Jenom snad že pokud někdo použije moje
"traťová pravidla" tak se to týká pouze
osové vzdálenosti 4.10 která slouží převážně pro kolejivo na trati,v současné době z dob předchozích je možné i tyto osové vzdálenosti ve stísněných prostorech stanic vidět(nově už se nezřizují) ,zpravidla se to pozná že takovéto místa musejí mít umístění návěstidel vpravo nebo vlevo od kolejí a nikoliv mezi kolejemi,v případě že je potřeba použít návěstidlo mezi kolejemi je možné pouze trpasličí a na lávce. Příklad: odb.Blatov,úsek Masarykovo -Bubny a pod.kde je dokonce jen 3.80.
Jinak platí že nejmenší osová vzdálenost pro umístění stožárových návěstidel mezi kolejemi je 4.75 zpravidla se podle nových norem a koridoru používá osová vzdálenost 5.0 dle EU.
Jelikož z toho jak jsou ty koleje zakončeny zarážedly tak to moc vidět není,zde je příklad českého kolejiva:
a) jak je vidět na snímku tak srdcovky jsou tak trochu dezolátním stavu,na pár screnech si ukážeme jak tento neduh Rw odstranit,

b) v našem případě je potřeba mezi spojky výhybek vrazit klín který nám vlastně rozdělí výhybky na dvě databáze(označené červeným trojůhelníkem),v tomto případě vybereme místo rozdělení,doporučuji co nejblíže k přídržnici(pokud se vybere špatné místo po rozdělení uvedený úsek zmizí což je chyba a jediné co pomůže tlačítko zpět!),po vybrání a použití tlačítka rozdělit nám vznikne toto,

c) po tomto pak už stačí kliknout na tlačítko svařit a máme pěkné propojení výhybek tak jako je to zde.
