

Moja malickost tomu dala vsetky tie omacky potrebne pre fungovanie v RW+nejake drobne upravy. Ostava uz len hodit na kolaje a animovat dvere. Model ako taky je na to pripraveny.
No problém by to nebyl ,ale je třeba si uvědomit jednu věc ,že pokud bude dělat kabinu někdo jiný (né spolek od Hekla ) tak se bude muset zase všechno překopat (myšleno názvosloví ),protože každý si to pojmenuje jinak a i animace a tudíž by se musel komplet předělat jak script tak i blueprint.Čo sa týka kaby na 151, tak bol by to veľký problém upraviť kab 350 a tých zopár budíkov dať preč?
Už asi před dvěma lety se Hekl vyjádřil v tom smyslu, že zdroják je k dispozici případným zájemcůmVlastik píše:No problém by to nebyl ,ale je třeba si uvědomit jednu věc ,že pokud bude dělat kabinu někdo jiný (né spolek od Hekla ) tak se bude muset zase všechno překopat (myšleno názvosloví ),protože každý si to pojmenuje jinak a i animace a tudíž by se musel komplet předělat jak script tak i blueprint.Čo sa týka kaby na 151, tak bol by to veľký problém upraviť kab 350 a tých zopár budíkov dať preč?
Pokud by Hekl dal k dispozici zdroják kabiny ,tak by to ušetřilo min ,70 %práce a skripta by se mohly zachovat ,pak by defakto stačilo jenom přeházet ovládací prvky v kabině a potáhnout novou texturou ,jinak asi by v tom problém nebyl ,ale jak píše Michal nejsou lidi .
Já mám foto zase ze 151 ,tak snad by se to dalo dát dohromady ,záleží na tom jak složitě to mají hoši udělané na 350 ,ale v zásadě jde o to přeházet pár prvků a zbytek domodelovat,což tak moc práce nezabere,možná by stálo zato si stím trochu vyhrát a naanimovat všechno,i větrák,ovšem záleží na tom jak Michal bude chtít se moc vrtat ve skriptech ,protože na obou je už i automatika ,což by bylo asi záhodno zapracovat.Michal píše:Ten skluz by se asi dal ošetřit. Zkusím to.
Kabina 151 - velký problém to je. Nejsou lidi.Já mám i nafocenou originál kabinu pro 150.2.
Vlastik píše:Já mám foto zase ze 151 ,tak snad by se to dalo dát dohromady ,záleží na tom jak složitě to mají hoši udělané na 350 ,ale v zásadě jde o to přeházet pár prvků a zbytek domodelovat,což tak moc práce nezabere,možná by stálo zato si stím trochu vyhrát a naanimovat všechno,i větrák,ovšem záleží na tom jak Michal bude chtít se moc vrtat ve skriptech ,protože na obou je už i automatika ,což by bylo asi záhodno zapracovat.Michal píše:Ten skluz by se asi dal ošetřit. Zkusím to.
Kabina 151 - velký problém to je. Nejsou lidi.Já mám i nafocenou originál kabinu pro 150.2.
Nedalo mi to a vytáhnul jsem z pomůcek co jsme měli ,a Michale ale pravda je trochu jiná ,a to je ten případ kdy jsem na to upozornoval ,že při delší vzdálenosti mezi návěstidly a ztrátou kodu ,se automaticky na modelu vyběhne křivka na 120 km/h ,a jediné co mohu udělat ,je to že mi mašina samočinně začne brzdit ,nešlo mi totiž do hlavy to že by strojvedoucí byl pořád nalepen na pultu a mačkal man ,takže možná by to stálo zapracovat do scriptů ,jenom se divím že na to nikdo neupozornil ,nikdo s 350 nejezdí více jak 120 km/h ,na trati kde je jsou návěstidla déle od sebe ?Michal píše:Pro případ ztráty kódu máš možnost se přepnout do manuálu, tak jako v reálu. Výpadek musíš čekat při každém průjezdu okolo návěstidla.Pokud vím, tak ani reální fírové to neženou na hranici maximální rychlosti, právě proto, že pak není moc času na adekvátní reakci. Takže místo 160 jeď cca 150 a pak nebudeš stát na každé mezi.
Mohu to také zkusit ,nějákou praxi už mám.AirVolk píše:Pošlite mi fotodokumentáziu a aj zdroják. Pozriem sa na to.