Co je lepší? TSW/RW nebo MSTS/OR?

Vše ohledně TSW, co nelze zařadit
CRR144
Příspěvky: 321
Registrován: pon 24. dub 2017 19:26:39
Kontaktovat uživatele:

Co je lepší? TSW/RW nebo MSTS/OR?

Příspěvek od CRR144 »

Roman píše: ned 26. kvě 2019 10:27:17
750225lentilka píše: sob 25. kvě 2019 18:15:21 Ať si rejpalové říkají co chtějí, já v té hře za tu dobu, co je venku, vidím ohromný progress
To určitě. Pro mně to je hlavně zážitek po vizuální stránce. Po investici do nové grafiky a kvalitního UHD monitoru s parádním podáním barev se rozdíl mezi TSW a RW opět zvýšil. RW již prakticky nehraji. Nedá se na to koukat. Když k tomu přidám ještě tu nestabilitu po vydání 64. bit verze... Už jen rozdíl v načítání hry a scénáře. Pár vteřin v TSW oproti několika minutám v RW :roll: . Jen to AA trochu zlepšit...
Ale hlavně je to zábavné. Pokud jsem si koupil nějaký addon v RW, po projetí scénářů šel "k ledu". V TSW díky 24. hodinovému servisnímu režimu je o zábavu postaráno. A nově zpracovaná substituce to umocní rozmanitostí vozidel jak pro hráče, tak jako AI provoz.
V nejnovějším addonu lze s motorovou jednotkou ráno začít v depu, pak teoreticky odjezdit celý den tam a zpět na různých výkonech a večer ji odstavíte zase v depu. To RW nikdy nenabídne, natož v defaultu.
Docela mně i překvapuje, že jsou v určitých věcech ochotni naslouchat komunitě. Například stream z nově vydávaného addonu dělají v předvečer vydání aby si uživatelé PC mohli eventuálně ještě stihnout koupit trať z 20% slevou. Přesně jak komunita žádala...
Dalším byla oprava RT před vydáním BR182...
Když to shrnu, momentálně vůbec editor nepotřebuji (a to si myslím, že jsem v RW byl jako tvůrce docela aktivní). Hra mi nabízí dostatek zábavy v rámci času, který jsem ochoten obětovat.
Samozřejmě je rozdíl, když má člověk odrostlé soběstačné děti a může si za vydělané peníze udělat radost sám, než když je třeba živit početnou rodinu. I proto nebude ještě dlouho TSW tak rozšířené jako RW. Však je ještě spousta závisláků na MSTS :).
Na tom je najsmiešnejšie to, že príchodom nového hardware a software, stále riešia či pôjde na tom MSTS. Hra s dôb doby ľadovej..... :lol: :lol: :lol: :lol:


Mimochodom máš celkom pravdu....Mne bohate stačí si občas niečo zapnúť a nejaký 3dmax a editor neriešim už dosť dávno. Dokonca normálne rozmýšľam nad tým, že RW hodím do koša. Nemá to pre mňa žiaden význam.
Uživatelský avatar
750225lentilka
Příspěvky: 285
Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
Bydliště: Perníkov

Re: Train Sim World

Příspěvek od 750225lentilka »

To taky nechápu. Vždyť MSTS je už tak prehistorické, že snad na nejnovějších železech ani nemůže jít. :D Ale když se podívám na msts fórum, tak úplně zírám, kolik lidí tam s brekem prosí autory, aby nedělaly modely do OR, nýbrž do původního MSTS, protože to je prostě pořád nejlepší...

RW jsem stále věrný a ještě nějakou dobu asi budu, nicméně je fakt, že TSW už mě táhne víc. Prostě se mi líbí, když se můžu projít kolem vlaku, že přijedu do obratové stanice, všechno shodim, přejdu na druhou stranu, tam to zas zapnu a fičim zpět. Je to prostě něco jiného, než jen přijet, zmáčknout dvě klávesy a hurá zpět. Navíc i ta možnost, že si můžu udělat zkoušku brzdy a tak...

