Train Sim World

Novinky o TSW
Odpovědět
n.u.r.v.
Příspěvky: 62
Registrován: ned 03. čer 2012 12:50:54
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od n.u.r.v. »

ahoj, a už je v tsw alespoň trochu život - alespoň v tom posledním DLC? Nebo je pořád svět mrtvý a nulový provoz na trati?
Moje PC na kterém mám nainstalovaný Train Simulator 2016:
CPU: Intel Core i5-3450 (ivy bridge) 3.1GHz, Grafická karta: XFX Radeon RX 590 FatBoy 8GB VRAM, RAM: 4x4GB DDR3 1600MHz
Uživatelský avatar
750225lentilka
Příspěvky: 285
Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
Bydliště: Perníkov

Re: Train Sim World

Příspěvek od 750225lentilka »

Perony jsou vcelku plné, ale občas se mi stane, že kaštani nechcou nastupovat. Provoz je taky docela slušný, ale záleží v jaký čas se jede. V noci je většinou dost mrtvo, zato kolem poledne sem potkal dost vlaků. Jediné, co je dost minus je mrtvo na silnicích. Chybí mi třeba autobusy, které by přijížděli k nádraží a vyhazovali tam lidi, auta jezdící kolem a tak.
n.u.r.v.
Příspěvky: 62
Registrován: ned 03. čer 2012 12:50:54
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od n.u.r.v. »

aha, to jsem právě myslel- takže silnice/okolí je mrtvé... No alespoň že už tam je nějaký provoz.
Moje PC na kterém mám nainstalovaný Train Simulator 2016:
CPU: Intel Core i5-3450 (ivy bridge) 3.1GHz, Grafická karta: XFX Radeon RX 590 FatBoy 8GB VRAM, RAM: 4x4GB DDR3 1600MHz
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od Roman »

Na tu chybějící autodopravu žehrám už dlouho... :( . Provoz na silnicích a skydome vylepšit, budu víceméně spokojen :). Přitom u toho skydome by stačilo přidat ještě dvě vrstvy oblaků aby to získalo hloubku.
V Hagenu je opravdu někdy hustý provoz. Několik odstavených souprav + projíždějící vlaky. A někdy prakticky prázdné nádraží.
Rozmanitost vozového parku je věc jiná. Ale ani v TS u jejich placených addonů to žádná velká sláva není. Největší průšvih v tomto ohledu je nejhorší Rapid Transit, to je šílená nuda...
Ještě mi vadí, že nelze zakoupené vozidla provozovat na jiných tratích. Ale to nejsem zdaleka sám. Co sleduji, tak je to nejvíce vytýkaný nedostatek. Ale už jsem se svezl vlakem i do portálu na konci tratě. Řídit nešel, ale po lokomotivě jsem mohl bloumat vesele dál. Najednou vlak zmizel a já stál na kolejích :).
Uživatelský avatar
Michal
Administrátor
Příspěvky: 555
Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od Michal »

Přitom nějakou autodopravu to umí, alespoň na CSX. Ale funkční přejezdy asi ne, stejně jako kdysi TS.
Taky už jsem dojel na konec tratě, ale asi ne až do portálu. Vyskočila hláška se stmívačkou, že jsem dorazil na konec zpracovaného světa a scénář se tím ukončil. Sranda je, že se mi to poprvé podařilo úplně nechtěně. Dojel jsem nějaký servis a měl jsem opustit lokomotivu. Když jsem vylezl ze dveří, tak se jakoby splnil úkol, vlak převzal AI strojvedoucí a rozjel se, než jsem stihl slézt z mašiny. Pak už to kvůli rychlosti nešlo, tak jsem se vezl. :) Respektive jsem znovu šel do kabiny a chtěl jsem převzít řízení. To bylo odmítnuto s tím, že nemám oprávnění. :lol: Tak jsem otevřel kohout nouzové brzdy, aby souprava zastavila a já mohl slézt. Jenže kohout se sice otevřel, ale vlak jel dál. :mrgreen: Potom se mi asi nějakou chybou podobný scénář neukončil, AI to převzít nechtěl, tak jsem to na konec tratě vezl já. :lol:
Taky jsem musel vyzkoušet, jak mají ošetřeno, když člověk zůstane na kolejích a jede AI vlak. :) Půlka soupravy mnou projížděla, jako bych byl duch. :lol: Pak mě ale jeden vagon zachytil a já se ocitl na jeho plošině. Samozřejmě z rychle jedoucího vlaku nebylo možno slézt. :lol: Tak jsem si zahrál na Nezastavitelný, balancoval jsem na hraně u spřáhla, až se mi podařilo vagony odpojit. Mám pocit, že přední část s mašinama normálně jela dál, ale naštěstí ta moje odpojená zastavila. :mrgreen:
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Train Sim World

