Ostatní placené addony
Re: Ostatní placené addony
Cílem bylo informovat ,když už tu přes měsíc nebyl nikdo schopen vložit žádnou novinku ,a že jich na poli TS je docela požehnaně ,a zatím se to tu zas... balastem ,pokud chcete kdokoliv reágovat na novinky ,založte si svoje vlákno v sekci modely,a nebo přispívejte sami ,pak se tu nikdo nic nedozví ,z mé strany to byla poslední novinka zde na forum.
To Jurajs: já jsem naopak vděčný za každý nový model ,a žádný nehaním ,tak jako to děláš pořád ty ,důvody proč jsou modely od RSC takové se tu melou pořád dokola ,pokud chceš špici tak si vytvoř sám ,ale zatím jsi tu o TS nic krom blbých řečí nepředvedl.
To Jurajs: já jsem naopak vděčný za každý nový model ,a žádný nehaním ,tak jako to děláš pořád ty ,důvody proč jsou modely od RSC takové se tu melou pořád dokola ,pokud chceš špici tak si vytvoř sám ,ale zatím jsi tu o TS nic krom blbých řečí nepředvedl.
Re: Ostatní placené addony
Jedná se o trat jistého Christoph Otto modeláře a spolupracovníka vR ,tvůrce modelů DR (120,110 a pod.)kam zapadá i jeho období trati .Josef72 píše:Nějaká intení řekl bych, nikde jsem na ni na německých fórech nenarazil.
Někde jsem na tu trat narazil a mám jí staženou ,ale ještě jsem po ní nejel. Bohužel trat ani vozidla nejsou veřejné.
Re: Ostatní placené addony
Zdravím, ted jsem na strankach Vizzart(nebo ci vlastne jsou), jsem nasel balicek ridicich vozu pro Intercity a v cervene i modre verzi odkaz je zde: http://www.eisenbahndiscount.de/train-s ... ts-2014/13 , ma nekdo koupeno? Nejake zkusenosti co se tyce kvality zpracovani ? Maji tam toho více i jednu trat http://www.eisenbahndiscount.de/detail/ ... rticle/303 ktere je i regionalni dieslova jednotka. Dale u švýcaru vyšel Railjet http://www.simtrain.ch/productsRW/railjet/railjet.htm , koupil uz nekdo ?
Re: Ostatní placené addony
Omlouvám se ,ale ted jsem byl upozorněn že je to jiný model pro TS na videu než ten co se prodává ,a ten vypadá docela dobře ,je zajištěna i kompatibilita s taurusy od HCQ ,
https://www.youtube.com/watch?v=49-jVyVYV8c
Screny:
https://www.youtube.com/watch?v=49-jVyVYV8c
Screny:
Re: Ostatní placené addony
Tady je video doporučuji shlédnout v HD ,a není to zas taková tragedie ,vypadá to celkem dobře,budu kupovat.ilidianos píše:A ty mas ten svycarsky model koupeny ? Pokud ano co si ty myslis o zpracovani modelu ? Ma cenu za nej davat tech 24e ?
https://www.youtube.com/watch?v=tp_KxpBcn7o
-
- Moderátor a modelář
- Příspěvky: 806
- Registrován: sob 28. bře 2009 13:37:36
- Bydliště: Proboštov / Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní placené addony
SAD ohlásil svůj nový addon.Předpokládám, že se jedná o placený produkt, případně přesunu jinam.
http://rail-sim.de/forum/index.php/Thre ... new-route/
http://rail-sim.de/forum/index.php/Thre ... new-route/
-
- Příspěvky: 646
- Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní placené addony
magnetový "cvok"
Re: Ostatní placené addony
Naprosto souhlasím https://www.youtube.com/watch?v=sZvFkMQ0t1U
Re: Ostatní placené addony
Ano, http://www.youtube.com/watch?v=_gNZZ9gfO1Y z rovnakej dielne
Re: Ostatní placené addony
Nejsem si jistej, ale myslim ze o techdle addonech se tu mluvilo uz driv. MYslim ze uz je tu zminoval Vlastik nebo nekdo. Spatne to nevypada, snad se toho i nekdy dockame. Tedy hlavne te jednotky, lokomotiva uz je venku, ale u downloadu je takova mala formulka, pokud k ni chces mit originalni kabinu tak jedine za donate, ale nevim kolik to je.
DTG (RSC) official addons
Nové !
Protože je to první komerční addon v novém TS 2015 tak sem dám i manuál,který stojí za proštudování co se týče třeba ovládání loko.
http://uloz.to/xfwpjZKp/west-highland-l ... manual-pdf
Protože je to první komerční addon v novém TS 2015 tak sem dám i manuál,který stojí za proštudování co se týče třeba ovládání loko.
http://uloz.to/xfwpjZKp/west-highland-l ... manual-pdf
Re: Ostatní placené addony
andor píše:Díky za recenzi. Tohle jsem potřeboval !
Zkouknul jsem pár obrázků, ňaké videjko ...
a mnoho věcí mi nešlo do hlavy.
