TSW 2

Novinky o TSW
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2153
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: TSW 2

Příspěvek od Roman »

Omlouvám se. Vypadlo mi F. Je to Ctrl+F2. V nastavení hry se to jmenuje motion blur.
anry
Příspěvky: 392
Registrován: stř 19. úno 2014 19:05:11
Bydliště: Starobrno

Re: TSW 2

Příspěvek od anry »

Roman píše:
pon 28. pro 2020 16:41:59
Omlouvám se. Vypadlo mi F. Je to Ctrl+F2. V nastavení hry se to jmenuje motion blur.
Tak to jsem zkoušel taky, a stejně jsou ty koleje kaskádovitě rozmazany. Udělal bych screen, ale když dám ctrl+F12 tak to vyfotí, ale tam kde to má být to není.
KaMat
Příspěvky: 1342
Registrován: stř 23. pro 2009 22:04:51

Re: TSW 2

Příspěvek od KaMat »

Anisotropní filtrování?
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2153
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: TSW 2

Příspěvek od Roman »

Pak už mě jen napadá, že myslíš mipmap textury. Ale to je prostě součást optimalizace výkonu u všech moderních her. Potlačit to lze, ale má to brutální vliv na využití paměti grafické karty. A pokud člověk neví, oč se jedná, raději se do toho nevrtat.

r.MipMapLODBias Použijte další zkreslení mapy mip pro všechny 2D textury, rozsah -15,0 až 15,0
anry
Příspěvky: 392
Registrován: stř 19. úno 2014 19:05:11
Bydliště: Starobrno

Re: TSW 2

Příspěvek od anry »

KaMat píše:
pon 28. pro 2020 19:37:52
Anisotropní filtrování?
To mám na plno(jako vše), jen když to zruším, tak je vše kostrbatý. Ale bude to něco se stíny, protože stín kolejí při určitém úhlu slunce taky koncí těch cca 20m před loko. Vy jako nikdo tento problém nemáte? Nebo si těchto věcí nevšímáte?
anry
Příspěvky: 392
Registrován: stř 19. úno 2014 19:05:11
Bydliště: Starobrno

Re: TSW 2

Příspěvek od anry »

Roman píše:
pon 28. pro 2020 19:58:37
Pak už mě jen napadá, že myslíš mipmap textury. Ale to je prostě součást optimalizace výkonu u všech moderních her. Potlačit to lze, ale má to brutální vliv na využití paměti grafické karty. A pokud člověk neví, oč se jedná, raději se do toho nevrtat.

r.MipMapLODBias Použijte další zkreslení mapy mip pro všechny 2D textury, rozsah -15,0 až 15,0
A kde se to nastavuje? Já vím že jsem něco přepisoval v nějakém souboru u prvního TSW a pak mě kleslo fps. Pamět na grafice mám dost(podle monitoringu)
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2153
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: TSW 2

Příspěvek od Roman »

anry píše:
pon 28. pro 2020 20:03:07
Roman píše:
pon 28. pro 2020 19:58:37
Pak už mě jen napadá, že myslíš mipmap textury. Ale to je prostě součást optimalizace výkonu u všech moderních her. Potlačit to lze, ale má to brutální vliv na využití paměti grafické karty. A pokud člověk neví, oč se jedná, raději se do toho nevrtat.

r.MipMapLODBias Použijte další zkreslení mapy mip pro všechny 2D textury, rozsah -15,0 až 15,0
A kde se to nastavuje? Já vím že jsem něco přepisoval v nějakém souboru u prvního TSW a pak mě kleslo fps. Pamět na grafice mám dost(podle monitoringu)
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... LWBybYBIyk

Problémy se stíny samozřejmě jsou a budou. To vyřeší až nová hra běžící na UE5 s plnou podporou raytracing. Stávající hra to prostě neumí (použitá verze UE4.23 ano), jelikož veškeré modely potřebují specifické postupy při vytvoření. Tedy vše předělat ;) . Jinak se stíny lze také laborovat prostřednictvím engine.ini, ale nic moc lepšího se z toho "nevyždíme". Je to jedno z nejdiskutovanějších témat komunitou okolo TSW (na PC).
anry
Příspěvky: 392
Registrován: stř 19. úno 2014 19:05:11
Bydliště: Starobrno

