Reskin

Pokud něco nevíte, podívejte se nejdřív zde
Odpovědět
Nyplzet
Příspěvky: 5
Registrován: úte 26. kvě 2015 17:45:17

Reskin

Příspěvek od Nyplzet »

Zdravím,

chtěl bych se zeptat, třeba to tu někdo někde již objasňoval, ale mě se to nepodařilo najít. Jak prosím udělám pro svou potřebu reskin vozidla? Cosi jsem četl o DevTools, ale nenašel jsem jej. :ugeek:
Uživatelský avatar
Daniel Marek
Příspěvky: 78
Registrován: ned 13. dub 2014 17:42:04
Bydliště: Úpice

Re: Reskin

Příspěvek od Daniel Marek »

Nyplzet píše:Zdravím,

chtěl bych se zeptat, třeba to tu někdo někde již objasňoval, ale mě se to nepodařilo najít. Jak prosím udělám pro svou potřebu reskin vozidla? Cosi jsem četl o DevTools, ale nenašel jsem jej. :ugeek:
Čau, skin uděláš jedině tak, že požádáš autora modelu o to, jestli by ti model nepřevedl do .s a textury do .ace. Nevím teda o způsobu, jakým se dá skinovat i v RW formátech..
Vlastik

Re: Reskin

Příspěvek od Vlastik »

Daniel Marek píše:
Nyplzet píše:Zdravím,

chtěl bych se zeptat, třeba to tu někdo někde již objasňoval, ale mě se to nepodařilo najít. Jak prosím udělám pro svou potřebu reskin vozidla? Cosi jsem četl o DevTools, ale nenašel jsem jej. :ugeek:
Čau, skin uděláš jedině tak, že požádáš autora modelu o to, jestli by ti model nepřevedl do .s a textury do .ace. Nevím teda o způsobu, jakým se dá skinovat i v RW formátech..
No to je pěkná blbost. :?:
Pro reskín vozidla nebo skín ti stačí program RS_bin_Tools,který konvertuje i zpět do TS.
Odpovědět