- Bobiny z Kiskiho kuchyne:
Adresa pre stiahnutie: http://rw.simtrains.eu/kiski/141_pack_v1.13.zip
Aktuálna verzia: V1.13

- Plecháče z Kiskiho kuchyne:
Adresa pre stiahnutie: https://rw.simtrains.eu/kiski/CD242_v2.rar
Aktuálna verzia: V2


...vtipálektak si tam můžeš v září zajet sám.
No ještě nedávno se točila v turnuse na Kralupy kde teda tu stovku neudělala ,ale ještě vozila jeden pár vlaků do Nymburka kde jela až 120 km/h.A už sa rútime... babička fičí závratnou 100-kilometrovou rýchlosťou...
No vidíš... a moja ju dá...kde teda tu stovku neudělala
No důležité je že bude další model ,věřím že se to může časem doladit,nechci nic tvrdit ale třeba na té madarské V43 ty šunty dá se říci fungují jako naše laminátky,no jestli umí nebo neumí je otázka jiná protože už tak rozšířené funkce bez manuálu člověk těžko dává dohromady,naopak myslím si že s trakční charakteristikou umí pracovat velmi dobře ,ale né vždy je to k pochopení ,ta knihovna co řídí TS má přes 80 Mb takže tam už se něco vejde ,když si vzpomenu na 4Mb msts a co tam toho bylo.kiski píše:No vidíš... a moja ju dá...kde teda tu stovku neudělala...netreba zabúdať, že je to stále len simulátor. A teda vyladiť odporovku, tak to je niečo... Roman by vedel rozprávať. Rovnako ako on testoval som to snáď stokrát, neocení to nik, a ešte budú aj reči...
![]()
![]()
Neodpovedá to presne skutočnosti, pretože RW nevie podľa mňa korektne pracovať s trakčnou charakteristikou, a už vôbec nie so šuntami, takže sa hľadal kompromis... Každému to určite vyhovovať nebude, ale osobne sa s tým poľahky zmierim...
![]()
Nemáš pravdu. V současnosti je nejdál v práci s trakční charakteristikou Open Rails. Jako jediný ze simulátorů. které sleduji (vyjma ZD simu) umožňuje definovat úplnou charakteristiku pro každý jízdní stupeň samostatně. A to je nezbytné pro správnou definici (nejen) charakteristiky odporové lokomotivy. To, co umožňuje RW je pouze dílčí přerozdělení stupňů s možností definice tažné síly pro každý samostatně. Ale stále křivka v celé délce kopíruje definici v TractiveEffortVsSpeed.csv. I proto je třeba vycházet s fiktivních a hodnot aby bylo docíleno alespoň vzdáleně reálných proudů na tom kterém stupni. Ale i to se dosáhne jen při určité rychlosti kterou si já určím. Pokud jedu na tom stupni rychleji nebo pomaleji, už je to fikce. A proto nelze v RW docílit reálného chování odporových lokomotiv. Třeba Michalova 363 ale bude fungovat perfektně.Vlastik píše:...no jestli umí nebo neumí je otázka jiná protože už tak rozšířené funkce bez manuálu člověk těžko dává dohromady,naopak myslím si že s trakční charakteristikou umí pracovat velmi dobře ,ale né vždy je to k pochopení ,ta knihovna co řídí TS má přes 80 Mb takže tam už se něco vejde ,když si vzpomenu na 4Mb msts a co tam toho bylo.....