TSW 2

Novinky o TSW
Uživatelský avatar
750225lentilka
Příspěvky: 285
Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
Bydliště: Perníkov

Re: TSW 2

Příspěvek od 750225lentilka »

Hmmm zajímavé :D Jen se zeptám, protože dvojku zatím nemám, ale viděl jsem to prezentační video. Nějaké vlastní "polepy" jako třeba má v editoru Forza Horizon to umí? Že by se tam dalo plácnou i logo ČD? Nebo jen takhle lakovat a zbytek pevně přednastavený?
Subterra
Příspěvky: 287
Registrován: pon 08. led 2018 22:44:12

Re: TSW 2

Příspěvek od Subterra »

750225lentilka píše: sob 22. srp 2020 13:14:43 Hmmm zajímavé :D Jen se zeptám, protože dvojku zatím nemám, ale viděl jsem to prezentační video. Nějaké vlastní "polepy" jako třeba má v editoru Forza Horizon to umí? Že by se tam dalo plácnou i logo ČD? Nebo jen takhle lakovat a zbytek pevně přednastavený?
Nejde tam nic, jsou tam jen přednastavený tvary (odbelník, čtverec...) a písmena + barvičky. Žádný "phototexture like" vychytávky to neumí.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: TSW 2

Příspěvek od Roman »

Subterra píše: sob 22. srp 2020 16:13:54
750225lentilka píše: sob 22. srp 2020 13:14:43 Hmmm zajímavé :D Jen se zeptám, protože dvojku zatím nemám, ale viděl jsem to prezentační video. Nějaké vlastní "polepy" jako třeba má v editoru Forza Horizon to umí? Že by se tam dalo plácnou i logo ČD? Nebo jen takhle lakovat a zbytek pevně přednastavený?
Nejde tam nic, jsou tam jen přednastavený tvary (odbelník, čtverec...) a písmena + barvičky. Žádný "phototexture like" vychytávky to neumí.
Samozřejmě že tam nic není a ani nebude (nějaké symboly tam ale jsou). Editor využívá vektorovou grafiku, která je v drtivé většině daleko méně náročná na paměť a výkon procesoru. Při zmenšení zvětšení objektu nedochází ke ztrátě kvality + další výhody. Nevýhodou je, že nelze přidávat obrázky rastrové, tedy fotografie. Kdo pracuje s photoshopem a vrstvami ví, jak náročné rastrové obrázky na paměť a procesor jsou :).
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: TSW 2

Příspěvek od Roman »

Pro Michala jsem spíchnul i ty Hradčana, což zabralo 60 minut z těch 70, co jsem dělal "skin" :lol: :lol: :lol:

Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: TSW 2

Příspěvek od Roman »

Dost se mluví o tom, co udělalo DTG špatně, ale na to, co bylo podstatou aktualizace na vyšší verzi UE se nějak pozapomnělo...
Osobně jsem z nové fyziky nadšen a musím konstatovat, že v žádném simulátoru železnice (OR nemohu posoudit) jsem neměl tak dobrý pocit z jízdy.
Třeba s Talentem jsem za deště profrčel zastávku o celou délku vlaku a to jsem ze 140 km/h začal brzdit 1100m před zastávkou. Za sucha tam problém nebyl :lol:
Níže video z SPG
https://youtu.be/CUTSpFypiKE
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: TSW 2

Příspěvek od Kal000px »

Vylepšení té fyziky je určitě chvályhodné, ale takový prokluz a pokus o rozjezd bez téměř jediné změny zvuků kromě zřejmě odfukujících protismyků (a už tohle nesedí) mi přijde jako napůl nedokončená práce... Holt zvuky DTG nezvládalo a stále je nezvládá.
Jede jede mašinka..
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: TSW 2

Příspěvek od Roman »

Kal000px píše: pon 24. srp 2020 8:49:16 Vylepšení té fyziky je určitě chválihodné, ale takový prokluz a pokus o rozjezd bez téměř jediné změny zvuků kromě zřejmě odfukujících protismyků (a už tohle nesedí) mi přijde jako napůl nedokončená práce... Holt zvuky DTG nezvládalo a stále je nezvládá.
Protismyky při skluzu? To přeci nejde ;) . To je trochu jiná ochrana. Přeci není důvod, aby protismyk při rozjezdu odfukoval tlak z brzdového válce ;) . Při skluzu dochází k odbuzeni motoru. Většinou se porovnávají otáčky jednotlivých trakčních motorů a regulátor trakce je koriguje...
Edit: jinak jestli myslíš to odfukovani na videu, tak to bude spíš turbokompresor. Odfukuji tak i za stání. Ale to by se muselo dohledat něco o těch lokomotivách...
Uživatelský avatar
Kal000px
Příspěvky: 691
Registrován: sob 16. srp 2014 15:14:03

Re: TSW 2

Příspěvek od Kal000px »

Měl jsem na mysli to odfukování - je mi jasné, že při skluzu nebudou odfukovat protismyky, proto mi to přišlo divné. ;)
Jede jede mašinka..
Uživatelský avatar
Michal
Administrátor
Příspěvky: 555
Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TSW 2

Příspěvek od Michal »