Říkám si, že když už může člověk takhle trajdat po vlaku, tak by mohli vymyslet i nějaký režim vlakvedoucího/průvodčího. :D Ale to by mě už asi žena zabila, už tak so tahám práci domů víc než dost, když přijdu co chvíli naštvanej kvůli cestujícím. :lol:
Šnek
Příspěvky: 85
Registrován: úte 29. črc 2014 7:14:50

Re: Train Sim World

Příspěvek od Šnek »

Osobně si myslím, že jedním dost podstatným rozdílem MSTS - RW je zatím nedostatek slušných tratí. Ano máme tady pár tratí od Kamata, Hekla atd, ale oproti msts, popř OR jich je jako šafránu. Pařiči na compech si prostě chtějí zajet Ex Praha - Žilina - Košice, nebo Praha - Bratislava a tohle jim zatím RW neumožňuje. TSW zatím nemá české tratě vůbec žádné.
Co se týče tvorby aktivit, tak editor v RW oproti MSTS nebo OR je jedno velké mínus. To co se dalo udělat poslední dobou v OR, tak v RW se dokázat nedá.
CRR144
Příspěvky: 321
Registrován: pon 24. dub 2017 19:26:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od CRR144 »

Ono je pre mňa dosť smiešne keď niekto porovnáva dĺžku trate, možnosť výberu viacerých tratí, tvorbu aktivít a toto všetko povýši nad to, že MSTS ani OR nie sú žiadne simulátory. MSTS je stará arkádovka a OR je jej graficky vylepšený braček. Má nejaké možnosti navyše popridávané čo som sledoval fórum, ale stále to nie je simulátor.

Také možnosti aké ponúka RW a TSW, MSTS nikdy neponúkne a OR tak za 10 rokov. Radšej menej kilometrov, ale simulátor ako veľa kilometrov na arkádovke.
Šnek
Příspěvky: 85
Registrován: úte 29. črc 2014 7:14:50

Re: Train Sim World

Příspěvek od Šnek »

Asi bych si nedovolil někoho zesměšňovat za jiné názory. Možnosti které má RW nebo TSW musí samozřejmě být někde jinde než MSTS i co se týče jejich vzniku a možností PC.
Nutno si ale uvědomit, že reálná jízda na mašině je něco úplně jiného, než kterýkoliv simulátor. V tomhle směru je pořád RW, nebo TSW jen hra.
A co se týče tvorby aktivit v RW jak už jsem psal na možnosti OR to nemá ani vzdáleně.
CRR144
Příspěvky: 321
Registrován: pon 24. dub 2017 19:26:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od CRR144 »

Ja nezosmiešňujem nikoho. Napísal som pre mňa je to smiešne. Nie že on ten dotyčný je smiešny. Je nutné pozorne čítať a nevyvodzovať závery, ktoré neboli nikde ani len okrajovo spomenuté.

Na margo OR. Ano okrajovo som zachytil niektoré zmeny čo sa v OR dejú, ale stále sú to možnosti simulácie HDV a technická vyspelosť HDV na úrovni arkádovej hry. Niečo ako simulátor rybolovu. Je tam voda, je tam udica, tak je to simulátor.

Kľudne si môžme o tom vymieňať názory, ale potom poprosím s chladnou hlavou a pozorne čítať čo sa píše.
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Train Sim World

Příspěvek od kiski »

Pridám aj ja svoj názor. Napriek tomu, že TSW mám zakúpené asi tak už rok, nemal som ho zatiaľ nainštalované ani raz. Ani raz. Z dôvodu nedostatku miesta - nič proti, chápem aj to, že moderné hry proste miesto zaberajú, ale aby som so zopár addonmi potreboval 50GB, to je trochu moc. Keď sa miesto uvoľní, potom nainštalujem. Stiahnem za pár minút, linku mám rýchlu.

Momentálne je pre mňa RW plne dostačujúce - moderné modely, tvorené pár rokov dozadu, obsahujú takmer všetko, čo je potreba k naplneniu pocitu, že naozaj riadim rušeň - dávno to nie je o dvoch klávesách, k jednotlivým lokomotívam je prakticky potreba návod, inak sa to nerozchodí. Rovnako tak prechody medzi stanovišťami sú ošetrené v rámci možností enginu, takže ani toto už nie je len o stlačení Ctrl + = a idem naopak. Za mňa teda dobré.