Re: TSW 2

Příspěvek od anry »

Roman píše:
pon 28. pro 2020 20:13:06
anry píše:
pon 28. pro 2020 20:03:07
Roman píše:
pon 28. pro 2020 19:58:37
Pak už mě jen napadá, že myslíš mipmap textury. Ale to je prostě součást optimalizace výkonu u všech moderních her. Potlačit to lze, ale má to brutální vliv na využití paměti grafické karty. A pokud člověk neví, oč se jedná, raději se do toho nevrtat.

r.MipMapLODBias Použijte další zkreslení mapy mip pro všechny 2D textury, rozsah -15,0 až 15,0
A kde se to nastavuje? Já vím že jsem něco přepisoval v nějakém souboru u prvního TSW a pak mě kleslo fps. Pamět na grafice mám dost(podle monitoringu)
https://steamcommunity.com/sharedfiles/ ... LWBybYBIyk

Problémy se stíny samozřejmě jsou a budou. To vyřeší až nová hra běžící na UE5 s plnou podporou raytracing. Stávající hra to prostě neumí (použitá verze UE4.23 ano), jelikož veškeré modely potřebují specifické postupy při vytvoření. Tedy vše předělat ;) . Jinak se stíny lze také laborovat prostřednictvím engine.ini, ale nic moc lepšího se z toho "nevyždíme". Je to jedno z nejdiskutovanějších témat komunitou okolo TSW (na PC).
No ty stíny, to bude ono. Třeba stín, co má být pod mostem, se objeví až těsně před loko. Tak jsem si myslel že toto bude už ok. Tak jinak dík a hezké svátky.
Uživatelský avatar
750225lentilka
Příspěvky: 280
Registrován: čtv 17. dub 2014 11:10:49
Bydliště: Perníkov

Re: TSW 2

Příspěvek od 750225lentilka »

Je to zvláštní a překvapivé, ale přecijen bude v TSW2 pára!
https://live.dovetailgames.com/live/tra ... uKoWngUGlo
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2153
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: TSW 2

Příspěvek od Roman »

Docela by mě zajímalo, jak to vyřeší. TSW je hlavně o tom, že vše probíhá z pohledu kamery hráče a ne jejich přepínáním jako v TS. Pokud k tomu přistoupí rozumně, nebude asi možné řídit a topit zároveň. Pokud vlezete na mašinu jako fíra, už tam bude muset být AI panák který bude provádět nějakou interakci. Z mého pohledu by byl ideál pouze výběr mezi topičem a strojvedoucím. V TS máte při externím pohledu většinou v mašině dva panáky, ale když přepnete kameru do kabiny, jste tam sám (nerealisticky)a můžete dělat vše... To v TSW možné určitě nebude, protože se vše odehrává v jedné, plně přístupné scéně s plnohodnotnou interakcí ovladačů. V TS je model kabiny samostatný, čili se jedná o odlišnou scénu, do které se přepnete z jiného pohledu.
Ale když jsem slyšel o kompromisech, které bude nutno udělat na parní lokomotivě kvůli konzolím, nejsem velký optimista. A jak opakovaně Sam připomíná, konzole jsou 2/3 uživatelů TSW a zisku :).
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2153
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: TSW 2

Příspěvek od Roman »

Sam s Adamem "neoficiálně" připustili další upgrade enginu na UE 4.26. Jen doufám, že jim to zase neudělá podobný bordel jako minulý přechod na 4.23... Do dneška to nedali do kupy :( .
Uživatelský avatar
Roman
Příspěvky: 2153
Registrován: stř 01. črc 2009 12:19:03
Kontaktovat uživatele:

Re: TSW 2

Příspěvek od Roman »

Odpovědět