Roman píše: ned 23. srp 2020 11:31:38 Pro Michala jsem spíchnul i ty Hradčana, což zabralo 60 minut z těch 70, co jsem dělal "skin" :lol: :lol: :lol:
Romane, máš malé bezvýznamné plus za snahu. :mrgreen: Ale ta silueta vypadá dost věrohodně, to se musí nechat. ;)
Uživatelský avatar
Michal
Administrátor
Příspěvky: 555
Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TSW 2

Příspěvek od Michal »

Roman píše: ned 23. srp 2020 16:22:54 Třeba s Talentem jsem za deště profrčel zastávku o celou délku vlaku a to jsem ze 140 km/h začal brzdit 1100m před zastávkou. Za sucha tam problém nebyl :lol:
Jo, tak tohle není nic neobvyklého ani s jednotkami domácí provenience. :lol: Ta vylepšená fyzika mě docela láká, ale asi si budu muset na TSW2 pořídit nový sčot. :lol:
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: TSW 2

Příspěvek od Roman »

Michal píše: pon 31. srp 2020 15:32:10 ale asi si budu muset na TSW2 pořídit nový sčot. :lol:
No, pokud jsi na Ameriky, tak si užiješ :). Včera večer jsem projel skoro celou trasu a musím říct, že tři AC4400 měli s 6000 tunami docela dost práce ve stoupání 15 promil :). A Dynamika taky dostávala záhul. Tady na té trati to sakra markantní rozdíl oproti původní verzi. Dokonce mě to i bavilo, což se o původní CSX říci nedá.
Akorát jsem nemohl hodně dlouho přijít na to, jak přinutit k práci postrk. Pak jsem si vzpoměl na MSB a kouzelné tlačítko na vysílačce to vyřešilo :lol: .
A co se týká celkového vzhledu tratě, je to vlastně úplně jiná trať s těmi hustými (sice 2D) lesy. Ale to platí i o německé trati TSW2. Kéž by tak upgradovali MSB. Ale to se nestane....
Uživatelský avatar
Michal
Administrátor
Příspěvky: 555
Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: TSW 2

Příspěvek od Michal »

Ameriky mám docela rád. Je to úplně něco jiného, než známe tady z Evropy. Jak řekl Sam v jednom streamu z londýnské podzemky, když si někdo stěžoval na "nesvítící" vlak a srovnával to s Amerikou, Amerika má všechno větší, svítivější a tlustší. :lol: Na původní CSX ale souprava reagovala moc ochotně a nebyla cítit ta hmota, kterou měl člověk zapřaženou. Původně jsem to dával za vinu mému PC a i podpora DTG to na to svalila, ale postupem času, jak jsem viděl víc a víc videí, jsem zjistil, že se jim to chová v podstatě stejně. :mrgreen: To tvoje video za deště je už o něčem jiném. :) Když jsi zmínil dynamiku, pořád je plynule nastavitelná nebo fungují jednotlivé pevné notche?

Ano, přímo spojené lokomotivy komunikovaly přes kabel, ty vzdálenější přes rádio.
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: TSW 2

Příspěvek od Roman »

Michal píše: stř 02. zář 2020 9:50:10 Když jsi zmínil dynamiku, pořád je plynule nastavitelná nebo fungují jednotlivé pevné notche?
Plynule...
KaMat
Příspěvky: 1366
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: TSW 2

Příspěvek od KaMat »

Mají už klopené oblouky na výhybkách?
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: TSW 2

Příspěvek od Roman »

KaMat píše: sob 12. zář 2020 9:43:46 Mají už klopené oblouky na výhybkách?
Ne
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: TSW 2

Příspěvek od Roman »

Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: TSW 2

Příspěvek od Roman »

Nějaké novinky:
Produkt třetí strany, tentokrát o Maika Goltze, dříve člena Virtual Railroad.
TSW2_TSG.png
Jedna lahůdka od DTG
Obrázek
Obrázek


Dále jsou v přípravě další addony třetích stran:
Loco Add-On DB BR 187 (vyvinutý společností Skyhook Games)
Route Add-On - Cane Creek. S UP AC4400CW a SD40-2. (Vyvinuto Skyhook Games)
Route Add-On - Arosa Line. S RhB Ge 4/4 II (vyvinutý společností Rivet Games)
anry
Příspěvky: 401
Registrován: stř 19. úno 2014 19:05:11
Bydliště: Starobrno

Re: TSW 2

Příspěvek od anry »

Zdravím, prominte můj dotaz. Koupil jsem si TSW2, sice jsem si myslel že to bude jiný po grafické stránce než jednička, ale nic moc. Nejvíce, co mě štvalo na jedničce je i tady. Rozmazávání pražců už 20m před loko. Nevíte někdo co s tím? Je to pěkně hnusný. U jedničky se to řešilo přepisem nějakých hodnot v editaci nějakého souboru. Nevíte jak je to ted? Díky
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2207
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: TSW 2

Příspěvek od Roman »

Normálně se to vypíná v nastavení, nebo přímo ve hře ctrl+2
anry
Příspěvky: 401
Registrován: stř 19. úno 2014 19:05:11
Bydliště: Starobrno

Re: TSW 2

Příspěvek od anry »

Roman píše: pon 28. pro 2020 14:05:32 Normálně se to vypíná v nastavení, nebo přímo ve hře ctrl+2
Zdravím, to jako myslíte vyhlazování hran? Nebo to rozmazávání okolí? Tak to jsem zkoušel. A ctrl+2 se mě přepíná jakýsi ukazatel. Myslíme tu stejnou hru? TSW2
Odpovědět