Trať Kladské pomezí_( Future)

Připravované nebo vydané tratě do RS
Odpovědět
anry
Příspěvky: 401
Registrován: stř 19. úno 2014 19:05:11
Bydliště: Starobrno

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Příspěvek od anry »

Ještě jeden poznatek. Tak jsem zjistil, proč nemůžu rozjet většinu scénářů. Dělá to cd460. Během načítání scénáře se děje to, že se hra minimalizuje na plochu, jsou vidět jak problikávají nějaké černá okna a zůstane to v liště. Když to dám zmaximalizovat, tak to spadme s hláškou Out Of Memory. To nikomu nedělá? A jestli jo, tak co s tím? Většinou, když tam ta cd460 není tak se to načte, děkuji.
Uživatelský avatar
sasule
Příspěvky: 381
Registrován: pon 16. zář 2013 10:07:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Příspěvek od sasule »

Viděl bych to na nějakou starou až archaickou verzi 460, která se snaží hledat aktualizace.
Nevím, kam je ta stará 460 směrovaná, ale pravděpodobně tam bude nějaký exe soubor, ten bych zkusil smazat.
anry
Příspěvky: 401
Registrován: stř 19. úno 2014 19:05:11
Bydliště: Starobrno

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Příspěvek od anry »

Máš pravdu, aktualizuje se, a sranda je to, že aji dyž ten exe soubor odstraním, tak ty CMD okna stejně tu hru zminimalizují, a to je ten problem. Když to pak obnovím, tak to spadne s hláškou. Ono mě to občas udělá i když dám alt/tab, když se chci podívat do manualu. Když to udělám častěji, tak to spadne uplně stejně. Takže si myslím, že kdyby se to načítání díky té cd460 se nepřerušilo, tak by to bylo v pořádku. Jako když si pusím nějakej jednoduchej scénář na nějaké menší trati s tou cd460, tak to zminimalizování nevadí, pak se to chytí. Takže mě stačí poradit, jak se zbavit toho zminimalizování díky té aktualizaci cd460. Možná mám starou až archaickou verzi, ale jinou jsem od toho roku 2018 nesehnal. Dokonce už ani tuto.Díky moc
Subterra
Příspěvky: 287
Registrován: pon 08. led 2018 22:44:12

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Příspěvek od Subterra »

anry píše: ned 23. úno 2020 18:53:23 Máš pravdu, aktualizuje se, a sranda je to, že aji dyž ten exe soubor odstraním, tak ty CMD okna stejně tu hru zminimalizují, a to je ten problem. Když to pak obnovím, tak to spadne s hláškou. Ono mě to občas udělá i když dám alt/tab, když se chci podívat do manualu. Když to udělám častěji, tak to spadne uplně stejně. Takže si myslím, že kdyby se to načítání díky té cd460 se nepřerušilo, tak by to bylo v pořádku. Jako když si pusím nějakej jednoduchej scénář na nějaké menší trati s tou cd460, tak to zminimalizování nevadí, pak se to chytí. Takže mě stačí poradit, jak se zbavit toho zminimalizování díky té aktualizaci cd460. Možná mám starou až archaickou verzi, ale jinou jsem od toho roku 2018 nesehnal. Dokonce už ani tuto.Díky moc
Úplně se toho zbavit nedá, dá se toho zbavit částečně, ale stejně to furt problikává, takže pokud ti to dělá problém, tak jí nepoužívej a vymaž/nahraď si jí ve scénářích pomocí RW Tools.
anry
Příspěvky: 401
Registrován: stř 19. úno 2014 19:05:11
Bydliště: Starobrno

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Příspěvek od anry »

No a to je další věc. U scénáře os_3718Jsem chtěl ale podařila se mě nahradit jen jedna souprava, Ta druhá se mě i po uložení znovu objevila. Nechápu, a čím vícekrát jsem se pokoušel to nahradit, tím víc jsem měl ve složce ze scénářem souborů s příponou .bak. Pak se tem scénář v tom Rw_Tools týikrát tak velkej. Proč to nešlo nahradit nevím. To ví jen autor It_s_Real.
Uživatelský avatar
sasule
Příspěvky: 381
Registrován: pon 16. zář 2013 10:07:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Příspěvek od sasule »

It_s_Real "rád" používá starou verzi 460 :-( V kterémsi scénáři se mi vložák zobrazil jako krabice s nápisem ve stylu: "Toto je stará verze, kterou byste neměli vidět". Tj. je potřeba to reklamovat u něj. Jinými slovy to není problém trati.
anry
Příspěvky: 401
Registrován: stř 19. úno 2014 19:05:11
Bydliště: Starobrno

