Šumperk snad opraven. Kódováni jsem odstranil.Pardál píše:Ahoj,
asi tak velká oprava to zase nebude, tam kde máš autoblok, tam jsi označil i vjezdy správně.
Prolézám Tvoji mapu ČT - Pe, tak nějaký věci co se mi nepozdávají:
Šumperk - 1. věc, která mi vadila i ve scénáři, výhybkovou spojku 4/D1 máš ruční, ale ve skutečnosti je s přestavníky. Výh. č. 4 (dále jen V4 apod.) a VD1 je spojka z 1b staniční koleje (dále jen 1bSK apod.) směrem na vlečku PARS NOVA. Měl jsem udělaný servis z vlečky někam na 12.SK, ale po projetí se mi už nepostavila cesta z 1bSK směr Bludov, a musel jsem V4 ručně přestavit v mapě.
Šumperk - všechna vjezdová návěstidla - chybí označení "je předvěstí" na všechny koleje (kromě ty s přivolávací návěstí (PN)). Jinak tam máš asi udělané PN na koleje 8, 10, 12 (já se v těch linkách ještě nevyznám), tak na 8.SK se jezdí normálně na barvu, 10. a 12. SK jsou jen dopravní pro odjezd směr Petrov/Nový Malín, jinak manipulační. PN by tam šla dát jedině přes "domeček" a to ještě musíš zajistit místo zastavení a vjezdy na jiné koleje než dopravní musí většinou povolovat Staniční řád (SŘ). Prostě normální člověk by tam za normálních okolností nejel
Zbytek jsou prkotiny
Šumperk - Zábřeh - není kódování VZ - tady máš odkaz na všemožné pomůcky, kódování je uvedeno v Tabulkách traťových poměrů, v tab. 01 přísl. trati ve sl. 7 (KVZ {KVZZa,KVZS je navíc kódování záhlaví a zhlaví, to ani neřeš, to RW neumí rozlišit = laicky od klacku přes vexle ke klacku z opačné strany }), jsou i tady plánky stanic http://gvd.cz/cz/ (to určitě znáš).
Zábřeh - vjezd ze směru Postřelmov - na koleje 6e a 8a je charakteristika "C" (opakování návěsti s bílou), jinak je ZV dodržena - "je předvěstí" označeno správně (ještě tam vidím nějaký link s charakteristikou "R" - to máš asi na 10.SK - opět manipulační).
Zábřeh na Moravě - kódují VZ pouze koleje 1, 2, 3, 4, 5, 5a, 5b, 6, 6c, 6d.
Zábřeh přednádraží - koleje 204 - 210 cestová návěstidla směr Vitošov mají jen návěst Stůj a Posun dovolen. Nikoliv Volno. Na vlečku Vápenky Vitošov se jezdí jako posun.
Teď odbočím, s tou vlečkou jsi mě potěšil, že tam vůbec je, tam jsem se kdysi jako školák najezdil s "Modrou" (T448.509) a s "Rosničkama" (čísla už nepamatuju, bylo to ještě za éry RD). Zkusím pohledat video na YT (dělali tam nějaký jízdy pro veřejnost), kde jsou vidět spádový poměry a krajina. Co si pamatuju, tak z přednádraží bylo klesání, nevím přesně, cca 7 promile? Pak rovina až k obalovně (k přejezdu silnice Rájec - Leština), za ním to už začalo málo stoupat a za mostem přes Moravu je pravý oblouk, tak tam to šplhalo až nahoru na Vitošov až na 14 promile. Nahoře na Vitošově však nebyly přestavníky, všechno na ruku. Kdysi tam údajně něco zkoušeli, nějakou automatiku, byly tam úplně bílý (od vápence) čtyř nebo pětisvětlový návěstidla a pozůstatky po venkovním ZZ (nějaký hlavičky). Tak jsem zavzpomínal...
Vesměs vždy alespoň na jednom oddílovém AB chybí "NESP" - pokud jsem pochopil scripta správně, že mají svítit jen ve směru dané jízdy vlaku.
Mohelnice - kódují pouze koleje 1, 2, 3, 6, 6a.
Moravičany - zruš označení charakteristiky "C" na všech odjezdových návěstidlech směr Mohelnice - min. ZV 1000 m pro tuto trať je dodržena.
Červenka - na 5. a 7.SK ze směru Moravičany a na 5aSK ze směru Štěpánov bude pravděpodobně svítit ještě bílé světlo, nedodržena ZV 1000 m. Dá se to poznat z plánku stanic podle toho, jestli je prohozena pozice Č a B na návěstidle. Obecně platí ŽZČBŽ, ale návěstidla s návěštěním do odbočky s NZV mají ŽZBČŽ (nebo ŽČBNicŽ - když nepotřebují zelenou). Je to zase podle nějaké normy, aby nebyla dvě svítící světla bezprostředně vedle sebe (kde jsou pruhy, tak se používá ŽZČBŽNicPr).
Olomouc - přednádraží - úhrnem - všechna cestová návěstidla z kolejí 230, 224 - 201 směr Olomouc - os..n musí mít označeno "je předvěstí" (máš) a charakteristiku "C" - svítí s bílou NZV 1000 m k dalšímu návěstidlu, z kolejí 228 a 226 označeno "C" jen na koleje 103 a 104.
Olomouc celá - kódování jen 1-6,8,10,12,14,14a,101-103,103a-c,104,201-210,212,214,216,218,220,222.
Olomouc - os.n. - všechna návěstidla z kolejí 1 - 16 směr Olomouc - přednádraží (koleje 101 - 104) a Olomouc - Bělidla (koleje 301 - 303) musí mít označeno "je předvěstí" (to tam vesměs je) a navíc charakteristiku "C" (ale link na trať směr Bohuňovice se neoznačuje nijak!). Odjezdová na Grygov - jen "je předvěstí".
Víc už dnes nedám
V Zábřehu je kódování upravené, stejně tak návěstidla na vlečku. Koleje v Zábřehu a vlečku stavěl Mube, takže bohužel netuším, jak je to tam se sklony. Pokud by bylo video, bylo by to super a mohl bych jí dodělat.
Moravičany, Červenka, Mohelnice, Olomouc jsou opravené.