Highlander píše: ↑čtv 10. led 2019 10:19:33
Ve srovnání s výše uvedeným je mnohem realističtější chování souprav ve starém RW/TS. Při testování "mojí" horské trati (jinak postavené co možná nejpřesněji), jakou max. rychlost vlaku snesou některé ostré oblouky při jízdě dolů, jsem vícekrát celou soupravu "sklopil". Nebo třeba jen některé vozy, většinou ty poslední. Párkrát se dokonce stalo, že těžká 6-nápravová Diesel-loko se na poslední chvíli při výjezdu z "vracečky" naklonila na vnější kola, ale zase dopadla zpět na koleje a pokračovala dál... (Největší legrací pak je, když se vám "podaří" vykolejit v obloukovém tunelu. To pak už jde ovšem fyzika i realističnost stranou, a vy zažijete let do stratosféry...

)
Tohle všechno už bohužel v novém TSW též není možné. Největší vzrůšo asi bude hledání oslů v krajině...
Až na to, že absolutně nesedí fyzika vozidel při jízdě z/do stoupání

. Nedej bože, když jsou nákladní vozy ložené. To nezrychlují ani na spádu 10 promile

. Tak nějaké testy na "horské" trati jsou spíš pro smích

. Ale to je vlastně malichernost. Bezvýznamné vůči realitě
Doporučuji, pro srovnání, nové britské addony TSW. Tam jsou brzdy nastaveny hodně blízko realitě. Hlavně u Class 33 (není to produkt DTG ). Ve spojení s relativně dobrou fyzikou, na rozdíl od TS/RW, je to docela požitek. Bohužel u RuhrSieg to je odfláknuté. Tam ty nákladní vozy brzdí až moc...
K vykolejení. Ano, ale jen v případě, pokud je ukončeno hláškou. Ta animace, kdy lítají vozidla vzduchem je opravdu jen pro uživatele, jimiž zdejší odborníci hluboce pohrdají

.
Objektivně vzato, tyto produkty žijí jen díky těm, co platí a ne zásluhou několika "rádoby odborníků" nota bene těch, co ani nic netvoří, jen do toho krafou

. Ale to je taková česká "švejkovská" povaha, akorát od piva se ty rozumy přesunuly na internet

Aktivních autorů si hluboce vážím a na podobné soudy mají právo, jelikož to podloží vlastní zkušeností