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Příspěvek od anry »

sasule píše: pon 24. úno 2020 19:15:06 It_s_Real "rád" používá starou verzi 460 :-( V kterémsi scénáři se mi vložák zobrazil jako krabice s nápisem ve stylu: "Toto je stará verze, kterou byste neměli vidět". Tj. je potřeba to reklamovat u něj. Jinými slovy to není problém trati.
No to máš pravdu, s tratí to nic nemá společného, ono se to tak vyvinulo. Ještě teda otázka, a je někde nějaká nová verze té cd_460 ? Dík
Subterra
Příspěvky: 287
Registrován: pon 08. led 2018 22:44:12

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Příspěvek od Subterra »

anry píše: pon 24. úno 2020 18:30:04 No a to je další věc. U scénáře os_3718Jsem chtěl ale podařila se mě nahradit jen jedna souprava, Ta druhá se mě i po uložení znovu objevila. Nechápu, a čím vícekrát jsem se pokoušel to nahradit, tím víc jsem měl ve složce ze scénářem souborů s příponou .bak. Pak se tem scénář v tom Rw_Tools týikrát tak velkej. Proč to nešlo nahradit nevím. To ví jen autor It_s_Real.
*.bak je záloha scénáře před danou úpravou. Po každém kompletním odmazání consistu je nutné scénář uložit, tzn. nelze promazat komplet scénář a pak uložit, ale musíš "delete consist", uložit a znova, dokud se nezbavíš všech consistů, co tam nechceš.
anry
Příspěvky: 401
Registrován: stř 19. úno 2014 19:05:11
Bydliště: Starobrno

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Příspěvek od anry »

Jojo, přesně to jsem dělal, jedna ta souprava šla nahradit i smazat, ale ta druha ne. Tak nevím. Ale dík
Uživatelský avatar
JachyHm
Příspěvky: 128
Registrován: stř 08. říj 2014 17:43:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Příspěvek od JachyHm »

Ad. aktualizace - samotného otevírání CMD se bohužel zbavit nedá. Řešení které jsem použil u staré 460 byla bohužel chyba. Nová 460 už používá zkompilované DLL a nevolá žádnou aplkaci mimo hru.

Ad. jak se zbavit pádů hry - stačí v nastavení přepnout z Fullscreen na Borderless. Hra je pak celkově stabilnější, běží na mírně větší FPS a dá se i Alt+Tabovat. ;)
JH
anry
Příspěvky: 401
Registrován: stř 19. úno 2014 19:05:11
Bydliště: Starobrno

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Příspěvek od anry »

JachyHm píše: ned 01. bře 2020 15:35:42 Ad. aktualizace - samotného otevírání CMD se bohužel zbavit nedá. Řešení které jsem použil u staré 460 byla bohužel chyba. Nová 460 už používá zkompilované DLL a nevolá žádnou aplkaci mimo hru.

Ad. jak se zbavit pádů hry - stačí v nastavení přepnout z Fullscreen na Borderless. Hra je pak celkově stabilnější, běží na mírně větší FPS a dá se i Alt+Tabovat. ;)
Nová cd460 ? Kde ji vzít? Ale s tím nastavením to zkusím. Dík
Tezemis
Příspěvky: 94
Registrován: pon 31. črc 2017 14:37:43

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Příspěvek od Tezemis »

Ahoj, vím že už jsem se na to ptal, ale tak zhruba po těch 2 měsících se ještě zeptám, jestli se něco změnilo. Nebudu nijak konkrétní, jen se zeptám - pracuje se na mapě nejak/hýbe se s ní Milo? Díky :)
Mario559
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 22. srp 2019 20:23:36

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Příspěvek od Mario559 »

Dobrý den,chcel by som sa opytat ci je este niekde mozne zohnat aktualizaciu v8 Kladske pomezi.
Dakujem za odpoved
Míla
Příspěvky: 714
Registrován: pon 17. srp 2015 13:59:17

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Příspěvek od Míla »

Mario559 píše: ned 22. bře 2020 21:48:08 Dobrý den,chcel by som sa opytat ci je este niekde mozne zohnat aktualizaciu v8 Kladske pomezi.
Dakujem za odpoved
Ahoj,
akt. 8 ti mohu poslat, jen nevím, proč někomu akt. 9 nejede, když jsem změnil jen pár drobností, jako jsou doplnění některých cedulí atd. Podle mého názoru by nemělo nic vadit normálnímu provozu. Zásadní změny zde nejsou.
Pošli na SZ e-mail a máš ji obratem zpět.
Miíla
mates478
Příspěvky: 9
Registrován: sob 12. zář 2015 22:20:30