Viackrát som písal, že asi budem za divného, ale mne proste chodenie okolo rušňa nechýba, ani 24-hodinový "turnus" ani nič podobné. Z tohoto dôvodu je pre mňa RW zatiaľ vyhovujúce. A pri drobnom vylepšení grafickej stránky pomocou RW Enhanceru alebo iného podobného produktu je nakoniec aj ten vizuál pekný a na naozaj dobrom monitore pozerateľný. Zámerne nepíšem porovnateľný s TSW, pretože v tomto ohľade je TSW naozaj niekde inde, to treba priznať.
Braňo
Šnek
Příspěvky: 85
Registrován: úte 29. črc 2014 7:14:50

Re: Train Sim World

Příspěvek od Šnek »

Zcela v pohodě, tvorba aktivit to je alespoň pro mě velká slabina RW v porovnání s OR.
Naopak ostatní zpracování modelů, tratí atd, tam má jasně navrch RW a pochopitelně TSW.
CRR144
Příspěvky: 321
Registrován: pon 24. dub 2017 19:26:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od CRR144 »

Braňo X-Plane 11 s DLC terénu pre celý svet aby to nejak vyzeralo má 58GB. A to je len terén a default letiská, ktoré sú už aj v defaulte celkom pekné. Pusti si nejaké video X-Plane 11 a uvidíš, že to proste dnes už bez toho nejde. Len to porovnám s Farming Simulátorom17, alebo 19. Tak Základná inštalácia má v 17-ke 7,5 GB a je to fakt 3d arkáda a nič viac.

Ale práve preto je dnes k dispozícii aj moderný harware. A tieto hry ho plne využívajú. Taký 1 terrový SSD disk , si mohol v čase MSTS snívať. Dnešné produkty sú kompaktnejšie. Nie je potrebné tam toho toľko dopĺňať a preto toľko miesta aj zožerú. Ale osobne si myslím stojí to zato.

p.s: to chodenie okolo vlaku nieje priorita ani pre mňa. Realitu simulátoru to nikam neposúva. Je to len dizajnová záležitosť.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od Roman »

Jů, to je zase švanda :).
Obecně, z mého hlediska, jsou největším problémem v porovnání s TSW tratě. Tak jako je velký rozdíl mezi tratěmi MSTS (OR) a RW, je obdobný rozdíl mezi RW a TSW. U těch nejhůře vizuálně vypadajících si zajezdíte stovky kilometrů (MSTS), u těch nejlepších a vizuálně nejrealističtějších (vím, jeden uživatel tady začne operovat trolejí) si zajezdíte zdaleka nejméně. A to je ten rozdíl. Někdo touží sedět deset hodin u PC, jet z Prahy do Košic bez ohledu na vizuální stránku věci a někomu stačí dvacetiminutovka pokochání parádní grafikou na detailně zpracované trati.
Bohužel v RW je hodně objektů tratí konvert z MSTS. Žádná invence autorů (včetně mně) objektů a i u hromady stavitelů. Splácanina 2D a 3D vegetace, sem tam něco hodí stín, sem tam flaška od mlíka a všichni jsou šťastní :) . O barevném sladění nemluvě a sezónní textury jsou tabu :).
Osobně i hodně oceňuji to, že když prší, tak je v TSW "mokro". V RW je vše stejné.

O vozidlech nemá cenu spekulovat. V RW jsou až na čestné výjimky všechno konverty z MSTS. Je na to naplácnutý jiný shader a sem tam něco doděláno, vyříznuta okna... A ovládání naskriptováno. Tady patří obdiv těm pár autorům, co vymodelovali vozidlo přímo pro RW včetně kabiny.

Scénáře. Vytvořit v RW kloudný scénář je prakticky nemožné (sám jsem to zkoušel). V RW je QD, což dost pomáhá. Ale v TSW je 24 hodinový scénář, který díky substituci nejenže QD nahrazuje, ale dodává tomu i "reálnější" podobu provozu.
Chození okolo soupravy je jen taková třešnička na dortu. Sice dost lidí tvrdí, že to nepotřebuje, ale zajímavé, že když je u některé lokomotivy RW nastavena kamera na průchod strojovnou, jsou v extázi :). A co s budeme povídat, když už řešíme tu "realitu" . Asi je reálnější si v TWS dojít vozy odpojit, když to dělám jako hráč já (a ne nějaký neviditelný posunovač) než když to odpojím kliknutím myší na HUD panelu nebo na spřáhlo poté, co tam "doletím" kamerou...

