Vlak hráče spouští AI vlaky ve scénáři

Tvorba, hraní, nestandardní stavy scénářů
Odpovědět
zsr
Příspěvky: 26
Registrován: pon 15. čer 2009 21:16:49

Vlak hráče spouští AI vlaky ve scénáři

Příspěvek od zsr »

Pro zajímavost,

v TS Tools se objevila u scénářů možnost rozjet AI vlak v definované vzdálenosti od vlaku hráče.
Lze definovat separátně pro každý AI vlak zvlášť různou vzdálenost.

Jinými slovy AI vlak se rozjede, když se k němu na danou vzdálenost vlak hráče přiblíží.
V TS Editoru jsem to nikde nenašel.
Testoval jsem i interakci se StartTime a funguje to tak, že AI vlak se rozjede podle události která nastane dřív.
Tedy pokud je StartTime dříve, než přijede hráč, AI vlak se rozjede
Pokud se přiblíží hráčův vlak před časem StartTime, AI vlak se rozjede.

Zkoušel jsem to m.j. při editace scénáře, který vygeneroval QuickDrive a ten nastavuje StartTime všech AI na 23:00, takže se všechny vlaky rozjedou jen na přiblížení AI hráče.

Řešil jsem i s Mikem Simsonem, autorem TS Tools, kde ten parametr je a zde je jeho odpověď:

The key is in the Scenario.bin file, not in ScenarioProperties.xml and the key is <StartTriggerDistanceFromPlayerSquared>
so as it says this is the square of the distance in metres.

Může se hodit pro přímou editace, ale přes TS Tools pohodlnější.

Pěkná funkcionalita.
Odpovědět