Train Sim World
Re: Train Sim World
Tuhle lokomotivu mám v RW a patřila k mým oblíbeným. Pokročilé funkce a hlavně, co já oceňuji více, perfektní model. Podle screnu to je model z RW. Tím, že kvalita modelů vozidel má v TSW sestupnou tendenci (třeba Taurus) kvůli sjednocení s konzolami , mohli model jednoduše konvertovat a udělá velkou parádu.
Re: Train Sim World
Aké pokročilé funkcie mala v RW? Pýtam sa preto, že ju nemám, ale páči sa mi. Je to poctivé "železo", a zaobstaral by som si ju do RW, ale neviem, či sa oplatí.
Braňo
- 750225lentilka
- Příspěvky: 285
- Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
- Bydliště: Perníkov
Re: Train Sim World
https://live.dovetailgames.com/live/tra ... tern-reign
A máme tu první (alespoň myslím) hydrauliku. Tak jsem zvědav.
A máme tu první (alespoň myslím) hydrauliku. Tak jsem zvědav.
Re: Train Sim World
Co si vybavím z paměti... Cvakání jističi určitě ne .
Z odlišností oproti defaultu to byla funkce kontroleru. Řazení při otáčení po směru hodinových ručiček bylo po jednom stupni (odbočce) a proti směru krokovala nahoru / dolu automaticky. Pak plynulá regulace rychlosti stěračů, nadproudová ochrana, Regulace poměrného tahu a EDB. Myslím, že se dá i vypnout součinnost Tlakové brzdy a EDB... Přehřátí motorů, pokud se nezaply ventilátory tam také myslím je. Samozřejmě plně funkční SIFA a PZB. Poprvé u defaultu použité fyzické světlo pro osvětlení přístrojů.
A hlavně parádní model. Jen mám za to, že byla pouze součástí nějakého balíku. Samostatně jsem na ní nenarazil. Ale na to, že je to cca nějaký rok 2015, tak byla dost propracovaná na DTG...
- 750225lentilka
- Příspěvky: 285
- Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
- Bydliště: Perníkov
Re: Train Sim World
Já mám totiž pocit, že ji exkluzivně pro DTG a tu určitou edici TS dělalo VR. Má totiž prakticky stejné funkce a i zvuky. A někde se to i mám pocit psalo.
Re: Train Sim World
BR155 (červená a modrá (press skin)) je součástí tratě Köln - Koblenz.
-
- Příspěvky: 96
- Registrován: pát 13. bře 2015 17:22:10
Re: Train Sim World
A bude ta Němka mít i ta "krásně" rozmazaná kola (v rychlosti nad cca 30 Km/h), jako dosud všechna ostatní trakční vozidla v TSW?
Ve starém TS_201x je totiž rozmazaná neměla, i když bylo zblízka vidět, že se otáčejí...
Ve starém TS_201x je totiž rozmazaná neměla, i když bylo zblízka vidět, že se otáčejí...
Re: Train Sim World
Tak zase k tématu .
Dnes je venku slíbená aktualizace, která umožňuje nahrazení vozidel rozdílné délky v soupravách dvaceti čtyř hodinového režimu. Podmínka odpovídajícího výkonu a tažné síly hnacích vozidel zůstává zachována. Tedy BR 185 nenahradíte BR 143 .
Dnes je venku slíbená aktualizace, která umožňuje nahrazení vozidel rozdílné délky v soupravách dvaceti čtyř hodinového režimu. Podmínka odpovídajícího výkonu a tažné síly hnacích vozidel zůstává zachována. Tedy BR 185 nenahradíte BR 143 .
- 750225lentilka
- Příspěvky: 285
- Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
- Bydliště: Perníkov
Re: Train Sim World
Prosimtě máš k tomu někde kdyžtak podrobnosti? Nějak jsem se o tom nedočetl.
Re: Train Sim World
Psal o tom Mat zde https://live.dovetailgames.com/live/tra ... dio-update
Včerejší aktualizací toto vstoupilo v platnost (mimo jiných oprav). BR 182 je tedy dostupná i na MSB a RSN v nákladní dopravě.
Nějaké momentky s rozmazanými kolečky
Včerejší aktualizací toto vstoupilo v platnost (mimo jiných oprav). BR 182 je tedy dostupná i na MSB a RSN v nákladní dopravě.
Nějaké momentky s rozmazanými kolečky
Re: Train Sim World
Unreal engine přidal od verze 4.22 podporu Real-Time Ray Tracing.
Jsem zvědav, jestli DTG přejde s TSW někdy na vyšší verzi a budou nám k něčem RTX grafiky
Jsem zvědav, jestli DTG přejde s TSW někdy na vyšší verzi a budou nám k něčem RTX grafiky
-
- Příspěvky: 59
- Registrován: sob 21. črc 2018 14:48:16
Re: Train Sim World
K těm rozmazaným kolečkům. Stačí si udělat MotionBlur fix. Viz tohle video: https://www.youtube.com/watch?v=gVQAKez7I74
Re: Train Sim World
Ale o to tu přeci nejde:). Důležité je si kopnout.SmokeyCheetah píše: ↑sob 27. dub 2019 19:45:13 K těm rozmazaným kolečkům. Stačí si udělat MotionBlur fix. Viz tohle video: https://www.youtube.com/watch?v=gVQAKez7I74
Tu klávesovou zkratku pro zapnutí/vypnutí rozostření jsem zde popisoval již před hodně dlouhou dobou.
