Otázka pro tvůrce scenařu

Pokud něco nevíte, podívejte se nejdřív zde
Odpovědět
alesino62
Příspěvky: 42
Registrován: úte 20. kvě 2014 10:27:32
Bydliště: Česky Těšin

Otázka pro tvůrce scenařu

Příspěvek od alesino62 »

Ahoj .Zdravím . Chci se zeptat jestli existuje nějaký příkaz nebo pomůcka ve scenáři pro vlak,aby jel PŘES nějaký bod na trati ? Protože jak to tak studuju, tak je možné poslat vlak jenom do nějakeho cíle.
Subterra
Příspěvky: 287
Registrován: pon 08. led 2018 22:44:12

Re: Otázka pro tvůrce scenařu

Příspěvek od Subterra »

Samozřejmě, že existuje, možnosti máš 2. Jednou je waypoint, kde se jedná čistě o průjezdný bod bez dalších parametrů a nebo můžeš využít příkaz STOP AT, který se po zadání rychlosti v jeho nastavení změní na GO VIA, což je v překladu něco jako "jeď skrz/přes". Waypoint použij v případě, že potřebuješ jen vlak poslat přes určité koleje. GO VIA použij v případě, že chceš například, aby vlak přojížděl nějakým místem v určitý čas a určitou rychlostí.
Subterra
Příspěvky: 287
Registrován: pon 08. led 2018 22:44:12

Re: Otázka pro tvůrce scenařu

Příspěvek od Subterra »

Ještě doplním, že samozřejmě vlak není možné odkazovat na neoznačené místo. Tzn., že pokud chceš odkázat vlak na místo, kde není žádný marker (kolej není nijak označena), tak si ho tam nejprve (ten marker) musíš umístit. Markery v tomto případě umísťuj v editoru scénáře a ne editoru tratě. Pokud je tam dáš v editoru scénáře, tak jsou přenosné se scénářem. Pokud bys je tam dal v editoru trati, tak ty markery budeš mít pouze ty a ostatním by daný vlak odkazoval na marker, který na trati nemají.
alesino62
Příspěvky: 42
Registrován: úte 20. kvě 2014 10:27:32
Bydliště: Česky Těšin

Re: Otázka pro tvůrce scenařu

Příspěvek od alesino62 »

Díky moc už jsem se zorientoval
alesino62
Příspěvky: 42
Registrován: úte 20. kvě 2014 10:27:32
Bydliště: Česky Těšin

Re: Otázka pro tvůrce scenařu

Příspěvek od alesino62 »