Stránka 1 z 1

Reskin

Napsal: úte 02. čer 2015 20:58:31
od Nyplzet
Zdravím,

chtěl bych se zeptat, třeba to tu někdo někde již objasňoval, ale mě se to nepodařilo najít. Jak prosím udělám pro svou potřebu reskin vozidla? Cosi jsem četl o DevTools, ale nenašel jsem jej. :ugeek:

Re: Reskin

Napsal: stř 25. lis 2015 21:05:41
od Daniel Marek
Nyplzet píše:Zdravím,

chtěl bych se zeptat, třeba to tu někdo někde již objasňoval, ale mě se to nepodařilo najít. Jak prosím udělám pro svou potřebu reskin vozidla? Cosi jsem četl o DevTools, ale nenašel jsem jej. :ugeek:
Čau, skin uděláš jedině tak, že požádáš autora modelu o to, jestli by ti model nepřevedl do .s a textury do .ace. Nevím teda o způsobu, jakým se dá skinovat i v RW formátech..

Re: Reskin

Napsal: stř 25. lis 2015 23:21:10
od Vlastik
Daniel Marek píše:
Nyplzet píše:Zdravím,

chtěl bych se zeptat, třeba to tu někdo někde již objasňoval, ale mě se to nepodařilo najít. Jak prosím udělám pro svou potřebu reskin vozidla? Cosi jsem četl o DevTools, ale nenašel jsem jej. :ugeek:
Čau, skin uděláš jedině tak, že požádáš autora modelu o to, jestli by ti model nepřevedl do .s a textury do .ace. Nevím teda o způsobu, jakým se dá skinovat i v RW formátech..
No to je pěkná blbost. :?:
Pro reskín vozidla nebo skín ti stačí program RS_bin_Tools,který konvertuje i zpět do TS.