Proto jsem položil dotaz, abych měl o této "novince" jasno.
Už dlouho nevyšel namakaný addon, tedy co se tratě týče.
I takto může vypadat komerční addon za 29.95 €
Zde video z 30.minut jízdy v HD ,obrázek si udělá každý sám,co jsem psal předtím tak to jsem se snažil dostat do videa,myslím si že je to škoda peněz,i když další trasy jsou trochu bohatší ,jediné co bude příjemné že tam je asi dalších 150 km bez krajiny(položeny jenom koleje),což si myslím že autor plánuje rozšířit,takže uvidíme jak to dopadne,každopádně je to hodně nedodělané.
http://youtu.be/0c96Leh0CHo
Re: Ostatní placené addony
ChrisTrains vidal nove vozidlo vo verzii electric a diesel-electric. Ti co su uz jeho zakaznikmi, maju tradicne zlavu.
http://www.christrains.com/ts_product_stadlerGTW.html
http://www.christrains.com/ts_product_stadlerGTW.html
Re: Ostatní placené addony
FPS Vossloh G6
http://www.virtual-railroads.de/locomotives/fps-g6.html
Model je velice pěkný, detailní, zvuky povedené.
Balík obsahuje celkem 6 různých nátěrů a každý z nich je ještě navíc ve dvou funkčních verzích: studený start a rychlý start (lokomotiva už je oživená).
Oživení znamená, že je potřeba otevřít venkovní skříň lokomotivy a zapnout kompresor, skříň zpátky zavřít, dále vevnitř klíčem zapnout baterii, pustit motor, odbrzdit ruční brzdu (mapování na klávesu "/" je trošku problematické a ne vždy zareaguje) a dále zvolit výkonový režim (ikonky zajíc vs. želva).
Zbytek už je shodný s rychlým startem, tj. zapnout světla, osvětlení kabiny, budíků, zvolit směr, odbrzdit vlakovou brzdu (trvá několik desítek vteřin...) a vyjet.
Studený start mi funguje v QuickDrive, ale ve Free Roam scénáři nějak ne (lokomotiva už je oživená), nevím, jestli něco dělám špatně já, nebo je chyba jinde.
Lokomotiva má dvě stanoviště strojvedoucího, mezi kterými se přepíná změnou polohy kamery uvnitř kabiny (tj. šipkami a ne Ctrl+Plus/Minus), což je velice praktické a přispívá to k celkové atmosféře. Ovládací prvky na obou stanovištích jsou synchronizované.
Zajímavý detail je možnost vytáhnout nebo úplně schovat sedačku strojvedoucího (na obou stanovištích).
Kontrolér má sedm poloh: nula uprostřed, tři polohy pro akceleraci a tři pro brždění motorem. V obou případech se jedná o "neutrál", "plus" a "minus", kterými se ovládá velikost buď hnací nebo brzdné síly.
Ovladače vlakové a lokomotivní brzdy mají každý pět poloh - nula, dva stupně brždění, dva odbrždění.
Aby se lokomotiva rozjela, musí být obě brzdy v poloze nula, jinak dojde k elektronickému zamknutí/odpojení kontroléru, který se pak musí nejdřív odemknout přepnutím do polohy nula.
Lokomotivní brzda je velice rychlá a příjemně se s ní pracuje. Naopak vlaková brzda (a to i u samotné lokomotivy bez připojených vozů) je dost líná a pracuje se s ní hůř.
Docela dlouho mi trvalo, než jsem si na tenhle celý systém ovládání zvyknul, protože je atypický, ale nakonec to beru jako jasné plus tohohle addonu, protože ve výsledku to funguje dobře, jen se s ním člověk musí naučit zacházet.
Pěkná drobnost, která snad ani není uvedená v manuálu, je pohled namapovaný na klávesu 5, u kterého jsou kamery umístěné na obou čelech lokomotivy, jakoby pohled posunovače, což je extrémně užitečné právě při posunu. A samozřejmě taky pro vyhlídkové jízdy s krásně ubíhajícími kolejemi
Světla lokomotivy podporují jen tři standardní stavy, tj. vypnuto, bílá vepředu + červená vzadu a naopak. Bílé reflektory mají dost slabý výkon.
Osvětlení kabiny je udělané hezky, má tři stavy: vypnuto, intenzivní osvětlení celé kabiny, tlumené bodové osvětlení pouze řídicích panelů (velmi pěkné).
Dále je možné zapnout bodová světla u vnějších schůdků.
Osvětlení kabiny je vidět i z venkovního pohledu, stejně tak animaci stěračů.
Dále lze zapnout osvětlení budíků.
Vnitřek kabiny při venkovním pohledu je velmi detailně vymodelovaný.
Houkačka podporuje dva tóny, zní dobře, ale bohužel i při krátkém stisknutí klávesy houká dost dlouho, takže není možné houknout jen krátce, což by se zrovna při posunu často hodilo.
