Stránka 1 z 1
Přechod na druhe stanoviště
Napsal: pon 30. čer 2014 14:44:42
od anry
Zdravím, uz jsem prosel co se dalo ale řešení mého problemu jsem nenasel. Jak mam docílít toho aby kdyz se premistim z jednoho do druheho stanoviste, fungovalo vse jako kdybych v tom stanovisti sedel. Protoze kdyz se premístím, tak jen opticky, vse funguje naopak jak kdybych sedel v zadním stanovisti. Pohled z bocního okenka mam ze zadniho stanoviste a smerem dozadu, chci znednout zadní sberac ,zvedne se prední, pri pridaní vykonu se me na displeji posouva zbarvene pole smerem doleva(bremze) a naopak, panacej je taky vzadu a ja pritom sedim vepredu. Jo a ten ukazatel G (odstredive síly) ukazuje taky obracene. Je to normalní? A beboje chyba u me. Dik
Re: Přechod na druhe stanoviště
Napsal: pon 30. čer 2014 16:29:10
od erikmir
Podla mňa sa musíš pred zmenou stanoviska pripojiť na vozne.
Na slabšom NTB mi tiež pomohlo dlhšie podržať pomlčku.
Re: Přechod na druhe stanoviště
Napsal: pon 30. čer 2014 16:40:18
od anry
At su na vozech nebo na miste obratu a ja se nachazim na jednom nebo druhym stanovisti, tak prioritní ovladani je vzdy z toho stanoviste na kterem zacal scenar nebo free jizdu, proste se premístuji jen obrazem bez ovladaní.
Re: Přechod na druhe stanoviště
Napsal: pon 30. čer 2014 17:25:34
od slowly
To mám taky, to je asi normální. Pokud, ale povypínám to co mám a pak teprve přelezu na druhý stanoviště, ovládání mašiny je ve většině případů korektní. Potom mám jen obráce pohled (2-3,3-2).
Re: Přechod na druhe stanoviště
Napsal: pon 30. čer 2014 18:31:33
od anry
Nase CD150,ZSSK350 ve vetsine pripadu v pohode, 151ka ani tuk, Taurus od RSC v pohode, to je vse co jakž takž funguje, ale ostatni ani tuk. Ale ten terčík s Géčkem nikdy, ten je vzdy obracene.