ConvertToGeo.exe: ERROR: Could not map shader
Napsal: sob 29. zář 2018 10:54:38
Zdravim vsetkych autorov objektov,
rozhodol som sa vytvorit repliku jednej trate na Slovensku, ale zasekol som sa hned pri prvom vlastnom objekte. Vytvoril som si v Blendri budovu pociatocnej stanice trate. Podla tutorialov som ku kazdemu objektu vytvoril texturu a dalsiu, ktora je nastavena na "none" s nazvom TrDiff. Ale vzdy po exporte do blueprint editor mi to vyhodi toto "ConvertToGeo.exe: ERROR: Could not map shader TrDiff.006"
Pomoc sa cenni...
rozhodol som sa vytvorit repliku jednej trate na Slovensku, ale zasekol som sa hned pri prvom vlastnom objekte. Vytvoril som si v Blendri budovu pociatocnej stanice trate. Podla tutorialov som ku kazdemu objektu vytvoril texturu a dalsiu, ktora je nastavena na "none" s nazvom TrDiff. Ale vzdy po exporte do blueprint editor mi to vyhodi toto "ConvertToGeo.exe: ERROR: Could not map shader TrDiff.006"
Pomoc sa cenni...