Opět připomínám, že vše zde psané je můj subjektivní názor a nikomu ho nepodsouvám.
A opravdu s Grafikou RTX2070 a UHD monitorem je rozdíl mezi RW a TSW propastný. Plus ta stabilita a rychlost načítání a není co řešit. A CS vozový park? Snad jen Zamračená mi chybí. Jinak dnes dopravci mají vozidla, která v se v TSW v blízké době jistě objeví . Nějaký ten skin to pak jistí.
CRR144
Příspěvky: 321
Registrován: pon 24. dub 2017 19:26:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od CRR144 »

V tej prvej časti si presne vystihol o čom píšem. Presne takto to vnímam aj ja. Na MSTS a na OR sa už proste nedá pozerať. NA RW a TSW ano, ale zase potrebujem lepšie železo. Ale to sa mi zíde aj na iné veci, nie len na hranie, takže je to v pohode.
Subterra
Příspěvky: 287
Registrován: pon 08. led 2018 22:44:12

Re: Train Sim World

Příspěvek od Subterra »

Pro mě je 20min "scénář" obrazně řečeno "sotva jsem se rozjel a už brzdím". Modely - Zajímavý, o pár komentů dříve vychvaluješ, jak DTG krásně konvertujou modely z RW do TSW a není v tom žádnej problém, ale z MSTS do RW to je "problém"? Co se scénářů týká, co je dle tebe "kloudný" scénář? A nakonec grafika. U čeho konkrétně si "odvařený"? Z toho, že v noci není nic vidět? Pardon, je vidět cca 2m před lokomotivu...Nebo z toho, že v noci je všude tma jak v pytli a strop v kabině "svítí"? Nebo z těch úžasných pražců, které se detailně vykreslují taky jenom pár metrů před lokomotivu? A vzdálenost vykreslování by se dala víceméně aplikovat na veškeré elementy v trati. Určitě už se ti honí v hlavě, že vykreslovaná vzdálenost se dá opravit v engine.ini, já se ale bavím o "standardu", čili nastavení, kterého jsem schopen dosáhnout jen pomocí toho, co mi hra nabídne v příslušné položce v menu. Tyhle všechny věci by měly být zpracovány v nastavení a ne aby si je člověk musel dohledávat a "vnucovat" je enginu hry. Tohle ti přijde jako "propastný rozdíl" ? https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ ... 04C2CB205/ konrétně to TV čtverečkované? Takhle vypadá TSW na plné detaily v 1080p bez tweaků v engine.ini a pro mě tohle není rozhodně propastný rozdíl, ba naopak. To, co vídím na screenu, tak bych tipnul na 10let starou hru při rozlišení 640x480 a ne na hru z roku 2018 na plné detaily. A bugy už ani vytahovat nebudu, na ty už jsme si většina asi u DTG zvykli...

@Kiski
50GB moc místa? Moje TS má 80GB a před reinstalací na SSD mělo dokonce 100GB a počítám, že až budeš mít například TSW s 20 různýma tratěma, tak 500GB nebude problém zaplácnout :lol:
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Train Sim World

Příspěvek od kiski »

@Subterra: netvrdím, že disk nezaplácam, to je mi jasné. Len mi to proste príde veľa, nato, že tam mám zopár vozidiel, doslova zopár, a tri trate s objektami, ktoré sa takisto ako v RW v jednotlivých tratiach opakujú, takže sú určitým spôsobom generic. Preto mi to príde proste veľa. Moja zložka RW má momentálne iba 28GB, čo oproti niektorým iným hráčom je tragicky málo, ale mám tam pomaly 12 tratí, ako komerčných, tak aj free, plus kopec vozidiel. Ale ako píše Milan, hardware využijem aj na iné veci, takže asi budem musieť zainvestovať. Problémom ale je, že v ntb sa ťažko menia veci, obzvlášť grafická karta.

@Roman: možnože by bolo na mieste hlavne napísať, čo kto rozumie pod pojmom konvert. Ak totiž od autora získam priamo zdrojový súbor modelu, tak sa podľa mňa o konvert nejedná, ide iba o vyexportovanie modelu do iného formátu. Na tom nevidím nič zlé, a konieckoncov to robí aj samotné DTG so svojimi modelmi, a s úspechom ich používa v TSW. Každopádne to určite nie je konvert, len to tak pôsobí, nakoľko ten model bol prvýkrát "videný" v MSTS, a zrazu sa objaví aj v RW.
Samozrejme, nájdu sa aj vyslovene "konverty" - v prípade, že zdrojový súbor nemám, a jednoducho prevediem povedzme MSTS formát súboru najprv na formát napr. .obj, potom ho importujem do 3dsMax, a následne vyexportujem do formátu použiteľného pre povedzme RW. Tie sú samozrejme načierno, v drvivej väčšine bez povolenia...

