Re: Durchs Moseltal

Příspěvek od Vlastik »

Obrázek
Vlastik

DURCHS-MOSELTAL AS

Příspěvek od Vlastik »

Obrázek
Tak pro začátek trochu reality pro tento addon:
předně kdo máte méně jak 8Gb RAM tak nemáte šanci ho spustit,o tom se nejvíce diskutuje na všech forech o RW,protože to je velký problém s tím jak autoři použili textury s velkým rozlišením a velmi detailně propracovali trolejové sloupy tak že ve finále jednen sloup má i přes 20000 poly ,potom 3D kolejivo a další věci,takže tady velké -.
Další je ta skutečnost že jejich přidělená vozidla nepodporují signalizaci takže je nefunkční PZB,LZB a pod,dále jejich loko má absenci AFB a další nedostatky další -.
Další je ten fakt že není funkční quick drive ,jakožto i je trat z nepochopitelných důvodů zkrácena dle reality o cca 8 km v případě hlavní štreky takže další -.
Další je ten fakt že není možné spustit scénáře aby to nevypsalo hlášku o chybějícím vozidle (což u komerčního bych považoval za důležité udělat scénáře z defaultních vozidel a né z vozidel TTB) takže další -.
Ve finále jsem na nic krom pěkně zpracované krajiny pro jízdu samotnou na nic pozitivního nepřišel a je škoda investovat 29€ za tento zmetek.
Screny a video později.
750225lentilka

Re: Durchs Moseltal

Příspěvek od 750225lentilka »

Vřele doporučuji! Moc krásná trať! Ikdyž je fakt, že ta motorová jednokolejka na mně místy působí tak nějak...fádně, chtělo by to trošku víc oživit. Ale hlavní trať ta mi přijde naprosto dokonalá! A taky zcela jistě zaujme precizní elektrifikace, včetně úsekových děličů atp...
Vlastik

Re: DURCHS-MOSELTAL AS

Příspěvek od Vlastik »

Zde je vyjádření k problémům co trať má:
Postby
MaikG on Thu Apr 23, 2015 10:09 pm
TS is able to acquire about 3.34Gb of ram, not more. If he will get more you get the vertex buffer error with the out of memory message. The route was built with most quality you can get with these limits but that was too much. So AS is working on stripping down the textures what means the overall visible asset quality (but there is no other way to get the route running on all office and low end pcs) The simple way to get it running now for users, is to set down the first lever (texture quality) one or two steps to avoid the memory problem, and the view distance lever to position 1 (what is the highest setting of what it was in TS2013 ... the newer view distance setting is a strange thing because it scales the LOD settings in most assets what is not what developers expect .. when i set a LOD distance then it schould stay there even if the user set up more view distance .. for me that is a newer bug in TS that need to be fixed soon by DTG). The catenary is build with manifested LOD distances, but when TS ignores this because of a strange scaling, then that is not what the dev wanted. If i tell a asset to show only 100m then this has to work as expected on all settings. But it doesn't work so. If you set the view distance to the upper right setting then you have set the 100m LOD distance to 2000-3000m LOD distance what kills the overall performance. DTG has to fix this issue soon, even some other strange issues, but my wishlist is getting longer and longer and nothing happens from there. The route runs fine if all settings are there where they have to be (except the memory problem but this will be fixed in a update i believe). The catenary works only in a performant way when the orininal LOD settings are used. The catenary eats about 10fps on the larger yards because of the hundret of independend elements that are placed for it manually. With the strange scaling of LOD distances the catenary will be rendered the whole 2000m to the 'asset blend out zone' what causes performance issues of course on lower spec pcs. Can't do anything against that. Can't change the core of TS. Can only remove that stuff completely from the route, replacing it with standard hagen-siegen catenary. If the mem problem and the LOD scaling got fixed the route runs fine.
And for a note to all (and even the german users that are willing to hear what i have to say):
The massive placed vegetation asstes are not a real problem in performance. I tested this out today (and years ago) and there is no change if i remove nearly 90% of that stuff. These are just planes with more simplier textures on it. The only real problem with the method of placing the vegetation (not placed by me and in the old TS2013 style with the old asset blocks) is that on loading the next tile it get stuck when you not own a very performant SSD. That maybe can get a fix but this means to place all the vegetation again along the whole route. The asset blocks are the problem not the assets itself.
Also the water and other procedual and moving (vehicles etc) stuff doesn't influences the performance in a massive way. If you comment out all of that stuff you get some frames more but not really much. There is a bottleneck from TS and that depends on your CPU because drawing the scenery is a pure CPU thing in TS (and other games too). TS uses only one core for that so the one core is what can effekt the overall performance in a negative way. I can say that a i7 with only 3Ghz is no problem for that route. An i3 or lower spec i5 is not what you want for a good TS performance. The GPU is not really important if you have a newer model as a gtx660 and above. They get boring while the one CPU core jumps from its socket.
A real point is, that no one build a route until today that uses the most out of TSs possibilities i guess. Yes, you can set all levers in the setting to the right because no route out there cares about. Textures that are only 512*512 or 1024-1024 will not get effekted by that first texture quality setting. Even the view distance is not what most routes care about because they cant show assets that far or have not really complex assets or totally wrong or strange LOD settings.
Last words about the tracks. Some (german) users claimed the wrong colors of the middle section. That was made by purpose to reduce the flickeriing. Yes, it is not mostly prototypical but looks way better and smoother in TS than a brighter colored version what flickers like something else.
So thats all from me .. and note that i'm not offically speaking for AS or something, just from my point of view on all the things happen these days.
MaikG
750225lentilka

