Modely Kal000px
Re: Modely Kal000px
Ja som len reagoval na tie rozpojené vertexy. Osobne som nikdy žiadny konvert nerobil, lebo MSTS ako také išlo a stále ide mimo mňa. Ani neviem, aké programy nato použiť. Ale takisto som zástanca toho, čo píšeš - menej času stojí vymodelovanie nového ako opravovanie starého
Re: Modely Kal000px
Jede jede mašinka..
Re: Modely Kal000px
Kdyby se někomu hodily dva nadjezdy z 220, tak tady může stahovat
Uložto je prozatimní řešení, než vyřeším upload k jáchymovi
https://uloz.to/!AD7S4cALWA4l/nadjezdy01-rwp
Uložto je prozatimní řešení, než vyřeším upload k jáchymovi
https://uloz.to/!AD7S4cALWA4l/nadjezdy01-rwp
Jede jede mašinka..
-
- Příspěvky: 62
- Registrován: ned 06. zář 2015 17:54:33
- Bydliště: Zábřeh na Moravě
Re: Modely Kal000px
Wow, samé překvapení
Re: Modely Kal000px
No, jo, pak máš mít čas na trať .
Alespoň vidím, že můžu jít v klidu do modelářského důchodu . Pěkný to máš. Jsme zvědav na lokomotivu jako takovou.
Alespoň vidím, že můžu jít v klidu do modelářského důchodu . Pěkný to máš. Jsme zvědav na lokomotivu jako takovou.
Re: Modely Kal000px
Tak tady vidím, že v Blenderu jsem naprostý, ale naprostý žabař!
K těm předstínovaným texturám mám pouze 1 slovo: JAK???!!!
K těm předstínovaným texturám mám pouze 1 slovo: JAK???!!!
Re: Modely Kal000px
Trať šla ven a aspoň chvíli si od ní dám pokoj
Moje druhá kabina, pořád se to nějak učím, ale už to vypadá líp, jak pokus o sysla.
Děkuju pochvala od mistra potěší
Moje druhá kabina, pořád se to nějak učím, ale už to vypadá líp, jak pokus o sysla.
Děkuju pochvala od mistra potěší
Jede jede mašinka..
Re: Modely Kal000px
Tak dobrý, nejsem sámsasule píše:Tak tady vidím, že v Blenderu jsem naprostý, ale naprostý žabař!
K těm předstínovaným texturám mám pouze 1 slovo: JAK???!!!
Re: Modely Kal000px
Sasule: trochu jsem si s tím hrál až jsem vylaboroval tohle nastavení V záložce World si povolíš Ambient occlusion a pod záložkou Gather nastavíš Raytrace, Adaptive QMC, Falloff o hodnotě 2, attenuation 10m, 20 samplů, treshold necháš 0.005 a Adapt T mám 0.062
Jede jede mašinka..
Re: Modely Kal000px
Vyzerá to fajn, ale opäť obligátne - bacha na počet trianglov. Daj si nejaký limit a do toho sa snaž vmestnať. Nie naopak
Re: Modely Kal000px
Pochváleno budiž Tvé laborování!
Tohle by si zasloužilo odměnit (minimálně) litrem slivovice !
Děkuji, po něčem takovém jsem pásl strašně dlouho.
Tohle by si zasloužilo odměnit (minimálně) litrem slivovice !
Děkuji, po něčem takovém jsem pásl strašně dlouho.
Re: Modely Kal000px
Do Sz ti pošlu adresu
Jelikož většinu tý kabiny budu kreslit, tak jsem to stínování nějak potřeboval vymyslet
Jelikož většinu tý kabiny budu kreslit, tak jsem to stínování nějak potřeboval vymyslet
Jede jede mašinka..