Rovnako tak sa jedná o môj názor, kto chce, súhlasí, kto nie, nič sa nedeje.
Braňo
Uživatelský avatar
750225lentilka
Příspěvky: 285
Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
Bydliště: Perníkov

Re: Train Sim World

Příspěvek od 750225lentilka »

Roman píše: úte 28. kvě 2019 20:26:26 Sice dost lidí tvrdí, že to nepotřebuje, ale zajímavé, že když je u některé lokomotivy RW nastavena kamera na průchod strojovnou, jsou v extázi :). A co s budeme povídat, když už řešíme tu "realitu" . Asi je reálnější si v TWS dojít vozy odpojit, když to dělám jako hráč já (a ne nějaký neviditelný posunovač) než když to odpojím kliknutím myší na HUD panelu nebo na spřáhlo poté, co tam "doletím" kamerou...
A jak jsem psal - můžu zcela reálně provést zkoušku brzdy. Minimálně na patrech to opravdu funguje, že je animované okénko zabržděno/odbržděno. Zatím jsem to jinde nezkoušel. Navíc prostě když přecházím, tak opravdu jdu, nezmáčknu jen klávesu. Když začnu, musím se k soupravě nějak dost. Dojít si pro ni do "šturcu", nebo si pro ni dojet jiným vlakem. Je to pocitově fakt o dost dal. Nevím jak ostatní, mě to zkrátka baví.
Také ta substituce, jednou na tom nákladu potkám Traxx, druhý den ten vlak veze 155, další zas něco jiného... Nebo zase Traxx. Zkrátka pojedu ten vlak dvacetkrát a z toho třeba jen pětkrát na něm natrefim na Traxxe. Baví mě i to, že ve 24h scénáři se mrknu, v kolik odjíždí z dané stanice vlak, který chci vezt. Protože ale chci nějaký čas navíc, začnu bez konkrétní volby vlaku jen ve "walk" módu a pak je překvapení, co na ten vlak dostanu za mašinu, co mi přijede. Tohle se mi prostě líbí.

Ad Subterra: Že se rozjedu a hned brzdím? No, promiň, ale ono třeba ta poslední německá trať opravdu zabere nějaký čas na projetí. Ono taky stavba nějaké tratě zabere o mnoho více času, než do RW. Navíc se přeci jen pořád ještě rozjíždí a ty tratě se taky posledně prodlužují. Však stáří 2 roky je totální nic, na tak velkou hru.
Subterra
Příspěvky: 287
Registrován: pon 08. led 2018 22:44:12

Re: Train Sim World

Příspěvek od Subterra »

@Lentilka
Já jsem zmiňoval pouze scénáře, které trvají 20min, to je prostě málo. Pro mě je ideální doba okolo 1h, občas třeba trochu kratší, řekněme 40min, ale 20min je pro mě prostě málo a pocitově to je pro mě tak, jak jsem psal. Občas si klidně zajedu i scénáře, které trvají 2h, ale tam hodně záleží na tom s čím a kde jedu.
CRR144
Příspěvky: 321
Registrován: pon 24. dub 2017 19:26:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od CRR144 »

To už je ale dosť osobné a o kvalite simulátora to nijak nevypovedá. Niekto radšej hrušky, iný hruškovicu.
Subterra
Příspěvky: 287
Registrován: pon 08. led 2018 22:44:12

Re: Train Sim World

Příspěvek od Subterra »

CRR144 píše: úte 28. kvě 2019 23:10:08 To už je ale dosť osobné a o kvalite simulátora to nijak nevypovedá. Niekto radšej hrušky, iný hruškovicu.
To je ale víceméně všechno, co se tu řeší. Každý chce od simulátoru něco jiného.
CRR144
Příspěvky: 321
Registrován: pon 24. dub 2017 19:26:39
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od CRR144 »

Trošičku by som oponoval. Žiadny tvoj, môj či niekoho iného osobný postoj nespraví to, že OR a MSTS je arkádovka a zo simom nemá nič spoločné.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: Train Sim World

Příspěvek od Roman »

Subterra píše: úte 28. kvě 2019 21:23:58 Modely - Zajímavý, o pár komentů dříve vychvaluješ, jak DTG krásně konvertujou modely z RW do TSW a není v tom žádnej problém, ale z MSTS do RW to je "problém"?
Tak nějak jsem napsal, že to dle screenů vypadá na konvert z RW. Trochu rozdíl.

