Train_Light_map _with_Diffuse. Fx
Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx
Texdiff bol v poriadku aj po exporte do hry no kedze som chcel vyskusat to tienovanie tak som aplikoval tento shader kedze som myslel ze je ho mozne pouzit aj na toto.
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx
Vem si, že tam máš 2000 poly. Ten shader je určený na scenery objekty. A textura je většinou max. 256x256 px. Na tolik polygonů by potřeboval tak 1024x1024 px. V tomhle je asi lepší "zapéct" stín přímo do diffuzní textury podvozku.
Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx
A mohol by si mi prosim poradit ako sa to robi? V tomto tienovani textur sa ja vobec nevyznam, nikdy som to este predtym neskusal
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx
Stejně jako v návodu, akorát že nevytváříš ten šedý materiál pro světelnou mapu a neděláš tedy druhý mapovací kanál. Normálně první mapování , pak přidat světlo, vymodeloval bych jednoduchou kolej a dolů "plane" jako zem. Potom "render to texture ", místo textury 256x256 px zadáš velikost podle toho, jak je veliká diffúzní textura podvozku.
Jo a při mapování by se neměly jednotlivé klastry ( polygony ) překrývat.
Jo a při mapování by se neměly jednotlivé klastry ( polygony ) překrývat.
Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx
No takze na to dam normalne texdiff shader a vyrenderujem - mam vybrat normalne complete map? Robil som to tak ale vyrenderuje mi len cistu sedu texturu i ked preview rendru vyzera normalne tak neviem co s tym
Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx
Doplnim len moju skusenost. Taketo rozne pasiky a pruzky mi spravil tento shader aj vtedy, ked boli zle smooth skupiny. Skus skontrolovat aj to. A ako uz Pisal Josef, najlepsie to dat do textury priamo. Na vsetkych x5x a x6x som to robil prave takto.
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx
Použij normální standart materiál ( u Kuju mi to nefunguje ). Až se ti uloží výsledná textura, tak změň na Kuju materiál a načti si tam už výslednou texturu.
Druhá možnost je nechat Kuju materiál, ale do cílového adresáře se ti uloží prázdná textura, takže si musíš uložit vyrendrovanou texturu přímo v okně. Ukládej ve formátu "tga". protože obsahuje alfatexturu. Teď jsem to zkoušel a funguje.
Druhá možnost je nechat Kuju materiál, ale do cílového adresáře se ti uloží prázdná textura, takže si musíš uložit vyrendrovanou texturu přímo v okně. Ukládej ve formátu "tga". protože obsahuje alfatexturu. Teď jsem to zkoušel a funguje.
Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx
Ulozil som teda texturu priamo z rendru a uz to funguje, diki za radu.
Re: Train_Light_map _with_Diffuse. Fx
Neviem či len mne neukazuje obrázky, ale každopádne mi je návod bez nich nanič, nepohnem sa bez nich. Našiel som niečo podobné tu: http://the-art-of-rws.blogspot.cz/2010/ ... aders.html keby to niekoho zaujalo