Německé tratě

Pokud něco nevíte, podívejte se nejdřív zde
PepaMichal
Příspěvky: 14
Registrován: úte 12. srp 2014 10:30:42

Německé tratě

Příspěvek od PepaMichal »

Zdravíčko chlapi.
Jsem začátečník. Koupil jsem TS-2014 a nemůžu najít německé tratě a tedy ani ICE.
Poradí někdo prosím? Díky.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Německé tratě

Příspěvek od Roman »

PepaMichal píše:Zdravíčko chlapi.
Jsem začátečník. Koupil jsem TS-2014 a nemůžu najít německé tratě a tedy ani ICE.
Poradí někdo prosím? Díky.
TS2014 obsahuje v základě steam verze německou trať Hamburg - Hannover. Měl by Jsi ji tam mít včetně IC2. Musíš ale hledat v kariernich scénářích. Pokud ne, zkus ověřit integritu mezipaměti. Návod najdeš zde na fóru.
PepaMichal
Příspěvky: 14
Registrován: úte 12. srp 2014 10:30:42

Re: Německé tratě

Příspěvek od PepaMichal »

Romane díky za rychlou odpověď ale ani v těch kariérách se mi to nedaří najít a tak bych Tě prosil, můžeš mě víc nakopnout. Už jsem přece jenom staršího vydání.
Integrita mezipaměti je kde?
Ještě jednou díky za trpělivost.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Německé tratě

Příspěvek od Roman »

PepaMichal
Příspěvky: 14
Registrován: úte 12. srp 2014 10:30:42

Re: Německé tratě

Příspěvek od PepaMichal »

Tak mi napsalo:
1 file failed to validade and will be reacquired
Takže zřejmě znovu nainstalovat?
V každém případě Romane díky za pomoc a Tvou trpělivost.
Vlastik

Re: Německé tratě

Příspěvek od Vlastik »

PepaMichal píše:Tak mi napsalo:
1 file failed to validade and will be reacquired
Takže zřejmě znovu nainstalovat?
V každém případě Romane díky za pomoc a Tvou trpělivost.