






Jediné jak dokážeš že nic nebliká je video,takto mě to taky neproblikne když mám dobře nastavenou kameru,ale tak přeci jenom jsou to nové modely a né ty moje z roku 2009.Je to se zoomem, aby bylo vidět, že nic nebliká
To já mu neberu,a je dobře že je tu někdo takový ,je tady jedno ale že je to jenom pro jeho trat,modeluje základy at to byly trolejové sloupy nebo ted rychlostníky,pokud někdo bude chtít realitu tak sáhne po tom kde je více objektů,alesopn můj názor.Jinak ty rychlostníky jsou naprosto luxusní. Roman je šikovnej. I si to sám naskriptoval.
To samořejmě nevím,ale oficiálně nic nevydává (co nepoužije v trati) jenom to co má v trati tak podle toho konstatuji,pokud plánuje celou sadu (i návěsti NS, PJ,) i se šipkami tak to pak ano. pak samozřejmě nemá cenu abych svoje upravoval,ale to by chtělo aby se on vyjádřil.Jak víš, že Roman nemá celou sadu?
No kompletní to určitě momentálně nebude. Za prvé nemám čas a náladu a za druhé nejsou dostatečné foto materiály. To co je použito je ještě z dob kdy jsem dělal rychlostníky pro mstsVlastik píše:To samořejmě nevím,ale oficiálně nic nevydává (co nepoužije v trati) jenom to co má v trati tak podle toho konstatuji,pokud plánuje celou sadu (i návěsti NS, PJ,) i se šipkami tak to pak ano. pak samozřejmě nemá cenu abych svoje upravoval,ale to by chtělo aby se on vyjádřil.Jak víš, že Roman nemá celou sadu?
Jak docílím toho zoomu? Rád bych potestoval pár objektů co jsem upravil,díky?Je to se zoomem, aby bylo vidět, že nic nebliká
No manuály na 100% psát nebudu.Vlastik píše:Tak bohužel se mi to nepovedlo,možná by nebylo naškodu kdyby Roman (pokud to není tajemství ) se o to podělil se všemi,přeci jenom jeho tvorba je kvalitní a určitě by to uvítal nejeden modelář,stačil by jednoduchý návod např.
Rychlostníky použitý shadery ten nato a ten zas nato,na čísla použity ty to shadery,lody jsou takové a export přes blueprint jaký?
čísla od základy jsou daleko, apod, já osobně bych to uvítal u všech jeho objektů a nebo by mohl vytvořit takovou českou wiki...,a nemusí to být jen Roman ,i Josef s domečky by se mi hodil
,jde o to člověka nakopnout.
No ohledně návěstidel tak tady se moc dobře asi dělat nedá,každý model je schopen ukázat cca 20 možností,co se zapisují do indikace návěstidla,(něco jako v msts se zaškrtávalo co chci aby bylo vidět) proto je to tak rozkouskované,takto tím že se vše zapracovalo do scriptu se ušetřila hromada návěstidel a dalo by se říci že neexistuje kombinace (přídavek který by chyběl) i pro krajany jsou tam zapracovány tabůlky,pokud to attachuji tak už mi nebude sedět script a musel bych udělat u každého návěstidla všechny kombinace,což by při počtu kusů (cca 840) vynásobit cca 20 asi nebylo moc praktické.Jak už jsem psal jedna věc je dělat pro sebe (taky mám v trati attachované modely které jinde v republice nejsou) a druhá věc je pro ostatní,bohužel se ale nemohu odchýlit od toho co je ve scriptech protože nikdo jiný je už asi dohromady nedá. Samozřejmně by šlo udělat jako pevné alespon základní typy ,ale to už by v tom byl guláš.Samořejmně jakékoliv nápady vítám a to nejen z produkce návěstidel,ale tady asi stím při tak velkém množství dělat nic nepůjde.Já osobně bych uvítal spíš opravu návěstidel. Je blbost a ztráta času modelovat vše znovu. Model ze zdrojáku, který mi Vlasta kdysi poskytl na vytvoření statického modelu návěstidla jsem poměrně snadno optimalizoval. Problém je s velkým množstvím různých částí modelu a v tom se nevyznám. Já si to attachnul do jednoho modelu, posvařoval, optimalizoval poly, udělal smooth a nastavil LODY. Tady jsem ochoten i pomoci...
Ale dáVlastik píše: No ohledně návěstidel tak tady se moc dobře asi dělat nedá...
Dobře,nebráním se tomu,pro začátek ti pošlu třeba autoblok ten má nejméně komponentů a můžeš zkusit tedy experimentovat (optimalizovat model,udělat lody) ,jenom je potřeba zachovat názvy co jsou ve scriptu a pak mi to poslat abych věděl co a jak,a pak by jsme zkusili i nějáké hlavní kde je toho více.Ale hlavně to chce opravit jak jsem psal výše. Optomalizovat poly, svařit, smooth a udělat LODY.