Příspěvek od 750225lentilka »

Je fakt, že je náročná jak prase. Trošku to s tím detailismem přehnali. Ale zase nepřijde mi nijak výrazně špatná, hodně se mi zalíbila. :)
Vlastik

Příspěvek od Vlastik »

750225lentilka píše:Je fakt, že je náročná jak prase. Trošku to s tím detailismem přehnali. Ale zase nepřijde mi nijak výrazně špatná, hodně se mi zalíbila. :)
Nemohu hodnotit krásu a ty peníze ,takže hodnotím obsah a ten je jak jsem psal výš velmi špatný.
Už jenom že co forum tak samá stížnost na tu trat .
Jenom pohled na detail :
Obrázek Obrázek Obrázek
Scénář IC:
Obrázek
Roman
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Roman »

Že zrovna ty kritizuješ šrouby :lol: :lol: :lol: . Jinak, třeba ta kladka je textura s alfou....
Ale je pravda, že jinak s tebou asi budu asi souhlasit. I dle screenu mě ta trať vůbec nezaujala. Divné barvy, světlo ve scéně.... Za novými tratěmi od DTG to silně pokulhává. A pokud nejde spustit scénář z důvodu nutnosti dokoupit další komerční vozidla, je to opravdu špatně.
andor

Příspěvek od andor »

Mně trať od počátku běží naprosto v poho,
dokonce i QUICK DRIVE ... tak nevím.

Každopádně - máte pravdu, už mne celý ten projekt začíná unavovat
a lituji investovaných peněz.

Naopak naprosto spokojený jsem - "Hagen - Siegen V3".
Dle mne - oprava této tratě nemá chybu.
Stáhl jsem si nový quick drive a teď už je to vážně paráda !!!
Vlastik

Příspěvek od Vlastik »

andor píše:Mně trať od počátku běží naprosto v poho,
dokonce i QUICK DRIVE ... tak nevím.

Každopádně - máte pravdu, už mne celý ten projekt začíná unavovat
a lituji investovaných peněz.

Naopak naprosto spokojený jsem - "Hagen - Siegen V3".
Dle mne - oprava této tratě nemá chybu.
Stáhl jsem si nový quick drive a teď už je to vážně paráda !!!
No abych to uvedl na pravou míru ,ano Quik drive funguje ale jenom v určitých cestách ,pokud jsem dal Koblenz-Tier nebo z Koblenz tak to vždy vypsalo zprávu o nedostatku paměti,prostě jak už bylo řečeno tak TS neschroupne víc jak těch 5Gb a tady je problém.
Jinak obráceně a jiné štreky jsou načíst v pohodě.
Projel jsem kousek a trat sama o sobě nevypadá špatně ale mělo se víc myslet na hratelnost než na krásu:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
andor

Příspěvek od andor »

Ano Vlastíku - máš pravdu !

Nicméně - na zahraničních fórech je tohle veledílo už nadobro pohřbeno.

Koneckonců - pro zájemce vylepšené QUIC DRIVE :

http://www.railsim-fr.com/forum/index.p ... owfile=871
anry

Příspěvek od anry »

Me u teto trate nefunguje QD vubec, ani s tim vylepsenym. Vzdy to pri nacitani spadne s hlaskou "Save Dump fle ....." Ta nevim.
Vlastik

Příspěvek od Vlastik »

anry píše:Me u teto trate nefunguje QD vubec, ani s tim vylepsenym. Vzdy to pri nacitani spadne s hlaskou "Save Dump fle ....." Ta nevim.
Nevím ale quick drive funguje ,ale s trafikem to vždy spadne ,i když jsem si ted udělal fre scénář jízdu Tier-Koblenz a točím video a zatím to po 58 km drží i když čekám kdy mi větrání z pc vyletí jak to řve a dost se to kouše nechal jsem to na plné detaily ,pro jistotu jsem ukládal při průjezdu každou stanicí.
Obráceně to spadne. Video bude na dvě části .+lokálka.
anry

Příspěvek od anry »

Jen otazka, muzu pouzit k jizde QD cokoliv co mam, neboli me to nabidne? Nebo do te trate jsou urcena jen nektera vozidla.(consisty)
Vlastik

Příspěvek od Vlastik »

Zde jsem natočil video celá trat je rozdělena do třech videii:
Úsek Tier-Bullay:
https://youtu.be/51XSwKgD8Mo
úsek Bullay-Koblenz:
https://youtu.be/Ck9n8EF0EVU
úsek Bullay-Traben Trarbach
https://youtu.be/6G-zLaAaBds
doporučuji shlédnout v plném HD 1080.
Plné detaily.