Tak díky vašim radám se mi povedlo rozchodit brejlovce a je pravda vypadají výborně. Moc děkuji za pěkný model. Chci se zeptat půjde u 754 vidět zvenku pokud si zatáhnu žaluzie uvnitř že jsou zatažené+půjde otáčet větráčky v kabině? Já vím jsou to takové blbůstky musím se přiznat jsem trochu hračička. Vím že u Bartotek to jde jinak ale musím model pochválit vypadá z videa i z fotek skvěle.
AHOJ , viem že nenávidíte túto otázku , ale znie : môžem s tou laminou rátať? Lebo ja som z KPHZD, a chceme vytvoriť novú expozíciu, a to by bol riadiaci pult spojený zo simulátorom, a väčšina chce laminátku, lenže laminátka není v simulátore, a teraz chceme začať robiť ten pult. Díky. PS. mám veľa materiálu z 240, ak by si chcel, napíš mail súkromnou správou...
Paráda, jediné co bych vytknul je nepřesně nastavená ručička na manometru na 5 barech (docela to mate ). A osobně bych o trochu zvýšil citlivost brzdiče. Jinak nádhera.
Zdravím, model je nádherný, má úžasné zvuky, naprostá bomba. Jenom jsem objevil jeden (podle mě) docela podstatný problém. Při výkonu nad 64% nijak nestoupají ampéry a ani se nezvyšuje tažná síla. Testoval jsem to při 60 km/h, přibrzdil jsem soupravu ať jedu stejnou rychlostí a pozoroval ampéry přes F5 display. Po dosažení 64% výkonu se zastavily a dál nešly a rychlost se také nezvyšovala. Tento problém jsem našel i u Bardotek a u Pomeranče. Vím že je to model od Romana a Pikka, ale nechci zbytečně psát dvě zprávy na jedno brdo, tak doufám že si to přečtou i tady. Tam je to tak že mezi 7. a 8. stupněm není rozdíl. Testování jsem provedl stejně jako u Brejlovce 754. Děkuji za případnou odpověď, přeji pěkný den.
Sašo, nie som si istý, či to vôbec má súvis s ARR. Môj osobný názor je, že ak je to nejaká chyba TCH, tak je jedno, či je je ovladač Regulator nastavovaný pomocou rutiny ARR alebo rajčákom v kabíne