Roman píše: ↑sob 16. úno 2019 19:08:27
A co já s tím. Je to boj DTG . Oni případně zkrachují, ne já . Mně osobně je to úplně šumák.
Ty omalovánky (z odkazu) s levitujícími koly na kolejnici mně nic neříkají. Nikdy bych si to neinstaloval.
Pokud máte nějaký problém s DTG, je lepší napsat přímo jim. My to opravdu nevyřešíme a já osobně ani nechci.
To samé platí o volbě enginu UE. Je to jejich rozhodnutí, když usoudily, že napsat vlastní neumí. Prostě jejich boj a ne náš.
Mně je to jedno. Až mně to přestane bavit a nebo se mi to nebude líbit, tak si od nich nic nekoupím. Už nevím, jak to mám napsat. Je to moje volba a moje peníze. Nikomu jinému do toho nic není.
Napsal Jste svůj názor a já svůj. Tím jsme skončili. Ostatní mají také své, třeba i odlišné.
To je z mé strany vše.
Promiň, už jen závěrečná poznámka:
Jsi velmi talentovaný tvůrce a zároveň fanda do železnice. Vážně Tě neštve, že jsi už dávno mohl (či vlastně měl) vytvářet něco v pokročilém editoru na úrovni dnešní doby? Jak nám všem bylo před 2 lety slibováno? Odpovím si sám - určitě ano, stejně jako mě.
Add "omalovánky":
Vždyť jsem to sám (výše) napsal, že navenek graficky DRS prozatím vypadá jako MSTS. Ovšem běží na enginu UNITY, který co se týče grafiky umí totéž co UE4, a pro dynamiku jízdy je dokonce lepší. (Mě stačí v TSW ta rozmazaná kola u jedoucího vlaku...)
Jediný autor DRS se doteď zaměřil spíše na funkční jádro hry a fyziku jízdy, než na vnější vzhled objektů a vozidel. Ale co se týče těch občas zdánlivě "levitujících" kol, je to tak správné, byť je to malinko přemrštěné (taky je to zrychlený záznam!). Proč je asi na vexlích o něco omezena rychlost i v přímém směru a po hrotu výhybky? No protože tam ta dvoukolí "skáčou" přes srdcovky! A jsou to pěkné šupy! (Pakliže to nejsou rychlostní výhybky s přestavitelnými srdcovkami...)
A teď si přestav situaci, že DRS má mít (údajně) již brzy pokročilý editor a autor umožní tvůrcům třetích stran vkládat jejich modely či celé tratě do hry...
Zatímco DTG bude umíněně dál držet monopol... Jak by ses sám rozhodl?
...
Mě samotného mrzí, jak to teď s TSW vypadá. Nejenom proto, že jsem do hry ze začátku něco nainvestoval, ale především když vidím, jak se zabíjí původně dobrá myšlenka jenom pro chamtivost a krátkozrakost DTG. (Už jsem toho byl v životě svědkem několikrát a mohl bych uvést příklady.)
TSW mělo před 2 lety dobře našlápnuto, ale autoři se vydali směrem do slepé uličky. Chtějí dělat všechno sami, včetně mutace hry pro herní konzole. To nezvládnou, to není v silách jediné společnosti! Navíc poměrně malé. To může zařídit jen širší komunita tvůrců. Protože 100 uživatelů = 100 zájmů a zaměření. Už jsem to psal výše, co všechno by hra měla nabízet.
Že to píšu tady a ne jim? Po zkušenosti z minula to pokládám za zbytečné. Ale můžeš jim napsat sám, nebo třeba Michal.
Třeba z DTG vypadnou nějaké další sliby...