Stíny

Pokud něco nevíte, podívejte se nejdřív zde
Odpovědět
BS003
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 15. dub 2021 19:37:23

Stíny

Příspěvek od BS003 »

Zdravím všechny. Dělám moje první modely do RW a mám menší problém. Jakmile v blenderu zadám shader: TrainBasicObjectDiffuse.fx, tak se mi vyplní vnitřní část modelu, ale model mi nestínuje (nejsou vidět stíny). nevíte prosím, proč? Pokuď se jedná o blbou otázku, tak se předem omlouvám. děkuji, za každou radu
Uživatelský avatar
sasule
Příspěvky: 376
Registrován: pon 16. zář 2013 10:07:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Stíny

Příspěvek od sasule »

Je dobré si zapnout Backface Culling (pozor, od verze 2.8 se zapíná pro každý materiál zvlášť), abys viděl, zda máš dobře normály.

Dále pak je potřeba v nastavení materiálu (opět Blender 2.8+) zaškrtnout "cast shadows" (vrhání stínů) u materiálu. V nastavení RW materiálu je to úplně dole.
BS003
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 15. dub 2021 19:37:23

Re: Stíny

Příspěvek od BS003 »

Moc děkuji!
Odpovědět