BN 30-R

Pokud něco nevíte, podívejte se nejdřív zde
donsaliery
Příspěvky: 73
Registrován: sob 02. led 2010 10:53:42
Bydliště: Praha

Re: BN 30-R

Příspěvek od donsaliery »

Josef72 píše:Nemyslel jsem stavět domečeky. To právě dělám a moc kreativní to opravdu není. Já udělám jednoduchou kostku nebo loft objekt a vyzkouším na něm shader. Jestli ty loko chceš mít opravdu pěkné, bude to chtít komplexnější shader, který obsahuje vždy více slotů a je potřeba vyzkoušet ie ale některá nastavení materiálu. Jestli použiješ jenom ten fádní shader "Texdif", bude to takové nijaké.

Proto udělám vždy jeden box asi za 10 vteřin a na něj nanesu shader a vyzkouším, jestli mi ve hře správně funguje. Naposledy třeba shader pro sklo.
Je to otázka 5 minut a pak to celé smažu.

Dobre ale stejne i tak proste skoncit ted u toho ze tu kostku vymodeluju namapuju tu mapu otexturuju pridam ji kuju material a pokud budu chit aby se na ni neco houpalo treba tak uz nevim jak bych to udelal , nebo aby to bylo jako sklo tak to uz taky ne
donsaliery
Příspěvky: 73
Registrován: sob 02. led 2010 10:53:42
Bydliště: Praha

Re: BN 30-R

Příspěvek od donsaliery »

supr uz na to zacinam prichazet, a jaky shardery pouzivate na kola a jaken na skrin lokomotivy? a pak kdyz se v aset aditoru da new blueprint tak pro lokomotivu mam vybirat engine blueprint? diky
Josef72
Moderátor a modelář
Příspěvky: 806
Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
Bydliště: Proboštov / Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: BN 30-R

Příspěvek od Josef72 »

Vždyť to máš všechno v těch odkazech tady.
Odpovědět