Dílna Hekl
Re: Modely Hekl a Kulica
Skusil som kutit nejaky kab a kedze na 350 mam dostatok vcelku snlusnych foto, zvolil som prave ten
Niektore textury su vylozene provizorne, sklo je taktiez zakladny shader s alfou. Ako je vidiet, nie je vhodne mat do kabu textury s DXT kompresiou, takze budem musiet skusit bez nej (nm). Zbezne som prezrel model zakladne kabu, ako co ma fungovat, tak snad sa nieco aj podari casom animovane
Niektore textury su vylozene provizorne, sklo je taktiez zakladny shader s alfou. Ako je vidiet, nie je vhodne mat do kabu textury s DXT kompresiou, takze budem musiet skusit bez nej (nm). Zbezne som prezrel model zakladne kabu, ako co ma fungovat, tak snad sa nieco aj podari casom animovane
Re: Modely Hekl a Kulica
Dobrý
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Hekl a Kulica
Pěkný. Jinak na cab je jestli se nepletu i speciální shader s light mapou na stíny, jako je tomu u scenery objektů. Ale rozhodně pěkný.
Re: Modely Hekl a Kulica
Ja ten kab viacmenej robim aj pre banana:D Predsa len, co je tam teraz je hruza. Ale prisposobvat ho nebudem, masinu nepoznam. Takze bud bude tento kab aj pri dalsich bannanoch, alebo sa najde dobrovolnik na upravu:D
Inak, narazil som na zaujimavy problem. Rychlomer mi ukazuje nezmysly. Jedine pri 60kh/h ukazuje spravne, do 60km/h ukazuje vzdy menej a nad 60km/h. Nevie niekto preco?
Inak, narazil som na zaujimavy problem. Rychlomer mi ukazuje nezmysly. Jedine pri 60kh/h ukazuje spravne, do 60km/h ukazuje vzdy menej a nad 60km/h. Nevie niekto preco?
Re: Modely Hekl a Kulica
Vidis a je ze je to porucha na 350, ako v reale:D Fajn, takze neriesim, ja rozhybem co sa da a blueprintom snad rozumiete lepsie ako ja
Re: Modely Hekl a Kulica
Nojo, tam se musí nastavit stejné rozmezí v jakém máš nadefinovanou animaci....Michal píše:Protože to bude blbě nadefinovaný v blueprintu. To doladíme.Hekl338 píše:Inak, narazil som na zaujimavy problem. Rychlomer mi ukazuje nezmysly. Jedine pri 60kh/h ukazuje spravne, do 60km/h ukazuje vzdy menej a nad 60km/h. Nevie niekto preco?
Ale něco jiného.... Díky nezměrné trpělivost Michala, když jsem mu ve scriptech posílal bláboly , jsem něco pochytil a nadefinoval komplet nově ovládání světel. Každé světlo je ovládano individuálně a to včetně vyvolání světelného kužele definovaného v sekci Children.
http://youtu.be/dRtnCoG2pdg
Re: Modely Hekl a Kulica
Vypada to dobre, takze dalsich 5 tlacitiek mozem animovat. Coz to nie je problem, len aby ti stacili klavesy:D Ale vsak to je len dobre, aspon uvidime moznosti.
Re: Modely Hekl a Kulica
Ještě jsem poslal script Michalovi k revizi jelikož je tam od něho nová definice ovládání sběračů. Až to schválí, pošlu všem zainteresovaným další testovací verzi ladění.
Re: Modely Hekl a Kulica
Romane jaka je sance ze by se ti podarilo nascriptovat i manualni zavirani dveri treba k vlastikovym vagonum ? Tak jako je to u BR 143 od VR
-
- Příspěvky: 646
- Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Hekl a Kulica
Já smekám. Je to úžasný pokrok dopředu.
A teď si dovolím odbočit. Klávesy rozhodně nedojdou . Je k dispozici 26 písmenek, pokud k tomu přidáme kombinaci ctrl, shift a ctrl + shift, jsme na 104 klávesách, což je pěkné . Tedy takový vlakový FS.
A teď si dovolím odbočit. Klávesy rozhodně nedojdou . Je k dispozici 26 písmenek, pokud k tomu přidáme kombinaci ctrl, shift a ctrl + shift, jsme na 104 klávesách, což je pěkné . Tedy takový vlakový FS.
magnetový "cvok"
Re: Modely Hekl a Kulica
K tomu blueprintu, co teda zapisat do minimum value a do maximum value? V priklade od Kuju je tam 0 a 500, studujem manual, ale nenachadzam, co to je za cislo. Riesim tu rucicku rychlomera totiz.
Re: Modely Hekl a Kulica
No, předpokládám, že Ti animace ručičky začíná na nule . A do max. napiš hodnotu, kdeTi končí animace ( např. 180) .
Re: Modely Hekl a Kulica
To ma napadlo ako prve, ale samozrejme to nefunguje Rychlomer ukazuje 100 a idem 150. No nic, necham to zatial tak.
Re: Modely Hekl a Kulica
To by mohlo byt. Ide to nejako nastavit? Pripadne hodnotu prepocitat?
Re: Modely Hekl a Kulica
Vzdavam to, nikam to nevedie, budem sa radsej venovat modelovej casti:)
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Hekl a Kulica
A jakej je to matros ?
Re: Modely Hekl a Kulica
TrainBumpSpec.fx. Na loko to vytvara na prelisoch prilis plasticky vzhlad. Mozno bump mapu doladit, uvidim. Nemozem to teraz nikde najst, ale zda sa mi,ze som kdesi cital, ze normal map nema mat kompresiu, mozno je to aj tym. Celkom zaujimavy moze byt TrainBumpSpecEnvmask, udajne tam pomocou alfakanalu ide nastavit odrazivost jednotlivych casti.
-
- Příspěvky: 71
- Registrován: stř 22. čer 2011 20:30:32
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Hekl a Kulica
No pekná robota