Re: Modely Kal000px
A po zkušebním exportu do hry s TrDiff shaderem Chybí čelní sklo, ještě jsem se nenaučil s TrainWeatherGlass shaderem, to přijde zítra. Tlačítka živáku mají špatně přiřazený materiál, ale kromě toho je to snad celkem dobrý. Bude potřeba doplnit všechny popisky ovladačů a čehokoliv, co tam popsaný je, plus ještě svítící tlačítka okolo displejů na čelním pultu. A obarvit ty textury zatím je to namapovaný na barvy materiálů, takže je to bělejší, než by mělo
Kiski: jsem na 25k poly, čekám ještě tak +5 tisíc, to není zas tak zlý, ne? Ještě mě napadá, je lepší mít hromadu 1024 a 2048 textur, nebo to dát do 4k textury?
Kiski: jsem na 25k poly, čekám ještě tak +5 tisíc, to není zas tak zlý, ne? Ještě mě napadá, je lepší mít hromadu 1024 a 2048 textur, nebo to dát do 4k textury?
Jede jede mašinka..
Re: Modely Kal000px
Ještě tak to naučit AVV...
Re: Modely Kal000px
To zní zajímavě Ale když můžou mít Němci magnety na PZB, tak si myslím, že by to nějak jít mohlo - Princip mi přijde v zásadě stejný.
(Edit: Vím, mám velké oči, ono to zas tak jednoduché nebude, ale jak píšu, nepřijde mi to nemožné)
(Edit: Vím, mám velké oči, ono to zas tak jednoduché nebude, ale jak píšu, nepřijde mi to nemožné)
Re: Modely Kal000px
Budem hovoriť len za seba, ale je to už podľa mňa značné číslo. Je ale pravda, že dnešné zostavy toho dajú podstatne viac ako predtým... Pre tvoju info - moja kabína pre 15X je kompletne hotová a má okolo 9000 polys / 15000 trianglov. Treba to rozlišovať, nie je to to isté.
Čo sa týka textúr, každý to robí inak - ja osobne používam veľké textúry a menší počet. Napr. steny kabu 4096, komplet pult takisto. Zvyšok je rôzny - od 256 až po 2048. Niekto bude namietať, že je to zbytočné apod... mne to ale vyhovuje. Časom si nájdeš to svoje optimum
Ty ale pokiaľ chceš použiť kreslené textúry, vystačíš si aj 2048.
Čo sa týka textúr, každý to robí inak - ja osobne používam veľké textúry a menší počet. Napr. steny kabu 4096, komplet pult takisto. Zvyšok je rôzny - od 256 až po 2048. Niekto bude namietať, že je to zbytočné apod... mne to ale vyhovuje. Časom si nájdeš to svoje optimum
Ty ale pokiaľ chceš použiť kreslené textúry, vystačíš si aj 2048.
- Michal
- Administrátor
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát 06. čer 2008 8:44:42
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Kal000px
prolam píše:Ještě tak to naučit AVV...
Nad AVV jsem přemýšlel už dávno. Šlo by to úplně na stejném principu jako v reálu. Magnety by byly jako návěstidla, které by při průjezdu předaly informaci na mašinu. Každý by musel mít jednoznačný identifikátor a mašina by musela mít v paměti mapu tratě, aby se dokázala zorientovat. S první částí by nemusel být problém, ale chudák ten, kdy by dělal tu mapu a její vyhodnocování ve skriptu mašiny.sasule píše:To zní zajímavě Ale když můžou mít Němci magnety na PZB, tak si myslím, že by to nějak jít mohlo - Princip mi přijde v zásadě stejný.
(Edit: Vím, mám velké oči, ono to zas tak jednoduché nebude, ale jak píšu, nepřijde mi to nemožné)
Re: Modely Kal000px
A kdo že je tu asi nejlepší scriptér?
-
- Příspěvky: 646
- Registrován: pát 06. čer 2008 7:09:10
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modely Kal000px
Já doufám, že když bude i model, tak se dostane k Michalovi pod ruku, a udělá z toho další mašinku podobnou Esu.
magnetový "cvok"