Tak priznávam svoj omyl, máte pravdu. Nešlo mi do hlavy, prečo by mali byť dva rozdielne stupne na rovnakých otáčkach a tým pádom aj trakčných prúdoch. Ale keď vravíte, že elektronizované to majú inak, dáva to zmysel ... tak som zisťoval:
Z toho, čo upol Robo by to malo byť takto:
1 - 1465A - 350ot/min
2 - 1540A - 380ot/min
3 - 2920A - 480ot/min
4 - 2960A - 525ot/min
5 - 3800A - 570ot/min
6 - 3860A - 615ot/min
7 - 3920A - 705ot/min
8 - 4000A - 775ot/min (tento údaj nesedí s mojou TCH, kde je 750ot/min)
Ak som to správne z toho obrázku vyčítal ...
No a jedna nemenovaná bývalá česká 749
![Velmi šťastný :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
toho času žijúca na Slovensku vaše slová potvrdila, a z toho čo som zistil, sú prúdy takto:
1 - 900A - 300ot/min (obmedzené budením)
2 - 1200A - 300ot/min
3 - ????A - 330ot/min
4 - ????A - 415ot/min
5 - 3600A - 505ot/min (max., ďalej obmedzené budením)
6 - ????A - 595ot/min (3600?)
7 - ????A - 685ot/min (3600?)
8 - ????A - 775ot/min (3600?)
Ostatné hodnoty, ak sa nenájdu lepšie údaje, asi bude treba aproximovať
![Mrknutí ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)