Dílna Hekl
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Hekl a Kulica
Moc pěkný.
Re: Modely Hekl a Kulica
Super, dovolim si ocenit aj vyber voznov - je eno-nuno
Re: Modely Hekl a Kulica
Včera jsme to s Michalem prokonzultovali a pokud ta nabídka platí, pošlu Ti zdoják. Ještě přihodím rozpracovanou 362 ze které půjdou natahat některé ovladače. Dohodneme se na Skype...AirVolk píše:Pošlite mi fotodokumentáziu a aj zdroják. Pozriem sa na to.
Re: Modely Hekl a Kulica
No a tady vidíte ten problém ,já když jsem chtěl zhruba před rokem na kabině pro řadu 15x pracovat a udělat jí ,protože jiný člověk dělal co jsem mu poslal materiály dělal kabinu pro 162 ,tak se nikdo k tomu neměl a hlavně byl čas ,nechtěl jsem dělat něco co se nevyužije a hlavně by musel Michal překovat celý script a názvy ovladačů ,proto bylo dobré aby kabina byla od jednoho výrobce v tomto případě Hekl, defakto ani zdroják bych nepotřeboval mám hotové kabiny i když jen modelově pro řady 131,36x,37x ,ale aby byly funkční a kompatibilní s modely Hekla stačilo by jenom snaha trochu spolupracovat .Roman píše:Včera jsme to s Michalem prokonzultovali a pokud ta nabídka platí, pošlu Ti zdoják. Ještě přihodím rozpracovanou 362 ze které půjdou natahat některé ovladače. Dohodneme se na Skype...AirVolk píše:Pošlite mi fotodokumentáziu a aj zdroják. Pozriem sa na to.
Naposledy upravil(a) Vlastik dne ned 23. úno 2014 17:02:54, celkem upraveno 1 x.
Re: Dílna Hekl
Jo máš pravdu ,pružný to jste ,tak at vám to vydrží.Michal píše:Proč bych musel překopat celý skript a názvy ovladačů? Když se to pojmenuje v modelu a naanimuje stejně jako u kabiny 350, tak není problém. To je jen o dohodě. Jediná výhoda toho, když model vzniká uvnitř "našeho spolku", je pružnost komunikace. Když potřebuju něco upravit, mám to obratem.
Ty máš komplet vymodelovanou a otexturovanou kabinu pro 36x? Takže stačí "jenom" rozanimovat ovladače?
Re: Dílna Hekl
Ooooo paráda další vozejky pro náklady....
Re: Dílna Hekl
chlapci moji takto vyzeraju vozne kills... spravili ste ich briliatne, narozdiel od tych talianskych.. Ste proste prva trieda
Re: Dílna Hekl
Hlavnu zasluhu ma Kank, dobry model, kvalitne textury. V RW uz bolo dolezite len zvolit spravny shader. A samozrejme zasluhu ma Roman, hoci taku, co nie je na prvy pohlad vidno, ale dost dolezitu, vzdy naladi model tak, aby stal na kolajach a spravne sa spojoval, coz mne dodnes akosi nejde. Zvuky taktiez, su jeho zasluha.
Re: Dílna Hekl
Ako vždy.... AK je dobrí modelár tak je to minimum roboty.....Preto nechcu nejak prvádzať moje modely, lebo tam je roboty ako na kostole
Re: Dílna Hekl
Aj to bude, len momentalne je toho rozpracovaneho nejak moc a musi sa to konecne dokoncit.
Re: Dílna Hekl
Pěkný, moc pěkný to máte!
Re: Dílna Hekl
Mam pocit, ze poslednych par prispevkov nema nic spolocne s temou.
Este par drobnosti ku Knakovym modelom. Kazdy model obsahuje 5 stupnov LOD. LODy su komplet prepracovane, nakolko v MSTS to fungovalo trosku inak. V 3 stupni uz modely nemaju animacie, takze je model atachnuty do jedneho. V 3 stupni uz taktiez modely nepouzivaju shadery s bump, odslekami ci specular efektami, ale len kalsicky TexDiff. V tej vzdialenosti uz stejne efekt nie je poznat a hre to znacne odlahci-nepouziva sa zbytocne bump a alfakanal. Posledny LOD ma viditelnost 1024m. Na tomto mieste chcem este upozrnit, ze LODy pracuju spravne len vtedy, ak ma hrac nastavenu maximalnu zobrazovaciu vzdialenost, v opacnom pripade bude prepinat LODy nespravne a dojde k preblikavaniu podvozkov a naprav, taktiez sa model bude stracat doslova pred ocami. Ostatne tento system je pouzity aj u modelov x5x a cohokolvek, co vyslo z nasej dielne. Nechcem totiz, aby to dospelo casom k tomu, ze v RW budeme mat slideshow. Doladovali sme este s Romanom zvuky. Berte ich s rezervou, ani jeden z nas nie je zvukar. Zbozne prianie je, aby sa uz toho konecne niekto chytil, ale jak vidim, leda ve snu Toz to je asi vsetko, snad sa to v priebehu tyzdna podari zverejnit.
Este par drobnosti ku Knakovym modelom. Kazdy model obsahuje 5 stupnov LOD. LODy su komplet prepracovane, nakolko v MSTS to fungovalo trosku inak. V 3 stupni uz modely nemaju animacie, takze je model atachnuty do jedneho. V 3 stupni uz taktiez modely nepouzivaju shadery s bump, odslekami ci specular efektami, ale len kalsicky TexDiff. V tej vzdialenosti uz stejne efekt nie je poznat a hre to znacne odlahci-nepouziva sa zbytocne bump a alfakanal. Posledny LOD ma viditelnost 1024m. Na tomto mieste chcem este upozrnit, ze LODy pracuju spravne len vtedy, ak ma hrac nastavenu maximalnu zobrazovaciu vzdialenost, v opacnom pripade bude prepinat LODy nespravne a dojde k preblikavaniu podvozkov a naprav, taktiez sa model bude stracat doslova pred ocami. Ostatne tento system je pouzity aj u modelov x5x a cohokolvek, co vyslo z nasej dielne. Nechcem totiz, aby to dospelo casom k tomu, ze v RW budeme mat slideshow. Doladovali sme este s Romanom zvuky. Berte ich s rezervou, ani jeden z nas nie je zvukar. Zbozne prianie je, aby sa uz toho konecne niekto chytil, ale jak vidim, leda ve snu Toz to je asi vsetko, snad sa to v priebehu tyzdna podari zverejnit.
Re: Dílna Hekl
Začal som to ja, takže sa ti chcem týmto ospravedlniť, že som iba zbytočne rozvíril vody a to ešte vo vlákne, kde to nepatrí... Neboj, viac sa to nestane.Mam pocit, ze poslednych par prispevkov nema nic spolocne s temou.
Ešte posledný OT: Roman, tu by možno stálo zato spraviť skôr nejaký návod alebo video ohľadne práve toho samotného prevodu do RW. Mňa by strašne zaujímalo (sám vieš, že som sa ťa to pýtal už viackrát ) nastavenie tých shaderov, UV argumentov a všetkých tých vecí okolo toho (ako napr. dosiahnuť také pekné odlesky ako má Hekl na svojich loko apod...). Pretože pre kontrolný export nejakej časti modelu (napr. keď chcem skontrolovať Smoothing groups alebo niečo iné...) nechcem predsa furt niekoho otravovať... Takýto návod by som prijal... Bol by to veľký problém??s exportem do RW rádi pomůžeme
Ohľadne modelovania je toho ako si napísal na Youtube dosť
Braňo