 mil tratí DTG moc :D
kakawko
Příspěvky: 15
Registrován: pon 26. led 2015 0:43:54

Re: Trať Sachsen-Anhalt

Příspěvek od kakawko »

Ja praveze dufam ze msts komunita upadne a prejde sa sem...a win k tomu dost pomaha kedze na 8 msts nejde...a open rails tiez nic moc...tu su vychytane muchy len proste tych 500 km trate musi stacit...
Uživatelský avatar
kuboss
Příspěvky: 587
Registrován: čtv 24. led 2013 18:55:08

Re: Trať Sachsen-Anhalt

Příspěvek od kuboss »

S tym MSTS to len Roman trochu dramatizuje :lol:

k veci: TS nenacitava vsetko naraz. Mapu ako taku ano, jednotlive modely po usekoch naklada do RAM. Ked pride vacsi usek, zbernica nepusti viac ako spominanych cca 5GB na bod a hra spadne. Roman daj si uz povedat, ze takyto programatorsky model bol vyhovujuci pred 5-6 rokmi, kedy boli taketo obnosy dat nedosiahnutelne. Dnes je NEVYHOVUJUCI. Je potrebne najst novy sposob (ako napriklad dnes moderne vzdialenostne zjednodusovanie sceny apod. - s cim TS ciastocne pracuje. Ale fakt len ciastocne :D )

Na margo veci, WOT ma male mapy. Ale nech si vezmu priklad z obrovskych open-world projektov typu assassins creed alebo gta. Je jasne ze projektovo miesam jablka s hruskami, ale principialne sa inspirovat mozu. Lebo to ich skokovite zahlcovanie pamate ma raz privedie do hrobu.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Trať Sachsen-Anhalt

Příspěvek od Roman »

kuboss píše: Je potrebne najst novy sposob (ako napriklad dnes moderne vzdialenostne zjednodusovanie sceny apod. - s cim TS ciastocne pracuje. Ale fakt len ciastocne :D )

.
Pouč mě. Co to znamená částečně :?: . Kolik modelů nebo tratí si vytvořil a testoval po exportu jak se to chová. Mockrát jsme psali (Josef, Hekl...), že to není ideální.
A pokud vím, připravuje se přechod na nové Engine ;) . To bude odpověď na tvoje otázky v předešlém příspěvku.
Co RW nečítá při startu hry a pak scénáře vím, neboj. Dost jsem na tom pracoval aby se moje tratě nenačítali tak dlouho jako KaMatova a hlavně Mubeho PBO.

Jo a ukaž screen ze správce s tou využitou 16 Gb RAM :D . Hlavně musíš mít v tom případě daleko větší instalovanou (to určitě víš ;) ) a to budeš tedy jeden z tisíce :D .
Vlastik

Re: Trať Sachsen-Anhalt

Příspěvek od Vlastik »

kuboss píše:S tym MSTS to len Roman trochu dramatizuje :lol:

k veci: TS nenacitava vsetko naraz. Mapu ako taku ano, jednotlive modely po usekoch naklada do RAM. Ked pride vacsi usek, zbernica nepusti viac ako spominanych cca 5GB na bod a hra spadne. Roman daj si uz povedat, ze takyto programatorsky model bol vyhovujuci pred 5-6 rokmi, kedy boli taketo obnosy dat nedosiahnutelne. Dnes je NEVYHOVUJUCI. Je potrebne najst novy sposob (ako napriklad dnes moderne vzdialenostne zjednodusovanie sceny apod. - s cim TS ciastocne pracuje. Ale fakt len ciastocne :D )

Na margo veci, WOT ma male mapy. Ale nech si vezmu priklad z obrovskych open-world projektov typu assassins creed alebo gta. Je jasne ze projektovo miesam jablka s hruskami, ale principialne sa inspirovat mozu. Lebo to ich skokovite zahlcovanie pamate ma raz privedie do hrobu.
Jedno je jisté co člověk to názor ,pokud budu tedy vzpomínat na msts ,tak tam byl také problém s objekty na čtverci ,některé místa se nedali pořádně projet a rozdíl byl v konfiguraci pokud jsem měl win XP projel jsem vše ,ale ve win 7 už to byl problém ,protože win 7 jinak pracovalo s pamětí ,myslím že tento neduh se dochoval i do TS ,jelikož je to jedna firma ,akorát že zde pracujeme už na bázi win 8.1 kde ty nároky jsou daleko horší na výkon než u dřívějších systémů.V zásadě jsem také rád třeba za 100 km úsek pokud to je lokálka ,ale pokud tam jedu 160 a více tak to projedu za 20 minut a nic z toho nemám.
Na druhou stranu pokud by jsme měli jenom komerční addony tak by vůbec nemusel existovat editor,a jezdilo by se co se koupí což považuji za blbost ,takto je to určité zpestření do hry a i to přilákalo daleko více uživatelů.
KaMat
Příspěvky: 1366
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: Trať Sachsen-Anhalt

Příspěvek od KaMat »

Vzpomněl jsem si hned na Flashpoint, Armu nebo assassins creed. Otevřené světy bez načítání :D Jsou rozhodně hry které mají engine zpracovanej kvalitneji než TS ale o to nejde. Důležitější je že originál tratě jedou bez pádu a to je pro tvůrce nejdůležitější. To že by jsme si přáli aby abychom mohli stavět rozlehlé tratě tvůrce hry zajímat nebude.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Trať Sachsen-Anhalt

Příspěvek od Roman »

KaMat píše:Vzpomněl jsem si hned na Flashpoint, Armu nebo assassins creed. Otevřené světy bez načítání :D Jsou rozhodně hry které mají engine zpracovanej kvalitneji než TS ale o to nejde. Důležitější je že originál tratě jedou bez pádu a to je pro tvůrce nejdůležitější. To že by jsme si přáli aby abychom mohli stavět rozlehlé tratě tvůrce hry zajímat nebude.
Tak, a proto hurá k MSTS. Ať můžeme jezdit ty Košice :D
Já jsem jen zvědavý, jak se budete tvářit, až při novém engine hry budete moci vše smáznout s HDD :D . Je přeci jasné, že s deset let starou strukturou a několikrát upravovaným engine nelze konkurovat herním špičkám. Ještě k tomu v okrajovém simu. Prostě to chce novou hru s tím, že se začne znovu. Jiné řešení není. Už dávno jsem psal, že tady to brzdí ta zpětná kompatibilita. Poud se pletu, bylo by to jedině dobře :D . Dle informací , které mám, bude v novém TS nástroj pro export, ale pouze zdrojových souborů. Pokud ty nebudou......
Zase jsem se prodebatovali někam jinam :D
Vlastik

Re: Trať Sachsen-Anhalt

Příspěvek od Vlastik »

TS 2015 Sachsen-Anhalt_Komplett v1.2 Addon
Routes :Brandenburg Hbf. -Magdeburg Hbf. BR 193
Full HD 1080 50.minut
https://www.youtube.com/watch?v=D6z4Zq8 ... aLsZSuVApw
Odpovědět