Maximální povolená rychlost lokomotivy je 80 km/h, fyzicky zvládne asi 95 km/h (samotná lokomotiva).
Ve výkonovém režimu "želva" je maximum něco přes 40 km/h.
Výkonově je ta lokomotiva dost slabá (zřejmě i v reálu), takže když táhne celý vlak, trvá dost dlouho, než dosáhne nějaké vyšší rychlosti.
< výhled z čela lokomotivy
< výhled z čela lokomotivy
< výhled z čela lokomotivy
http://www.virtual-railroads.de/locomotives/fps-g6.html
Model je velice pěkný, detailní, zvuky povedené.
Balík obsahuje celkem 6 různých nátěrů a každý z nich je ještě navíc ve dvou funkčních verzích: studený start a rychlý start (lokomotiva už je oživená).
Oživení znamená, že je potřeba otevřít venkovní skříň lokomotivy a zapnout kompresor, skříň zpátky zavřít, dále vevnitř klíčem zapnout baterii, pustit motor, odbrzdit ruční brzdu (mapování na klávesu "/" je trošku problematické a ne vždy zareaguje) a dále zvolit výkonový režim (ikonky zajíc vs. želva).
Zbytek už je shodný s rychlým startem, tj. zapnout světla, osvětlení kabiny, budíků, zvolit směr, odbrzdit vlakovou brzdu (trvá několik desítek vteřin...) a vyjet.
Studený start mi funguje v QuickDrive, ale ve Free Roam scénáři nějak ne (lokomotiva už je oživená), nevím, jestli něco dělám špatně já, nebo je chyba jinde.
Lokomotiva má dvě stanoviště strojvedoucího, mezi kterými se přepíná změnou polohy kamery uvnitř kabiny (tj. šipkami a ne Ctrl+Plus/Minus), což je velice praktické a přispívá to k celkové atmosféře. Ovládací prvky na obou stanovištích jsou synchronizované.
Zajímavý detail je možnost vytáhnout nebo úplně schovat sedačku strojvedoucího (na obou stanovištích).
Kontrolér má sedm poloh: nula uprostřed, tři polohy pro akceleraci a tři pro brždění motorem. V obou případech se jedná o "neutrál", "plus" a "minus", kterými se ovládá velikost buď hnací nebo brzdné síly.
Ovladače vlakové a lokomotivní brzdy mají každý pět poloh - nula, dva stupně brždění, dva odbrždění.
Aby se lokomotiva rozjela, musí být obě brzdy v poloze nula, jinak dojde k elektronickému zamknutí/odpojení kontroléru, který se pak musí nejdřív odemknout přepnutím do polohy nula.
Lokomotivní brzda je velice rychlá a příjemně se s ní pracuje. Naopak vlaková brzda (a to i u samotné lokomotivy bez připojených vozů) je dost líná a pracuje se s ní hůř.
Docela dlouho mi trvalo, než jsem si na tenhle celý systém ovládání zvyknul, protože je atypický, ale nakonec to beru jako jasné plus tohohle addonu, protože ve výsledku to funguje dobře, jen se s ním člověk musí naučit zacházet.
Pěkná drobnost, která snad ani není uvedená v manuálu, je pohled namapovaný na klávesu 5, u kterého jsou kamery umístěné na obou čelech lokomotivy, jakoby pohled posunovače, což je extrémně užitečné právě při posunu. A samozřejmě taky pro vyhlídkové jízdy s krásně ubíhajícími kolejemi
Světla lokomotivy podporují jen tři standardní stavy, tj. vypnuto, bílá vepředu + červená vzadu a naopak. Bílé reflektory mají dost slabý výkon.
Osvětlení kabiny je udělané hezky, má tři stavy: vypnuto, intenzivní osvětlení celé kabiny, tlumené bodové osvětlení pouze řídicích panelů (velmi pěkné).
Dále je možné zapnout bodová světla u vnějších schůdků.
Osvětlení kabiny je vidět i z venkovního pohledu, stejně tak animaci stěračů.
Dále lze zapnout osvětlení budíků.
Vnitřek kabiny při venkovním pohledu je velmi detailně vymodelovaný.
Houkačka podporuje dva tóny, zní dobře, ale bohužel i při krátkém stisknutí klávesy houká dost dlouho, takže není možné houknout jen krátce, což by se zrovna při posunu často hodilo.
Maximální povolená rychlost lokomotivy je 80 km/h, fyzicky zvládne asi 95 km/h (samotná lokomotiva).
Ve výkonovém režimu "želva" je maximum něco přes 40 km/h.
Výkonově je ta lokomotiva dost slabá (zřejmě i v reálu), takže když táhne celý vlak, trvá dost dlouho, než dosáhne nějaké vyšší rychlosti.
< výhled z čela lokomotivy
< výhled z čela lokomotivy
< výhled z čela lokomotivy
Re: Ostatní placené addony
Naposledy upravil(a) Vlastik dne sob 27. čer 2015 9:09:08, celkem upraveno 2 x.