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Příspěvek od mates478 »

Zdravím chtěl bych se zeptat jaktože při stažení trati a nainstalování assetu mi nejdou vidět po celé mapě návěstní signalizace. Plus bych se chtěl zeptat jak zjistím chybějící addony? Děkuji mile za odpověďi.
Carfing
Příspěvky: 33
Registrován: pon 17. črc 2017 11:44:33

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Příspěvek od Carfing »

Ve scenerii jsou použity stejné domky ze složky "CS_addon\Hekl\Vesnice" a také z "CS_addon\Milva\Scenery\Vesnice". To není z hlediska optimalizace nejlepší řešení. Kdyby se čeští a slovenští autoři dohodli na sdílení, byly by domky uloženy jen v jedné složce a k této nedokonalosti by vůbec nemohlo dojít. Domnívám se, že původní složka je "CS_addon\Svec\Vesnice". Domky jsou i v dalších složkách "CS_addon\KaMat\Morava\Scenery\Vesnice", "CS_addon\Trat020\Scenery\Vesnice".
Subterra
Příspěvky: 287
Registrován: pon 08. led 2018 22:44:12

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Příspěvek od Subterra »

Carfing píše: stř 25. bře 2020 15:21:50 Ve scenerii jsou použity stejné domky ze složky "CS_addon\Hekl\Vesnice" a také z "CS_addon\Milva\Scenery\Vesnice". To není z hlediska optimalizace nejlepší řešení. Kdyby se čeští a slovenští autoři dohodli na sdílení, byly by domky uloženy jen v jedné složce a k této nedokonalosti by vůbec nemohlo dojít. Domnívám se, že původní složka je "CS_addon\Svec\Vesnice". Domky jsou i v dalších složkách "CS_addon\KaMat\Morava\Scenery\Vesnice", "CS_addon\Trat020\Scenery\Vesnice".
Tohle je u tuny dalších věcí (koleje,perony....).
Carfing
Příspěvky: 33
Registrován: pon 17. črc 2017 11:44:33

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Příspěvek od Carfing »

Subterra píše: stř 25. bře 2020 20:35:11 Tohle je u tuny dalších věcí (koleje,perony....).
Jasně. A právě proto je lepší se s tím vůbec nezabývat?
Carfing
Příspěvky: 33
Registrován: pon 17. črc 2017 11:44:33

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Příspěvek od Carfing »

BazenOkruhly.xml je použitý ve více tratích. Zimní textury jsou stejné Bazen2.TgPcDx = Bazen2_Wi.TgPcDx, Bazen.TgPcDx = Bazen_Wi.TgPcDx, takže jejich použití nemá smysl. Normálová textura bazen_nm, bazen_nmc by u bazenu "bez ztráty květinky" stačila jen komprimovaná.

Stydím se a omlouvám se. Spletl jsem se, textury jsou OK.
Naposledy upravil(a) Carfing dne pát 27. bře 2020 16:04:11, celkem upraveno 3 x.
Uživatelský avatar
sasule
Příspěvky: 381
Registrován: pon 16. zář 2013 10:07:54
Kontaktovat uživatele:

Re: Trať Kladské pomezí_( Future)

Příspěvek od sasule »

Poněkud nerozumím, kam má tahle diskuze směřovat?
Určitě teď autoři nesednou k RW_Tools a nebudou zuřivě měnit cesty k objektům pěkně jeden po druhém. Za prvé je to vopruz, za druhé stejně není jasné, kdo dostal od původních autorů (pravděpodobně Roman a Hekl) poslední verze objektů.

Prostě takhle je to momentálně nastavené. Například já si k objektům přidávám různé mutace, např. pokud chci na silnicích změnit provoz.

Můžeme pouze polemizovat o tom, zda je to ještě důsledek přechodu od MSTS, kdy s tratí bylo přibaleno vše. Stačí se však jen podívat na (někdy zuřivé) příspěvky lidí, kteří nejsou s to objekty stáhnout, byť mají přiloženo readme s linky. Přesně pro tento případ je lepší, když má trať vše přibaleno.

A co se týká bazénu, tak pokud se dobře pamatuju, tak _Wi textura smysl má, neboť v zimě tento bazén nebýval vidět.
Odpovědět