Použití různých parametrů pomocí kterých lze vnutit engine UE4 jiné nastavení než umožňuje default TSW je popsáno třeba zde:
https://forums.dovetailgames.com/thread ... ings.4672/
Bohužel vyšší kvalitu stínů a AAA se mi nepovedlo hře "vnutit". Ale například načítání lodů u různých typů objektů mám běžně několikanásobně zvýšeno právě pomocí nastavení engine.ini. Umí to poslední verze TSW tools.
Tak a něco k BR 155.
Asi momentálně nelepší addon pro TSW. Moc pěkný model a použité shadery.
Ovládání podobné jako v RW, jen tím, že přibyla interakce ve strojovně, cvaknete sem-tam i nějakým jističem.
Kontroler má dvě funkce. Při pohybu proti směru hodinových ručiček je to podobné jako u X5X. Má tři pozice. Pokud cuknete do třetí, nearetované, řadíte po jednom stupni a při trvalém držení krokuje nahoru. V první aretované krokuje dolu a druhá aretovaná udržuje požadovaný stupeň.
Při otáčení po směru hodinových ručiček, je funkce odlišná od toho, jak si to vybavuji z RW. Netřeba řadit po jednom stupni, ale předvolíte požadovaný stupeň a dle nastaveného poměrného tahu lokomotiva sama krokuje až na předvolený stupeň. Tak trochu podobné jako u automatického rozjezdu na X5X.
Funkční jsou prakticky všechny ovladače na stanovišti (má to i klíč brzdiče). Bohužel nejsou simulovány (jsem přesvědčen, že záměrně), žádné poruchy. Pokud nezapnu ventilátory, je to úplně jedno, nic se neděje. Ale je to první lokomotiva (i když se to asi odvíjí od toho, že se tahají opravdu těžké vlaky s uhlím), kterou jsem dostal do pořádného a dlouhodobého skluzu až lítaly jiskry od kol . Jen ten skluz jednotlivých náprav, jak jsem kdysi dávno viděl na nějakém videu se mi nepovedl .
Chyby tam jsou, hlavně přepínání zvuku. To ale souvisí engine hry a ne s tímto konkrétním modelem. Osobně můžu, na rozdíl od Tauruse doporučit. Screenů a videí je plný internet. Za sebe dám něco později do galerie.
Dle dostupných informací se blíži i velká aktualizace s opravou fyziky amerických lokomotiv a i celé trati. Opraveno by mělo být i to šílené nasvícení scény a nahrazeno podobným světlem a jako je v použito v posledních addonech.
To mně tedy moc nezajímá, jelikož ježdění několik hodin trvale nízkou rychlostí nudnou, jednotvárnou krajinou mně nebere, ale mimo jiné by měla být zapracována i oprava přepínání zvuků kabina/ venku/ tunel . Tak uvidíme
Re: Train Sim World
https://live.dovetailgames.com/live/tra ... on-delight
Na screenech lze vyčíst nějaké novinky co se provedení tratí týká. Pokračuje "oživování" tratí, k autodopravě (jsou vidět i autobusy) přibyla i doprava letecká. Hodně zajímavě vypadá ovšem samotná trať. Různá výška dosypaného štěrku a kabeláž natažená vedle koleje. To je novinka . Uvidíme ovšem, jak to bude vypadat ve hře, jelikož se určitě bude změna výšky štěrku a zvlnění kabelu opakovat v nějakých pravidelných úsecích. V TS u loftu opakující se textura nevypadá vůbec pěkně.
Výhybky mají nepojížděné části zrezivělé, ale přídržnice jako takové stále nejsou nic moc.
Na screenech lze vyčíst nějaké novinky co se provedení tratí týká. Pokračuje "oživování" tratí, k autodopravě (jsou vidět i autobusy) přibyla i doprava letecká. Hodně zajímavě vypadá ovšem samotná trať. Různá výška dosypaného štěrku a kabeláž natažená vedle koleje. To je novinka . Uvidíme ovšem, jak to bude vypadat ve hře, jelikož se určitě bude změna výšky štěrku a zvlnění kabelu opakovat v nějakých pravidelných úsecích. V TS u loftu opakující se textura nevypadá vůbec pěkně.
Výhybky mají nepojížděné části zrezivělé, ale přídržnice jako takové stále nejsou nic moc.
Re: Train Sim World
V obchodu DTG jsou pěkné slevy (10-60%) na addony TSW. Pouze pro PC verzi...
https://live.dovetailgames.com/live/tra ... -this-week
https://live.dovetailgames.com/live/tra ... -this-week
Re: Train Sim World
https://forums.dovetailgames.com/thread ... post-78570
Slibovaná aktualizace původní trasy TSW. Samozřejmě pouze pro PC, jelikož pro konzole není optimalizována. Spustí jako obvykle po přihlášení na Steam.
Slibovaná aktualizace původní trasy TSW. Samozřejmě pouze pro PC, jelikož pro konzole není optimalizována. Spustí jako obvykle po přihlášení na Steam.
- Michal
- Administrátor
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Train Sim World
Řekl bych, že to celkově dost prokouklo. Konečně.