Příspěvek od kiski »

Čiže ako sme aj zvyknutí, chyba na chybe :) takéto veci treba mať ošetrené... ale to je tým First Person. Malo to byť podstatne viacej obmedzené, lebo ako vidieť, prináša to len zmätky... a to teda nie som žiadny odporca TSW, naopak, ledva čakám na editory.
Braňo
Uživatelský avatar
Michal
Administrátor
Příspěvky: 555
Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od Michal »

Na mnou zjištěné chyby ale nehleď. Ty jsou oficiálně způsobené mým CPU, který nesplňuje minimální požadavky. :lol:
n.u.r.v.
Příspěvky: 62
Registrován: ned 03. čer 2012 12:50:54
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od n.u.r.v. »

ahoj, asi budu chvíli za blbce, ale vysvětlete mi prosím rozdíl mezi scenaři a service. Díky
Moje PC na kterém mám nainstalovaný Train Simulator 2016:
CPU: Intel Core i5-3450 (ivy bridge) 3.1GHz, Grafická karta: XFX Radeon RX 590 FatBoy 8GB VRAM, RAM: 4x4GB DDR3 1600MHz
Echineo
Příspěvky: 109
Registrován: pon 28. lis 2016 18:49:41
Bydliště: Poprad, Slovensko

Re: Train Sim World

Příspěvek od Echineo »

V scenári máš všetko dané. A keď ho dokončíš tak proste nič viac, skončil si.

V službe jazdíš ako "ozajstný rušňovodič", navyše si môžeš vybrať počasie. A keď skončíš jednu službu, môžeš chvíľu počkať a ono ti to ponúkne pokračovanie v ďalšej. Ak sa ti nechce čakať, môžeš aktuálnu službu zrušiť a v menu skočiť rovno na nasledujúcu alebo ktorúkoľvek inú.

Edit: A ešte by sa patrilo doplniť, že služieb je omnoho viac ako scenárov. V službách taktiež môžeš buď jazdiť alebo nastúpiť do iného vlaku ako cestujúci.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od Roman »

Echineo
Příspěvky: 109
Registrován: pon 28. lis 2016 18:49:41
Bydliště: Poprad, Slovensko

Re: Train Sim World

Příspěvek od Echineo »

Tešííím sa ale vytvoriť niečo bude trvať roky ak to má byť ozaj kvalita.

Som zvedavý či príde časom aj sľubovaný multiplayer.
HawkCZ
Příspěvky: 17
Registrován: úte 09. říj 2018 22:37:29

Re: Train Sim World

Příspěvek od HawkCZ »

Můžu dotaz, jaký je koncept TSW vs. TS 201X? Jak se mají lišit a proč se vyvíjí souběžně?
dall001
Příspěvky: 23
Registrován: ned 13. dub 2014 16:39:19

Re: Train Sim World

Příspěvek od dall001 »