Tratě RW. Délka a vizuální stránka je věcí názoru, ale funkčnost by měla být samozřejmost. Ať je to placené či zdarma.Vyjma tratě od KaMata (nemám poslední verzi Sašovi, pokud vím tak ale optimalizoval) a tratí od DTG nejsem schopen žádnou rozchodit na 100%.
Nabíhání lodů objektů? V RW se to neděje? Jo, vlastně neděje. Když autor staví z 2D egetace a konvertovaných objektů :)
Není problém udělat objekt, aby se v plné kvalitě načetl tak, že to uživatel nepozná . Ale posléze nebude žádná trať hratelná. Možná o tom něco vím. Sem tam jsem něco vymodeloval a postavil. Například u elektrických lokomotiv (nebudu jmenovat, nic proti autorům) mi sběrač na střeše doskočí až tak cca 50 metrů od kamery. A mnoho dalšího by se našlo...
Výše psané platí i pro TSW jenž běží na UE4. Psal jsem to jinde. Dle vyjádření Matta si DTG také myslelo, že udělá hru, kde vše toto eliminuje. A ejhle, ono to bylo nehratelné. Bylo třeba optimalizovat. Co víc dodat. Ještě se k tomu přidala optimalizace pro konzole, jenž jsou výrazným zdrojem jejich příjmů.
Teď už si přeji ten editor TSW jen z jednoho důvodu: těším se, jak se předvedou zdejší odborníci :).
Bugy. Sakra, já myslel, že když jedu, fps 30 a výše, nastane propad (skoro na 0 fps), načtou se nejprve objekty ve čtverci bez textury a následně se "obarví" , je bug. Asi jsem se zmýlil, tak to má být. :D
Stabilita. O tom nebudu ani polemizovat.
A myslím, že RW 64. bit je engine z roku 2018 (nebo dokonce 2019). Tak nic starého. Alespoň ta stabilita by tam měla být, když už není žádný progres v ničem jiném. Bohužel je to naopak... Opravdu 64 bit verze mně hodně zklamala a definitivně urychlila můj odklon od RW. To, že nebude jiný vizuál jsem čekal, ale že to nebude stabilní až tak...
Jak jsem napsal už o mnoho příspěvků výše, je každého věc, co dělá. Ať si jezdí a staví v MSTS či RW. Jejich boj. Taky všichni hráči na světě nehrají nejnovější hry ale spousta je věrná starším, s horší grafikou.
Subterra píše: úte 28. kvě 2019 21:23:58 A nakonec grafika. U čeho konkrétně si "odvařený"?
Na to už jsme odpovídal několikrát. Stačí číst. Barevná vyváženost, objekty nejsou neplácané páté přes deváté, sezónní textury. Animace vegetace. Celková kvalita zpracování modelů, hlavně stanic.... Opravdu nemusím stanici s nějakou default budovou která se tváří jako reál. Raději fikce než nepovedená imitace. Tady je MSTS daleko dále a na výši.
Jen k té viditelnosti v noci. Všichni víme, že ani v RW to není jako v reále. Jen tam jde ten kužel nastavit na nekonečno (v editoru UE4, jenž nemá s TSW nic společného, jsem byl rád, když mi staniční lampa dosvítila na zem). Ale to světlo ve scéně reálně nevypadá. Jen je prostě na rozdíl od TSW "vidět" . Neexistují žádné reflexní prvky . V reále, když mám dva objekty stejně vzdálené a svítím na ně, tak tmavý nevidím a světlý ano. To znáte asi všichni z auta. V RW je vidět vše ve vymezeném světelném poli stejně.
Ano, u TSW mi to vadí. Nikdy jsem nepsal, že nemám žádné výhrady.

Edit: Jen ještě k tomu sběrači aby nevznikla mýlka, není to osobní. Vím proč to tak je, chápu to a udělal bych to stejně ;)
Naposledy upravil(a) Roman dne stř 29. kvě 2019 10:27:29, celkem upraveno 1 x.
kiski
Příspěvky: 912
Registrován: pon 12. srp 2013 22:30:35

Re: Train Sim World

Příspěvek od kiski »

Ešte len teraz začne švanda :)
Braňo
Odpovědět