![Obrázek](http://s8.postimage.org/riqv4bo1t/starter3.jpg)
Velice jak už jsem psal jinde zatím nejpodrobnější ovládání lokomotivy a řídícího vozu,shrnu to ve zkratce co by se dalo použít pro naše poměry:
a) možnost si nafoukat a spustit kompresor ručně nebo na automat,
b) použití sběračů nezávisle na směru jízdy (přední,zadní,oba),
c) použití automatiky a poměrného tahu,
d) nastavitelná prodleva u stěračů,
e) dveře se nezavřou automaticky ale obsluhuje je stroj.,
f) součinnost EDB s vzduchem,
g) možnost rozsvítit stanoviště (tlumené,plné).
jinak před uvedením do provozu je potřeba opravdu ručně dofoukat vzduch a poté přepnout na automat,jinak není šance rozjezdu,to mě tak trochu zaraží u aktivity co je u toho že mám na přípravu mašiny cca 2.minuty což se stihnout nedá.
![Obrázek](http://s8.postimage.org/w0xra5thd/Screenshot_Seebergbahn_46_52667_7_66902_16_03_11.jpg)
![Obrázek](http://s8.postimage.org/q1a06i8ox/Screenshot_Seebergbahn_46_52789_7_66930_16_03_25.jpg)
![Obrázek](http://s8.postimage.org/vdyukmwld/Screenshot_Seebergbahn_46_52824_7_66967_16_03_33.jpg)
![Obrázek](http://s8.postimage.org/mk7y3j9mp/Screenshot_Seebergbahn_46_57351_7_65623_16_09_17.jpg)
![Obrázek](http://s8.postimage.org/p2tn47vcx/Screenshot_Seebergbahn_46_57423_7_65531_16_14_35.jpg)
![Obrázek](http://s8.postimage.org/p43kxmx6p/Screenshot_Seebergbahn_46_58898_7_65178_16_23_33.jpg)