Hezký den všem, co se týká několikrát probíraného okolního (ne)provozu na silnicích, všiml jsem si na Paddingtonu takové perličky, na některých mostech přes trať a v jedné či dvou ulicích provoz je, jen není z vlaku vidět, nejspíš si vývojáři něco zkoušeli :-)
AMD FX6350@4.1GHz, 8GB DDR3, Sapphire Radeon PULSE ITX RX 570 4GD5, 4GB GDDR5
Uživatelský avatar
Michal
Administrátor
Příspěvky: 555
Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od Michal »

Jak jsem psal dříve, tohle je i na původním CSX. Také je možné si všimnout jedoucích aut na mostech nebo silnicích, ale evidentně zatím neumí interakci s přejezdy. :)

TSW vs TS201x - já bych řekl, že se TS201x už nevyvíjí. Jenom ho udržují při životě, aby získali nějaké peníze. A chystaná aktualizace na 64-bitovou verzi to jenom potvrzuje. Potřebují, aby si hráči mohli nakoupit a provozovat víc addonů. :lol: TSW je úplně jiná hra založená na jiném engine, která není s TS201x nijak kompatibilní.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od Roman »

Provoz na silnících : zkoumal jsem to a přijde mi to spíš jako animace ve smyčce , než nějaký AI provoz. Mám takové neblahé tušení, že Unreal engine nebude (alespoň se tak zdá) ideálním řešením pro simulátor tohoto typu...
Začal jsem se hrabat v editorech UE a zatím nic moc. Třeba to, že jsem byl zvyklý exportovat do RW objekt jako scénu o několika objektech. Když takto exportovanou scénu (v tomto případě návěstidlo) importuju do editoru UE4 , mám to rozložené na části a musím to pak poskládat :). Ale je to začátek a pokusy. A hlavně k editorům modifikovaným DTG by měl být i nějaký manuál... Uvidíme :)

TSW vs. RW: ano, opravdu RW slouží již jen jako dojná kráva na prachy :) .
Uživatelský avatar
750225lentilka
Příspěvky: 285
Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
Bydliště: Perníkov

Re: Train Sim World

Příspěvek od 750225lentilka »

Osobně jsem zvedav, co nám hezkého editory přinesou. Jak jsem se moc nezkamarádil se současným RW editorem, tak se silně obávám, že to nezmáknu ani s tímhle... :( Ale snad alespoň scénáře dokážu. Doufám, že s tímhle "otevřením" TSW komunitě se dostane i plné možnosti skinovat současné modely, aby to nebylo tak, jak je to teď. Osobně by mě hodně zajímalo, jestli bude možnost hrábnout i do těch 24h jízdních řádů a nahradit si tam třeba některé loko za jiné. To doufám, že půjde.

Jinak, kdo by si chtěl přečíst rozhovor ohledně editorů v češtině, tak překlad je zde: http://www.trainsim.cz/?mod=article&showid=2156&query=
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Train Sim World

Příspěvek od kiski »

Roman píše: stř 10. říj 2018 10:58:27 Třeba to, že jsem byl zvyklý exportovat do RW objekt jako scénu o několika objektech. Když takto exportovanou scénu (v tomto případě návěstidlo) importuju do editoru UE4 , mám to rozložené na části a musím to pak poskládat :).
Mám zato, že objekty musia byť nalinkované k "telu", resp. ako Group.
Braňo
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od Roman »

Je to možné. Jak píšu, jsou to první pokusy a je třeba se to naučit. Vyzkouším...
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Train Sim World

Příspěvek od kiski »

Len na to linkovanie bacha - myslel som to tak, že všetok ostatný bordel musí byť prilinkovaný k telu. Tzn. nikde medzi sebou. U Group to je zrejme jedno.
Braňo
juros
Příspěvky: 52
Registrován: sob 04. črc 2009 11:15:29
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od juros »

Dalsie vcelku zaujimave veci ohladne editorov: http://www.trainsim.cz/?mod=article&showid=2167&query=
Odpovědět