Ak by mi vedel niekto z vas odpovedat, budem vdacny (a urcite aj ini, ktori sem zabludia)

1. Svietenie - posun - jedno pozicne svetlo na kazdej strane striedave/na tej istej strane?
- vlak - iba pozicne svetla, alebo musi byt aj tretie svetlo?
2. Zvukove znamenia - pri posune - kedy a za akych podmienok???
3. Test brzdy - ako by mal prebiehat v TS?
4. Polohy zberacov - kvoli comu je niekedy mozne vidiet oba zberace hore (napr v stanici), a preco niektori firovia zhadzuju zberace pred stanicou aj ked to nieje dane znacenim?
5. Rychlost - jazdi sa vzdy maximalnou rychlostou, alebo o nieco nizsie kvoli zabezpecovacim systemom?
6. Ak vlak prechadza na inu kolaj, je o tom informovany rusnovodic od dispecera -> to plynie z otazky, ze ked svieti zlta, vie rusnovodic ci je to kvoli tomu, ze dalsia navest je Stoj, alebo kvoli prechodu na inu kolaj..?
7. Ked sa osobny vlak chysta na odjazd zo stanice, je mozne aby rusnovodic pri stati v stanici brzdu lokomotivy miesto vlakovej brzdy kvoli rychlejsiemu uvolneniu a teda rychlejsiemu odjazdu? Alebo by sa mohli mierne hybat vozne? (vadi to?)
8. Prekracovanie rychlosti - ako je to s prekracovanim rychlosti pri vlakoch - v pripade ze je vypnute/nefunkcne zabezpecenie? Je zvyk rychlost mierne prekracovat pri dohanani straty apod? Alebo je to iba zvyk z cestnej dopravy?
Zatial viac otazok nemam - ale urcite este nejake pribudnu. Mnoho z tych veci sa zaiste nachadza v roznych dokumentoch - ale myslim ze prave na to je forum, aby odpovedali skuseni - tak prosim rypalovia ostante doma.
