Stránka 1 z 1

ConvertToGeo.exe: ERROR: Could not map shader

Napsal: sob 29. zář 2018 10:54:38
od Majk369
Zdravim vsetkych autorov objektov,
rozhodol som sa vytvorit repliku jednej trate na Slovensku, ale zasekol som sa hned pri prvom vlastnom objekte. Vytvoril som si v Blendri budovu pociatocnej stanice trate. Podla tutorialov som ku kazdemu objektu vytvoril texturu a dalsiu, ktora je nastavena na "none" s nazvom TrDiff. Ale vzdy po exporte do blueprint editor mi to vyhodi toto "ConvertToGeo.exe: ERROR: Could not map shader TrDiff.006"
Pomoc sa cenni...

Re: ConvertToGeo.exe: ERROR: Could not map shader

Napsal: sob 29. zář 2018 14:33:36
od sasule
Jednoduché.
Na nějakém objektu v nějakém materiálu máš místo TrDiff pojmenovanou texturu TrDiff.006. Tzn. došlo k tomu asi kopií objektu nebo importem a název TrDiff již existoval.

Toto ale dělá "starý" exporter, zkus exporter Briage, tam se shader nastavuje přímo v definici materiálu (úplně dole) a tento problém Ti na 99% odpadne.
Viz: http://railsimulator.simtrains.eu/viewt ... age#p26651