Dobrý večer dámy a pánové poslanci.
Já jsem vývojářský tým railroadism.net, dělá řady elektrických a CHS7 CHS4t pro Railworks 2.
Elektrické CHS7 (Čechoslovák, typ 7, tovární označení - 82E) - Železniční osobní dvoudílný (typu 2 (2O-2O)) DC. Vyrobené 1983 - 1999. zařízení je. Lenin (Škoda), v Plzni (Československo, později Česká republika) pro železnice Sovětského svazu (a pozdnější Rusko a Ukrajina). Par se CHS8 je jedním z nejmocnějších osobní lokomotivy používané v bývalém Sovětském svazu.
Elektrické CHS4t (tovární označení - 62E) - osobní hlavní trať elektrické AC. V roce 1973 továrna Škoda vydala první výroba elektrické CHS4t-232 (62E1), av roce 1986 byl propuštěn minulý ChS4t № 740. Pravděpodobné, vzhledem k prototypu CHS4t-161 (62Eo), má Škoda byla vyrobena 509 lokomotiv této řady. Lokomotiva je běžně používaný tyristory. Stabilizátor je tyristor usměrňovač by to bez magnetického zesilovače. Usměrňovače vozidla zásobování podpora byla také tyristor - to bylo možné spustit hladší a zařízení udržovat napětí konstantní při kolísání napětí v síti kontaktu. Skříně usměrňovač jednotky ztratily motor-fanoušek, vzduchu pro jejich chlazení motoru ventilátoru-krmil trakčních motorů pro zvýšení výkonu, které měly zvýšit jejich napájecího napětí od 210 V do 250 V.
Lokomotivy řady 82E(CHS7) a 62E(CHS4t)
Lokomotivy řady 82E(CHS7) a 62E(CHS4t)
Developer Czech locomotives «Škoda»
RailRoadSim Team
RailRoadSim Team
Re: Lokomotivy řady 82E(CHS7) a 62E(CHS4t)
Developer Czech locomotives «Škoda»
RailRoadSim Team
RailRoadSim Team
Re: Lokomotivy řady 82E(CHS7) a 62E(CHS4t)
Vypada to pekne a predpokladam, ze bude zrejme este krajsie, kedze zatial to vypada, ze je pouzity vsade zakladny Texdiff.