Main Spessart Bahn
- Michal
- Administrátor
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Main Spessart Bahn
Jezdí auta přes ten kruhový objezd korektně nebo se tam zjevují a mizí?
Re: Main Spessart Bahn
Nechápem prečo vôbec riešite takéto detaily...je to Train Sim World nie Real World Sim alebo čosi podobné.
- Michal
- Administrátor
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Main Spessart Bahn
Zajímalo mě to, tak jsem se zeptal. To je takový problém?
Re: Main Spessart Bahn
Ad Echineo: Po trápení s křižovatkou v RW, kde jsem se výsledku nedobral a auta se zjevují a mizí v místech spojení se silnicí, mě toto dosti zajímá.
Nehledě k tomu, že pokud se nemýlím, tak provoz nebo funkční závory jsem v TSW ještě nepotkal.
Možná je to detail pro Tebe (to Ti neberu), ale pokud mám "T" křižovatku kousek od tratě, tak to vypadá extrémně hnusně, když se auta zjevují a zase mizí. Takže pro mě z pohledu stavitele to zanedbatelný detail není.
Nehledě k tomu, že pokud se nemýlím, tak provoz nebo funkční závory jsem v TSW ještě nepotkal.
Možná je to detail pro Tebe (to Ti neberu), ale pokud mám "T" křižovatku kousek od tratě, tak to vypadá extrémně hnusně, když se auta zjevují a zase mizí. Takže pro mě z pohledu stavitele to zanedbatelný detail není.
Re: Main Spessart Bahn
Mne by vôbec nevadilo keby tie autá boli pohádzate staticky po uliciach. Križovatku tvaru “T” by som vyriešil jednoducho tak, že autá by jazdili iba po hlavnej a na vedľajšiu by som sa vykašľal poprípade tam dal auto staticky, ktoré “čaká na medzeru”. Funkčné závory je podľa mňa tiež len detail, koľkokrát sa stane, že sa pokazí PZZ a budú hore? No určite nie každý deň.
Edit: to je môj názor a nič ti neberiem iba konštatujem ako to vidím ja
Edit: to je môj názor a nič ti neberiem iba konštatujem ako to vidím ja
Re: Main Spessart Bahn
Na křižovatkách není simulován nějaký náhodný provoz. Auta odbočují pouze jedním směrem. I na kruháku. Ale nikde jsem si nevšiml mizení nebo objevení auta uprostřed silnice či na počátku (konci) jak je běžné v RW. Většinou právě auta najíždí na "hlavní" (myšlena silnice dle trati) někde z "poza rohu" a opět tam odbočí a mizí na skrytém místě. Sice je na většině silnic provoz jen jednosměrný, ale umí to i oba směry. Je to asi o definici. Dost možná je ten vliv na fps, jak píše Matt, opravdu výrazný a musí se se silniční dopravou opatrně.
Je to sice banalita, ale opravdu (dle mého názoru) je rozdíl, pokud jedete několik kilometrů podle silnice a nepotkáte ani auto nebo zda tam auta jedou, byť třeba jen jedním směrem.
Když už se tady řeší v galerii nějaké věci ohledně tratě, napíšu pár poznatků.
Jeden nakousl již Dominik v jiném tématu a to je optimalizace pro konzole. Sice to i pro dost uživatelů hrajících na PC bude přínos, ale ta trať je optimalizovaná na můj vkus až moc. Na jednu stranu je pěkné, že na UHD to běží na 40 - 60 fps, ale na úkor kvality. Hlavně je brutálně optimalizovaná vegetace. To že se načítají lody, bych ještě překousl. Ale to že s tím zároveň doskakují stíny, to mně vyloženě nas.... . Bylo tedy třeba aktivovat parametr "foliage.LODDistanceScale". Původně jsme měl hodnotu 3, ale dostačující je pouze dvojnásobná vzdálenost načítání lodů vegetace. Hned je trať o něčem jiném.
Naopak, co musím pochválit, je servisní, dvaceti čtyř hodinový režim. Tady takřka dokonalý. Vlaky jezdí v minimálních intervalech (na blok ), vzájemně se předjíždí, křižují v obratových stanicích, některé jedou jen část tratě a AI náklady přivěšují a odvěšují postrky. Všechny vlaky v režimu lze pak vybrat jako vlak hráče. Opravdu se jezdí "na čas" a ne "na prioritu" jako v RW.
Když se někde zdržíte výrazněji se svým vlakem, dle jízdního řádu před Vás "pustí" vlak, který Jste měli předjet. Moc pěkně to funguje. A bez kolizí.
Re: Main Spessart Bahn
Na jednom oficiálním screenu byli vidět i ptáci, což by taky hodně oživilo okolní svět, byl to fake screen?
AMD FX6350@4.1GHz, 8GB DDR3, Sapphire Radeon PULSE ITX RX 570 4GD5, 4GB GDDR5
Re: Main Spessart Bahn
Jo, to je v TSW normální . U tratí, kde máš soupravové vlaky do depa , taky kolikrát vezeš spoustu lidí . I na zahraničních fórech se tomu smějí, a vtipkuje se o zaměstnancích jedoucích do práce.
Od DTG (Matt) jsem narazil a jedno prohlášení. Funkce pro výstup cestujících z vlaků jedoucích do depa je v TSW obsažena, ale jako spousta dalších věcí nefunguje . Kupodivu ani nepsal, že to je v pořadí (obligátní prohlášení). Na rovinu napsal, že je to nefunkční
Od DTG (Matt) jsem narazil a jedno prohlášení. Funkce pro výstup cestujících z vlaků jedoucích do depa je v TSW obsažena, ale jako spousta dalších věcí nefunguje . Kupodivu ani nepsal, že to je v pořadí (obligátní prohlášení). Na rovinu napsal, že je to nefunkční
- Michal
- Administrátor
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Main Spessart Bahn
Já jsem je šel i vyhodit, ale odmítli se zvednout. Všiml jsem si i jiných věcí. Třeba peronů plných lidí i po odjezdu zjevně posledního vlaku toho dne. Když jsi zmínil vlaky do depa, tak je celkem škoda, že když se vystavuje souprava z depa, tak je tam hodně málo času. Po startu servisu se musí ihned vyrazit a celý posun je ve spěchu, aby byl člověk na nádraží včas. Taky jsem zatím, s výjimkou snad jednoho tutorialu, nenarazil na servis/scénář, kdy by bylo potřeba mašinu nejdřív nahodit. Zrovna u těch odstavených souprav v depu to mohli dát.
Re: Main Spessart Bahn
Mattova odpověď na tuto problematiku zní: Veškeré vlaky v servisním, 24. hodinovém scénáři jsou řízeny zjednodušenou simulací Sim-graphu. Pouze při převzetí hráčem (patří sem i start z menu), dojde k "přepnutí" na plnou simulaci. A mezi omezení patří i nefunkční start - stop vozidla. A pokud by při převzetí hráčem došlo k vypnutí (známe to z RW ) nepůsobilo by moc reálně . A naopak vypnutá lokomotiva by v servisním režimu zůstala stát. Přeber si to, jak chceš .
Jinak v klasických scénářích je hodně startů studených lokomotiv. Na NTP, TVL, na RSN u BR155 také. Ale souhlas. V depu by to mohlo být zapracované.
Obecně je u TSW zásadním problém (pro DTG ) nedostatečný výkon procesoru, nebo spíš nevyužití jeho možného výkonu. S GK problém není.
Konkrétně já mám zásadní problém ve stanici Hagen. Frekvence procesoru na max (4 GHz), ale využití cca 40%. A ruku v ruce s tím mi poklesne výkon grafiky na nějakých 70-75% . Jinak ji TSW využívá tak na 98%. A FPS padá z 50 - 60 na krásných 22-25 a je jedno, zda ve 4K či full HD .
- Michal
- Administrátor
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Main Spessart Bahn
Aha, tak tím se to vysvětluje. Díky za info. Jinak u MSB je klasických scénářů jen 5, kdežto servisů přes 300. S nahazováním mám tedy utrum.
Řekl bych, že TSW má zásadní problém taky (překvapivě) s pamětí. Mám 12GB RAM, což je nad minimální i doporučené požadavky. Přesto teď, když bych spustil TSW a mám na PC spuštěných i pár dalších aplikací (e-mail, prohlížeč, Skype), tak mi sice TSW naběhne do menu, ale při pokusu o načtení scénáře nebo servisu nekompromisně padne. Při sledování zdrojů prostě sežere zbytek volné RAM a konec. Když spustím TSW ihned po staru/restartu počítače, bez dalších aplikací, tak běží stabilně. Respektive jsem schopen udělat jedno "kolečko" Aschaffenburg - Gemünden - Aschaffenburg. Při dalším pokračování už by v lepším případě vyskočilo okno, že se nemohly načíst textury, ať si zkontroluju minimální potřebnou RAM. V horším případě by se to vyplo hned úplně.
Řekl bych, že TSW má zásadní problém taky (překvapivě) s pamětí. Mám 12GB RAM, což je nad minimální i doporučené požadavky. Přesto teď, když bych spustil TSW a mám na PC spuštěných i pár dalších aplikací (e-mail, prohlížeč, Skype), tak mi sice TSW naběhne do menu, ale při pokusu o načtení scénáře nebo servisu nekompromisně padne. Při sledování zdrojů prostě sežere zbytek volné RAM a konec. Když spustím TSW ihned po staru/restartu počítače, bez dalších aplikací, tak běží stabilně. Respektive jsem schopen udělat jedno "kolečko" Aschaffenburg - Gemünden - Aschaffenburg. Při dalším pokračování už by v lepším případě vyskočilo okno, že se nemohly načíst textury, ať si zkontroluju minimální potřebnou RAM. V horším případě by se to vyplo hned úplně.
Re: Main Spessart Bahn
S pamětí problém nemám (na rozdíl od RW, kde mně ty pády neskutečně iritovali). Mám sice 16GB, ale tak rok a půl zpět jsem ještě frčel s RAM 8GB a nebyl žádný problém. Ani po načtení hry.
Ale třeba po nějaké opravné aktualizaci DTG vyvstal... . Známe přeci DTG spoustu let. Jedna oprava způsobí dva další problémy .
Edit:
Tady je krásně vidět výše zmíněný propad fps... https://youtu.be/bl9FxprckfE?t=2788
Ale třeba po nějaké opravné aktualizaci DTG vyvstal... . Známe přeci DTG spoustu let. Jedna oprava způsobí dva další problémy .
Edit:
Tady je krásně vidět výše zmíněný propad fps... https://youtu.be/bl9FxprckfE?t=2788